Ovatko hartiasi liian alhaalla? Check this out...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Carbon
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
:wall: ei hahmota...
...tarttis nyt niitä :kuvia: jotta pystys hahmottaa ton liikkeen. Ei pysty millään saamaan venytystä aikaan kun yritin. :nolo:

Kyllähän tämä toimii! Hyvä venytys, kun vaan älyää miten se tehdään. Ja venytetty olkapää todella on ylempänä, kun katsoo peilistä.

:anssi: Nimittäin nythän on niin että kenenkään hartiat eivät ole liian alhaalla kylkilihasten kireydestä johtuen.

Ps. äiditkin ovat joskus väärässä

Liike ainakin itselläni venyttää olkapäätä myös. En tiedä miten se vaikuttaa mutta kyllä nostaa hartioita ylemmäs tai sitten tarvitsen silmälasit.

colemanni sanoi:
:anssi: Nimittäin nythän on niin että kenenkään hartiat eivät ole liian alhaalla kylkilihasten kireydestä johtuen.

Ps. äiditkin ovat joskus väärässä

Jaa, no mutta eikö se ole aika selvä että jos kyljet ovat kireet niin se vetää hartioita alas. Samalla tavalla kuin epäkkäät vetävät hartioita ylös.

Jos tämä tosiaan on paskapuhetta, niin jotain taikaa tässä kai sitten on. Hartiat kun vaan ovat korkeammalla venytyksen jälkeen...

Carbon sanoi:
Jaa, no mutta eikö se ole aika selvä että jos kyljet ovat kireet niin se vetää hartioita alas. Samalla tavalla kuin epäkkäät vetävät hartioita ylös.
Jospa koitat vaan olla jännittelemättä niitä lihaksia, niin eiköhän ne hartiat asetu paikoilleen ihan itsestään...

colemanni sanoi:
Nimittäin nythän on niin että kenenkään hartiat eivät ole liian alhaalla kylkilihasten kireydestä johtuen.

Eivät varmaankaan, mutta kyllä tuo tuntui kummasti auttavan. Mulla on aika paha lihasepätasapaino --> ilmiö oranki, kipua säteilee pahimmissa jumeissa myös rintalastan alaosaan, johon tuo venytys tuntui auttavan.

Manala sanoi:
joo tuli tuota kokeiltua ja piruvie sehän toimi! :D sain ton vitun olkapääkivun/eteensiirtymän pois, että kiitokset ohjeista.

Pliis tehkää joku tosta animoitu gif kuva tai laittakaa pari kuvaa jakoon. olisi kiva osata tuo. En ole kyllä varma yhtään osasinko. taisin kuvitella koko olkapään liikkuvan ehkä 2 milliä.

Mä en ymmärrä mikä tossa on niin vaikeeta. Minä jolla luetun ymmärtäminen on niin huono että huhhuh. Kyllä mulla meinaan ainakin nousi hartiat ihan selvästi ylöspäin vaikka teinkin ton osaks perseelleen :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
BoneFish sanoi:
Mä en ymmärrä mikä tossa on niin vaikeeta. Minä jolla luetun ymmärtäminen on niin huono että huhhuh. Kyllä mulla meinaan ainakin nousi hartiat ihan selvästi ylöspäin vaikka teinkin ton osaks perseelleen :D

Doddii... bonefish kun tuntuu osaavan asian, niin kameraa kehiin ja sellainen 5-6 kuvan sarja miten teet asian. NYHETI :rock:

Phuu! sehän toimii :O niinkuin olisi 40kg kässäri toisella puolen tuon venytyksen jälkeen! :D Mitenkäs usein tätä tulisi tehdä Carboni pysyvien vaikutuksien toivossa? Ja kuinka monta kertaa per puoli kerrallaan?

Mikk0 sanoi:
Phuu! sehän toimii :O niinkuin olisi 40kg kässäri toisella puolen tuon venytyksen jälkeen! :D Mitenkäs usein tätä tulisi tehdä Carboni pysyvien vaikutuksien toivossa? Ja kuinka monta kertaa per puoli kerrallaan?

Oliko Mikk0:lla sen verran rohkutta että uskaltais laittaa tänne kuvasarjan miten homma tehdään? :rolleyes:

Mikk0 sanoi:

Tähän en tiedä varmaa vastausta, mutta sanoisin että tee niinkuin tavalliset venytykset, eli joka päivä. Itselleni on riittänyt kerta per puoli, mutta ei se varmaan pahaa tee vaikka tekisi pari kertaa per puoli.
Kuukauden jälkeen riittää vaarmaan kun tekee muutama kertaa viikossa. Kannattaa kysästä joltain asiasta enemmän perehtyneeltä.

Mä en vieläkään ymmärrä... miten hartiat voi olla liian alhaalla ja tuollainen venytys siihen auttaa? Ei mulla ainakaan tuo edes juuri tuntunut missään, ilmeisesti en ole yhtä jumissa kuin jotkut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom