PC Overwatch

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Tääki peli tullu ite viimeaikoina hommattua. Ekat 10 tuntia olin kyl ihan pihalla. Nyt alkaa pelitunnit paukkumaan jo lähempänä sitä 100h niin päässyt aika hyvin jyvälle jo pelistä. Lootboxit on kivoja ja nyt kun on tuo halloweenikin niin ihan kivasti lisää sisältöä peliin.

D.Va main <3

Blizzconissa uutta tähänkin. Support healer hero, ja part assault part payload kartta tribuuttina Blizzun peleille.
Niin, ja uusi animated short.... keskipisteenä Reinhardt. Vitja noi on hienoja.

View: https://www.youtube.com/watch?v=Ii3Hce3_fOw

View: https://youtu.be/sQfk5HykiEk

View: https://youtu.be/8tLopqeL9s8

fveywjmrxvshsb9uzam4.png

https://playoverwatch.com/en-us/heroes/moira/

Viimeksi muokattu:
Uuden kauden alkua innolla odotellen. Huhuttu metaksi jopa kolmen supportin taktiikkaa (Lucio, Moira ja Brigitte). Kuulemma todella hankala pelata tuommoista kokoonpanoa vastaan. Lucion speedboost, Moiran pure heal power ja siihen Brigiten antidive+armorit. Joku t500 pelaaja kommentoi asiaa scrimeissä et payloadia sai liikkeelle vain ja ainoastaan ulteilla tuota kokoonpanoa vastaan koska "literally nothing dies without ultimates". Huhujen mukaan oli kyllä Brigitellekkin tulossa joku nerf?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Puhuinkin toisessa ketjussa tästä mut pitää nyt tännekin mietteitä laittaa. Ihan ylivoimaisesti hauskin ja koukuttavin moninpeli fps mitä koskaan pelannut. Entinen suosikki mulla oli Halo, mut tää on ihan helvetisti kovempi. Se on myös siistiä et jokaisella hahmolla erilaiset repliikit joita on hauska kuunnella.:LOL: PS Seuraavilla teksteillä ja kuvilla ei ole tarkoitus tulla tähän ketjuun kertomaan muille hahmojen kyvyistä et mitä niillä on, kun tiedän et tätä pelanneet tietää ne, eli on vaan totemuksia alla olevat tekstit.

Reaper on mun suosikkihahmo. Eniten tällä pärjään matseissa kyllä. Hurjat abilityt.
filing_images_2e9bb743ef4f.jpeg

Tokana musta paras hahmo on Pharah. 2 tosi järeetä tuhoa tekevää asetta + tohon vielä tärkein ominaisuus hahmossa et se pystyy lentelee jetpackilla hetken aikaa ja sieltä ylhäältä ammuskella noilla kovilla aseilla, sit pysty vielä hyppii ihan helvetin korkeelle josta on tosi paljon hyötyä myös. Super ability on tosi järeetä tuhoa tekevä sikskakkimaisesti ohjuksia ampuva ase.
ScreenHunter_16%20Jun.%2012%2013.18.jpg

Muita suosikkeja on

- Genji eli se ninja
- revolveri sankari en muista nimeä niin on tosi hauska pelattava hahmo
- Overwachin kansikuvassa oleva Tracer joka on siis ihan saamarin nopea hahmoa jota on muiden vaikea saada kiinni ku sillä on kolme erilaista nopeus abilitya.
- Se gorilla on myös hauska pelattava, vaikka aika keskiverrot abilityt LUKUUNOTTTAMATTA sitä super abilitya ku se karjaisee ja alkaa mättämään nyrkeillä, se on kyllä pirun tehokas.

Sit musta huonoimmat hahmot on
- se luminainen, siis ei helvetti sillä on paskat abilityt, voi jeesus. Kaikkein huonoin hahmo koko pelissä.
- Se musaa soittava vihreitä impulsseja ampuva kaveri on ehkä toiseksi surkein.

Kertokaa ihmeessä omia suosikkeja.

Ite oon nyt pahassa koukussa tähän peliin ja kulutin idiottiina ja en ees kehtaa sanoa summaa, mitä meni loot boxien ostoon. kun halusin pelissä olevaa rahaa joilla saa pirun siistejä skinejä ostettua hahmoille. En tiedä sit mikä siinä on kivaa mut nyt loppui niiden ostelu. Saatana.:LOL: Sanoin aiemmin jo mut totean vielä et ylivoimaisesti koukuttavin ja siistein netti fps ikinä.

kaikki allaolevat asiat mitä kerron niin on toteamuksia kun tiedän et tätä pelanneet tietää hahmojen kyvyt ja millainen peli on jne mut haluan kertoa omat mietteet pdemmin pelistä ja hahmoista.

Ite oon 30 levelilllä ja pääsin aikaa sit competitive gameihin mukaan. Sitä aiemmin piti 25 levelille arcadea mättämällä hakata peliä ja deathmatchia mättänyt ja pirun hauskaa on ollut. competitive matsit on muuten ihan jäätävän hauskoja. Pitää esim pientä aluetta puolustaa kun vihut hyökkää ja kun pelissä on 3 eri hahmoluokkaa tank, damage, support niin uskomattoman hyvin erilaiset hahmojen kyvyt täydentävät ja tukevat toisiaan. Esim tankina Orisalla on hyvä loputtomasti kerstävä suoja minkä taakse oma porukka menee ja sit mm Mercy ja Moira antaa healthia kun vihut pääsee tekee tuhoa. Sit se tankin kuljetus matstit, et sellainen tankki pitää kuljettaa kentän läpi ja vihut on vastassa estämässä sitä.

Hahmmoista vois kertoa omia mietteitä, lukekaa jos jaksatte on ´kun on pitkää asiaa. En piatä kuvia hahmoista kun peliä pelanneet tietää jo nimestä et mikä hahmo kyseessä.

hahmot millä ite pärjään parhaiten matseissa ja syyt. en pidä näitä parhaimpina hahmoina, koska pro pelaajat mitä oon kattonut youtubesta niin ei helevetti ne on ihan hulluja genjin / sellaisen ninjan kanssa kun riehuvat. pelin paras hahmo musta. ite oon niin huono vielä et en pärjää genjillä, osaa pelata sillä. mut kahtokee tuo video. siis ei vitt... sanaton

1. Reaper. pystyy muuttuu hetkeksi näkymättömäksi ja mennä vihun selän taaa ja ampuu tuplahaulikoilla. Ninkun kaikki tietää haulikon panokset leviää isolle alueelle ja tällä on vielä haulikoita kaksi niin kyllä muuten tulee monesti voitto deathmatsissa.

2. Moira. pytyy näkymättömänä liikkumaan pienen hetken ja sit on itse ohjatuva säde vihuun ja sädepallo joka toimii turretin tavoin ja nuo 2 abilitya pystyy ampuu samaan aikaan.

3. Tjorbörn. tää joulupukki pystyy pistää maximun tehon päälle ja ampuu sit laavaa sarjatulella tehokkallla pyssyllä ja se on huikeeta et tää pystyy heittää suht hyvin kestävän turretin joka tappaa vihuja ku ite liikkuu muualla.

4. Junkrat. Huikee ase se kranaatin heitin kun pystyy ampuu kranaatteja sarjatulella ennenkuin lataa aseen ja lataa sen pirun nopeasti, eli tyyliin koko ajan pystyy ampuu kranaatteja toisensa perään. Sit ku se heittää sen miinan jonka kädessä olevalla laukaisimella pystyy räjäyttää hyvä tilanteen tullen. kranaattisarjatulen kanssa samaan aikaan tuo niin jos on joku pieni huone missä on ukkoja niin tää kun heittää sinne kranaatteja ja sen miinan niin koko huonen ukot kuolee sinne huoneeseen.

5. Sombra. hakkeri. pystyy yhdellä kyvyllä liikkuu loputtomasti ihan pirun nopeesti ja tehokas utsi aseena, lisäksi ne hakkeri abilityt on tosi hyviä.

Sit vähän eri juttuun.

2 hauskinta (ei parhaimmat) niin pelata

1. Tracer. ihan jäätävän hauska pelattava hahmo kun se liikkuminen on sellaista salamankaltaista tykitystä ja tupla sarja tulella ampuvat pistoolit joilla on pirun hauska räiskiä menemään kun ampuu niin hyper nopealla sarjatulella, en vaan oo mikään paras pelaa tällä sillä tuolla aseella on tosi pieni alue mille panokset menee et pitää oikeasti osata suoraan vihuun tähdätä ja sitä mä en osaa. siks pelaan Reaperilla eniten koska haulikolla on paljon helmpompi osua kun ampuu niin laajalle alueelle.

2. Winston aika gorilla ai että mä toivoisin et osaisin pelata tällä pärjäten, koska on tosi hauska pelattava hahmo liikkuu hauskasti ja pystyy pistää itelleen sinisen läpinäkyvän suojan tekee ja ampua itsestään ohjatutuvaa sähköä. lisäksi tällä hahmolla on koko pelin siistein super ability. tulee 1000 healthia, ruutu menee punaiseksi ja gorilla karjaisee kovaa ja saa sellaiset voimat että oksat pois.Rupee nyrkeillä mättää vihuja hirveellä voimalla ja vihut lentää menemään, lisäksi gorilla hyppii katollekin kun tuolla abilitylla et voisi sanoa kunnon riehumista on se super ability.:LOL:

vittumaisimmat hahmot top 6 jos vihu osaa pelata niillä.

1. Symmetra. Voi jeesus. Tää kun heittää 3kpl niitä laser palloja seiniin ja kattoin jotka toimii ns turretteina et jos niiden kolmen säteen keskelle joutuu niin ukko hidastuu etanaksi siihen paikkaan eikä pääse karkuun vaan tulee kuolema. Mua oikeasti vituttaa jos matsisssa on tää hahmo joka osaa pelata sillä hyvin.

2. Moira. tämäkin helevetti. Tulee kuolema nopeesti jos tuo tulee kentässä vastaan. Ensin muuttuu näkymättömäksi vaihtaen paikkaan sun selän taakse ja ampuu kädestä lämpöhakuista sädettä joka haukeuttuu ukkoon ja samalla tuo hahmo pystyy ampuu vielä sellaisen sähköpallon joka tekee damagea, niin tuo itsestään ohjatuva säde yhteydessä tuohon sähköpalloon, niin siinä ei pääse mihinkään kun henki lähtee niin helposti.

3. Genji aka ninja. Perhana kun pystyy blokkaamaan miekalla luoteja ja kiipee seiniä pitkin ja pirun nopee ability mille ei mahda mitään, kun se tulee jo kaukaa salama sun läpi miekalla. Sit se super ability niin ei herranjumala jos osaa pelata.

4. Bostion. tää on niin ärsyttävää kun ensinnäkin tällä robotilla on 600 on healthia verrattuna kun ei aina mut yleensä hahmoilla on 200 healthia, Niin tätä ei meinaa saada hengiltä ja kun tää hahmo muuttuu miniguniksi niin pirun äkkiä tulee kuolema jos se miniguni on pistetty johonkin fiksuun paikkaan ja sieltä ampuu niin kyllä muuten tulee kuolema ja nopeasti.

5. Roadhog. tääkin on ihan pirun ärsyttävä vastuksena. Haulikko ja pystyy sellaisella rautaketjulla vetää oman hahmon ittensä lähelle ja ampuu sit nenän edestä haulikolla niin tulee kerrasta kuolema. lisäksi tällä on 600 healthua et ei meinaa saada muutenkaan hengiltä ja kaiken kukkuraksi tää pystyy tuo hahmo pystyy antaa itelleen healthia. pirun vaikeeta oikeasti saada tää hengiltä.

6. Tracer. Pelin ylivoimaisesti nopein hahmo ja pystyy liikkuu ajassa taaksepäin ja siirtyä sellaisella kyvllä ykskaks 3 kertaa putkeen eteenpäin. siis silleen ihan saamarin nopeasti salamana et jos joku osaa tällä hahmolla pelata niin ei helkkari. eihän tota saa kiinni siis mitenkään...:LOL:

7. soldier 76. Aika perus rynnäri tällä mut ku tää pystyy pistää health kentän ittensä ympärille ja ampuu sieltä keskeltä niin ei meinaa saada sitä hengiltä vaan kuolee ite tuossa tilanteessa ellei hahmolla oo super ability 100 prosassa, kun sen super kyvyn saa kun sellainn mittari menee sataan prosssaan riippuu miten hyvin pelaa mut noin parissa minsassa ite yleensä saan sen.

Nyt jätkät perkele! Olis tosi mielenkiintoista kuulla teidän muidenkin mietteitä et mikä on suosikki hahmo vaikka tai ihan laidasta laitaan asioita tästä pelistä.(y) Kysytään vaikka @TML tä, et jotain omia mietteitäs pelistä eritoten hahmoista ois kiva kuulla. Ei oo pakko vastata, enkä ytirä tyrkyttää laittaa kirjoittaa, vaan muiden mielipiteet pelistä olisi todella siistiä kuulla.:giggle: Tää on niin hiljainen ketju.

Itse en ole peliin koskenut ainakaan 1.5 vuoteen, joten eipä voi enää kommentoida hahmoja kun en tiedä onko kuinka muutettu. 😄
Itsehän vetelin käytännössä aina vaan Mercyllä, eli tukemassa tiimiä.

Mulla on joku 400 tuntia pelattuna. Nyt ollut vähän kyllästymistä ilmassa, eikä ole tullut pelattua niin paljoa. Ehkä tämä uusin eventti vähän toisi innostusta lisää.
Compissa olen yksin pelaten noussut Goldiin ja Platinumiin. Moiralla on tullut pelattua aika paljon, mistä syystä mulla healer SR onkin platinumin puolella. DPS on pelannut aika vähän, mutta se on silti minulla toiseksi paras SR. Tankkeja olen myös pelannut aika paljon, mutta selvästi liian vähän ja väärin. Vaikein hahmoluokka masteroida ja oikeasti olla tiimille hyödyllinen.

Aika paljon on tullut vietettyä aikaa mystery heroesin parissa ja sen vuoksi onkin tullut aika hyvät yleistaidot, mutta aina tässä on parannettavaa.

Iteltä loppui nyt tän pelin pelaaminen toistaiseksi, kun Witcherin aloitin mut loppukommentit vois laittaa. Yleensä oon pelannut arcadessa deathmatchia ja se on jotenkin hauskaa et opettelee "hyvin" pelaamaan jollain hahmolla niin sit siihen hahmoon kun kyllästyy niin alkaa opetella jollakin muulla hahmolla pelaamista ja ku niitä hahmoja on tosiaan joku 30 ja sen kyllä huomaa ku ottaa uuden hahmon opeteltavaksi niin ei sitä aluks osaa yhtään oikein hoksata miten milläkin hahmolla kannattaa pelata ja taktikoida. Reaperilla pelaamiseen oon totaalisen kyllästynyt ja sit kun otin seuraavaks hahmoks Junkratin niin sillä kun pelaili pitkään niin halus taas alkaa jollain uudella hahmolla pelaamaan ku siihenkin hahmoon jotenkin kyllästyin. Mei oli viimeksi opeteltavana sillä pelaamaan ja aiemmin täällä haukuin Mein paskimmaksi hahmoksi, niin nyt oo tajunnut et se jäähuuretta ampuva pyssy on itse asiassa aika tehokaskin ja suht pitkälle kantava vielä on tuo jäähuurteella ampuminen, tehokas sen puoleen et vihu jäätyy aika nopeasti ja kuolee sitten. Sitten kun arcadesta kun siirryin varsinaisia matseja pelaamaan niin mun aivan ylivoimainen suosikki on Winston / gorilla. Aika hyvin vihujen ampumista kestävä kun healthia on 500 ja eniten on kivaa sillä auttaa omaa tiimiä asettamalla sen 360 asteisen sädesuojan. Sit ei jumaliste kun siitä pelimuodossa kun sitä vaunua kuljetetaan tai estetään sen kulkeminen, niin gorilla kun saa sen super abilityn käyttöön niin vihut kun kuljetti sitä vaunua niin mä menin jahuidoin kaikki vihut siitä vaunun ympäriltä hevon helvettiin.:ROFLMAO: En tarkoita et olisin hyvä pelaamaan kun tuon sanoin, vaan oli tarkoitus kehua täysin sitä et miten tehokas tuo gorillan super ability on kun sen saa käyttöön.

Laitetaan huvikseen mun top 10 lemppari hahmot kuvilla et millä tykkään pelata eniten.:giggle:

1. Winston
winston-skin-frogston.jpg

600px-OverwatchWinstonFrogstonSkin2.jpg

OddHappygoluckyElephantbeetle-size_restricted.gif

2. Genji
c6f0d91bee8bdb69948c4ba720e689c9.jpg

Genji+overwatch.jpg

3. Tracer
dd8e0933-bd0f-4492-b16b-3ad320671f10.jpg

4. Junkrat
maxresdefault.jpg

Metka ase