PC Overwatch

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Mä vedän täällä nyt monologia mut musta on mukava laittaa uusia mietteitä pelistä. Pirun hauskoja ne competitive matsit. Ehkä hauskin on se ku pitää omaa aluetta puolustaa ja sit hyökätä vihollisen alueelle ja yrittää vallata se. Se paylodin kuljetus ja sen kulkemisen estäminen on kanssa tosi hauska pelimuoto. Itseä jostain syystä himottaa saada se golden gun. Vaatii 3000 competitive pointseja. Ei saatana. Ite pelannut noita varsinaisia matseja noin 30 ja pisteitä on 35.:LOL: Eli tullut aika lailla turpaan melkein joka matsissa. On tää hurjaa edistymistä noiden pisteiden saaminen. Ite oon muuten nyt tykästynyt hahmoon jolla en ole ennen oikein tajunnut pelata sillä. Brigitte kysessä. Mukava healata oman joukkueen pelaajia. Sit se on kova tuolla hahmolla kun sillä on se sädesuoja kilpi jonka ansiosta pysyy suht hyvin taisteluissa hengissä ja se nuija on lähietäisyydeltä suht tehokas ase.
3365778-brigitte.jpg

Siitä kultaisesta aseesta niin en tiedä mikä sen saamisessa kiehtoo, mut kun sen joskus pitkän ajan päästä niin ostan sen golden gunin ehkä Winstonille tai jos tässä "matkan" aikana tykästyn pelaamaan jollain muulla hahmolla vielä enemmän niin sit sille.

Some day...
winston-gold.jpg

sit musta ne skinit / aseiden skinit mitä
saa hahmoille joko lootboxista random onnella itelleen tai sit pelinsisäisellä rahalla ostettua niin ne on pirun siistejä. Nyt kun oli vähän aikaa sit ne Overwatchin jotkin juhlapäivät, niin sai lukossa olevat skinit ostettua niin tuli ostettua lootboxeja ostettua esim 40 eurolla 50kpl niitä ja kokonaismäärä mitä lootboxien ostamiseen meni rahaa niin en kehtaa edes sanoa summaa... Liian koukuttavaa niiden siistejen skinejen saaminen / lootboxit. Lisäksi joka hahmolla olevat highlight introt on tosi veikeitä ja ne ei onneksi maksa paljoa.

Uusia mietteitä. Nyt oon vähän skarpannut tässä pelissä ja competitive pointseja on nyt 140 et täältä tullaan golden gun 3000 points.:LOL:

Mei sta oon alkanut tykkäämään myös pelata, ei arcadessa vaan noissa varsinaisissa peleissä / competitive matseissa. Hauskoja btw nää highlight introt.:giggle:
BDE1D04FE085E4A06A1592B53C4E213E5DFCD594

Tällä on niin tehokas ase et jopa Roadhogin saa joskus jopa helposti hengiltä. Roadhog on tosi vittumainen vastuksena ja kaikkein vaikein hahmo saada tapettua, kun sillä onn 600 healthia ja sit vielä se pystyy antaa itelleen lisää healthia,. Perkele pakko sanoa ku ottaa päähän ku sitä ei meinaa saada hengiltä paitsi Mm tällä mei lla. Jos vaikka Roadhog tulee vastaan niin ampuu sitä jäähuuretta niin aika äkkiä se läski jäätyy ja täten ei pysty liikkumaan niin silloin ampuu sit pari kertaa jääpuikon päähän nin se on Roadhugin loppu. Pistetään Roadhogista kuva jos joku ei oo tätä peliä pelannut.

Roadhog
unique-overwatch-tips-highlight-the-devastating-power-of-roadhog.png

Sit tuohon Mei hahmoon vielä niin onnistuin auttaa omaa tiimiä kun piti puolustaa omaa aluetta, niin vähän väliä pisti tuon gifissa olevan jääseinämän sellaisen suht aukon keskelle josta vihut tuli niin siihen eteen et vihut ei pääsee eteenpäin. ku se seinä jääseinä on edessä. Ei tosin pitkää kestä tuo seinämä mut aika nopealla tahdilla sen abilityn saa otettua käyttöön.
IndolentAbleKrill-size_restricted.gif

Tässä joku vetää aika hyvin Meilla.

source.gif

Tässä aloin kokeilee hahmoa jota en ole kokeillut oikein varsinaissa matseissa ja hahmo on Babtiste. Noussut tosi korkelalle ku kokeilin sitä competitive playssa, ja perhana tuolla hahmolla on 3 health abilitya, ihan helkkarin hyvin pystyy auttaa pitää omia pelaajia hengissä ja vaikka hahmolla on rynnäri niin sitä ei tuu oikein edes käytettyä kun keskityy vaan noilla kolmella health abilityilla pitämään muita hengissä.

babtiste.jpg

Mitä enemmän tätä mättää niin oppii hahmottamaan kaikki paremmin. Mm et miten taistella ja millä hahmolla mitäkin hahmoa vastaan ja miten pitää varautua ottamaan takapakkia kauemmaksi. Esim D.Va kun saa sen super abilityn käyttöön ja räjähtää niin pitää mennä ja äkkiä kauas, ettei kuole. Sit kun joku alue on vallattuna ja se pitäis vallata takaisin niin Bostionia pitää varoo helvetisti. Se kun asettuu sen minigunin kanssa johonkin ylös nurkkaan, niin ei oo helppoa sinne hyökätä kun se minigun tappaa siis aivan hetkessä eikä auta siinä edes healthin saaminen eikä juuri sädesuojakaan kun se hajoaa lähes heti kun se minigun on jopa ylivoimainen ominaisuus tuolla Bostionilla, kaikkein eniten tulee turpaan jos joku taitava pelaaja tuolla minigun robotilla osaa pelata / puolustaa omaa aluettaan.

Nyt oon helkkaristi pelannut Orisalla ku oon huomannut et se on paljon kovempi tank kuin Winston gorilla ja sillä pystyy oikeasti auttamaan omaa tiimiä kun laittaa sen suojan joka kestää aika hyvin ja saa nopeasti uudelleen käyttöön. Laittaa sen sädekilven johonkin ja sen takaa tuolla Orisalla niinkuin kaikki tätä peliä pelanneet niin ampuu sillä helvetinmoisella sarjatulella jonka kantomatka on ihan mielettömän pitkä ja saatanan tehokas se plasma sarjatulipyssy tappaen nopeasti kaukanta tulevia vihuja, ainoo miinus et on tosi hidas hahmo ja tylsä pelattavuus vaikka onkin tehokas kuin mikä. Et en sen takia golden gunia kun sen joskus saa niin sille hahmolle osta sitä, ku se gorilla on edelleen kaikkien hauskin pelattava hahmo koko hahmo kirjosta, et vaikka hahmoja vaihdellut vaihtelun vuoksi paljon läpi koko hahmo kirjon niin oon sitä mieltä et menee Winstonille golden gun. Nyt on tasan 500 pointsia et 2500 vielä jäljellä. Brigitte supportilla on tosi hauska pelata kanssa antaen healia muille mut kun sillä meinaa pysä hengissä niin mua ahdistaa kun porukka huutelee i need healing ja ite oon jossain kaukana tulossa auttamaan, et vaikka haluaisin supportilla auttaa omaa tiimiä niin suosiolla jätän sen homman niille ketkä osaa niillä pelata.:LOL: ja täten tank hahmoluokalla pelaan pääosin. Pakko arvostaa etenkin Mercyn ja Lucion pelaajia kun etenkin niiden supportien ansiosta pysyy elossa pahassa paikassa aika hyvin. Etenkin Mercylla jaksavia pelaavia arvostan eniten koko pelissä.

vittu mitä paskaa on ku competitive matseissa saa oottaa jopa tunninkin et peli alkaa, jotenkin turhauttaa metsästää kultaista asetta, ton takia. 1369 pistettä on nyt ja matsin voitosta saa 15 pistettä ja golden gun maksaa 3000. quick playna jos pelaa niin joskus menee alle minuutti et matsi alkaa. Eri hahmoilla on quick playssa kiva pelata matseja ja mun suosikki on se pelimuoto missä pitää vallata aluetta ollen siellä ja mitä pidempää siellä on alue hallussa niin prosentit kasvaa 0% sta pikkuhiljaa 100% iin. Winston gorillalla tykkään edelleenkin pelata eniten. mun mielestä Overwatch eniten sellainen pelli jossa pitää hahmottaa kokonaisuuden et miten pärjää. Oon pelannut kohta 200h ja koko ajan oppinut enemmän strategisesti pelata. Musta esim joku Warzone on ihan pyllystä just tuossa kokonaisuuden hahmottamisessa ja miten näkee kokonaiskuvan pelatessa.

Tällä skinillä tykkään Winstonilla pelata.
winston-frogston.jpg

Viimeksi muokattu:
Tän hetkiset suosikit millä tykkään pelata top 10

1. Winston
E61rZUBWQAYUiqb.png

2. Genji
OW_Uprising_009_png_jpgcopy-750x422.jpg

3. Hanzo
maxresdefault (1).jpg

4. Junkrat
junk1.png

5.Torbjörn