PC Overwatch

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Samaa mieltä. Ihan mukavaa vaihtelua, kun leveleitä/rankkeja ei tarvitse turhaan tuijottaa. Eikä myöskään ole sitä vaaraa, että lvl100+ tulee, ja pistää kaikki kylmäksi superaseella Assrape 5000. Nykyinen systeemi myös helpottaa sitä, että Blizzard saa pidettyä herot balanssissa.

Noin 11-12h pelikellossa, ja vähitellen on muotoutunut kourallinen heroja, joita tykkää pelata. Reaperilla olen pelannut yhteensä eniten, mutta perässä tulee Soldier 76, Mercy ja Zenyatta. Riippuen vähän tiimien kokoonpanosta ja omasta fiiliksestä. Tuntuu vähän siltä, että jengiä ei kiinnosta pelata healaavilla luokilla, niin nyt olen opetellut Zenyattaa pelaamaan, koska sillä voi vähän tehdä muutakin kuin juosta tankin perässä.
Enemmän itelle tullu vastaan että tankeilla ei tykätä pelata. Nimimerkillä peli missä oli 2 heelua ja ei yhtään tankkia.

Tää peli vaatii kyllä peliseuraa kunnon matsin aikaansaamiseksi. Neljä tuntia takana tätä ja alkaa kaipaamaan vähän tiimipeliä. Lisätkää RAAKAJANNE#2776 jos tarvetta peliseuralle.

Todellakaa ei jaksa yksin pelata, tulee liian usein jotain autisteja tiimiin, jotka kaikki pelaa jotai dm eikä puske payloadia/tuu pointille ollenkaan.

Pelailin kavereiden kanssa rankedia ja taso pysyi siinä 51-52 välissä, olen nyt pari iltaa pelaillut yksin ja se tuntui pysyvän samassa kunnes tuli 6 matsin tappiputki, ja nyt on täysi mahdottomuus nousta ylös kun tuolla 45 tuntumassa ei voi kukaan carrya tiimiä, ei ole edes supporttaamisesta (jota eniten harrastan) mitään iloa kun jengi suikkailee yksitellen kuolemaan. Ainoat voitot tulee siitä faktasta että vastapuoli on yleensä yhtä surkea

Jännät abilityt kyllä.

1hMgHYm.jpg

Tulee olemaan todella tehokas hahmo osaavissa käsissä. WM etähiilaus kyvyllä. Myös biotic grenade voi olla kiva countteri vastustajan hiilaukselle. Voi kääntää tilanteita hyvin oman joukkueen eduksi.

Pelailin kavereiden kanssa rankedia ja taso pysyi siinä 51-52 välissä, olen nyt pari iltaa pelaillut yksin ja se tuntui pysyvän samassa kunnes tuli 6 matsin tappiputki, ja nyt on täysi mahdottomuus nousta ylös kun tuolla 45 tuntumassa ei voi kukaan carrya tiimiä, ei ole edes supporttaamisesta (jota eniten harrastan) mitään iloa kun jengi suikkailee yksitellen kuolemaan. Ainoat voitot tulee siitä faktasta että vastapuoli on yleensä yhtä surkea
Tämä. Mitaleita satelee vaan kun ei riitä.

Kaikki jotka kokee olevansa samassa tilanteessa saa lisätä Stricken#21965 niin koitetaan groupilla.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Sombra löytyy nyt PTR:ltä.

Hienoa että isompi päivitys (uus hero) tulee. Ite jätän kaikki videot ja previkat täysin väliin ja testaan vasta sitten kun julkaistaan kaikille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom