Outo "kusetuspuhelu" USA:sta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja OPV
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulle pamahti joskus netissä ollessa ruutuun teksti, tyyliin, olet miljoonas asiakas, soita heti nroon:xxxxxxxx, aikaa oli joku 90sek. Soitin ja sanottiin, että sain ilmaisen jenkkimatkan tms. Sanoin, että kiitos ja pyysin lähettämään kotiin. Kyseltiin nimet ja osoitteet, sitten lopuksi just visan numero. En antanut, niin juttu muuttui heti aika tylyksi ja luuri kiinni, siis sieltä ameriikan päästä. Kyllä niitä kaikkea on. Mutta aina noihin joku menee.

Pikivirta sanoi:
ketjun alottajalle, tiesikö se soittaja edes että asut suomessa?

Joo, kyllä se oli tiedossa. Luetteli osoitteen postinroa ja kaupunkia myöten. Ei kyllä hajuakaan mistä lienevät kaivaneet ja mitä varten mulle soittelivat.

mulle tuli kas vuos kaks sitte ukko karju heti kärkeen congratiolationit niin et meinas pää haljeta. mut mun muistaakseni se kehu et on jonku radiokanavan kisa et se puhelu meni suoraan lähetykseen? ja mörisin vaan et joo ni alko kimittään ettenkö oo yhtää onnellinen ni kehuin vaan et jeejee ja löin luurin korvaan. tuttu soitti sinne joku tunninpäästä ku osas vähä englantia puhua ni sama rahan ruinaaminen tuli kas.

Yksi tuttu sai tämän samaisen kusetuspuhelun, jostain kumman syystä antoi visanumeron:david: .Kieltäytyi sitten kuitenkin kohteliaasti matkasta kun kuuli että hintaa kertyykin reippaanlaisesti. Tiliä oli kuitenkin veloitettu olikos se nyt jotain 800 euron verran, mutta sai rahat takaisin kun meni poliisille ja pankkiin ja teki asiasta jonkun reklamaation. Eli kannattaa ilmoittaa asiasta AINA eteenpäin vaikka kyseistäkin henkilöä oman tyhmyyden tunnustaminen melkoisesti hävetti. Eipä anna kortin numeroa enää...:rolleyes: Mutta mun mielestä näistä kakkapuheluista pitää aina ilmoittaa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom