Nyt kysyisinkin porukalta neuvoa tähän outoon ongelmaan, kun seison aivan rentona, enkä jännitä vatsalihaksia, tulee semmoinen kummallinen pömppö. Selitykseksi ei käy ei päde mikään kalja maha, sillä coopperissa juoksen iloisesti 3200m ja muutenkin lenkkeilen säännöllisesti pitkiä lenkkejä. Nyt olen ahkerasti käynyt salilla 3x viikossa. Vatsoja teen 170 kpl/vk ja maastavetoakin aloitin syksystä lähtien tekemään. (Nyt saan 110kg:lla noin 10x). Vatsoja olisi tarkoitus alkaa tekemään semmoiset 300/vk ja "mavessakin" kehitystä tapahtunut hyvää vauhtia..
Syynä luulen tähän, että koneella tulee istuttua aika paljon vapaa-ajalla ja sitten tällähetkellä teen istumatyötä, tosin suhteellisen lyhyitä päiviä. Mutta auttaako tämän tyylinen ahkerointi tämän ongelman poistumiseen, vai mitä minun pitäisi tehdä?
Syynä luulen tähän, että koneella tulee istuttua aika paljon vapaa-ajalla ja sitten tällähetkellä teen istumatyötä, tosin suhteellisen lyhyitä päiviä. Mutta auttaako tämän tyylinen ahkerointi tämän ongelman poistumiseen, vai mitä minun pitäisi tehdä?