Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
colemanni sanoi:Nimittäin nythän on niin että kenenkään hartiat eivät ole liian alhaalla kylkilihasten kireydestä johtuen.
Ps. äiditkin ovat joskus väärässä
Jospa koitat vaan olla jännittelemättä niitä lihaksia, niin eiköhän ne hartiat asetu paikoilleen ihan itsestään...Carbon sanoi:Jaa, no mutta eikö se ole aika selvä että jos kyljet ovat kireet niin se vetää hartioita alas. Samalla tavalla kuin epäkkäät vetävät hartioita ylös.
colemanni sanoi:Nimittäin nythän on niin että kenenkään hartiat eivät ole liian alhaalla kylkilihasten kireydestä johtuen.
Manala sanoi:joo tuli tuota kokeiltua ja piruvie sehän toimi! :D sain ton vitun olkapääkivun/eteensiirtymän pois, että kiitokset ohjeista.
BoneFish sanoi:Mä en ymmärrä mikä tossa on niin vaikeeta. Minä jolla luetun ymmärtäminen on niin huono että huhhuh. Kyllä mulla meinaan ainakin nousi hartiat ihan selvästi ylöspäin vaikka teinkin ton osaks perseelleen :D
jalat sanoi:Doddii... bonefish kun tuntuu osaavan asian, niin kameraa kehiin ja sellainen 5-6 kuvan sarja miten teet asian. NYHETI
Mikk0 sanoi:Phuu! sehän toimii :O niinkuin olisi 40kg kässäri toisella puolen tuon venytyksen jälkeen! :D Mitenkäs usein tätä tulisi tehdä Carboni pysyvien vaikutuksien toivossa? Ja kuinka monta kertaa per puoli kerrallaan?
Mikk0 sanoi:Phuu! sehän toimii :O niinkuin olisi 40kg kässäri toisella puolen tuon venytyksen jälkeen! :D Mitenkäs usein tätä tulisi tehdä Carboni pysyvien vaikutuksien toivossa? Ja kuinka monta kertaa per puoli kerrallaan?