Outo bugi IE:n kanssa täällä Pakkotoistossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

Timba79

Moderaattori
Mode
Ikä
45
Nyt on tullut todella todella outo juttu vastaan, johon olisi kiva jotain selvitystä saada.

Eli seuraavasta ketjusta on kyse:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394&page=16&pp=20
Ja siellä seuraavasta viestistä:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=756242&postcount=310

Yritin siis normaalisti tuohon viestiin vastata replyllä, kaikki meni hyvin siihen asti kunnes painoin "VASTAA" namiskaa. Nimittäin siihen hyytyi IE. Kokeilin tätä töissä kahdelta eri koneelta ja vielä kotona, kaikissa sama homma. Vastaukseni sain kuitenkin perille käyttämällä sitä pikaviestilaatikkoa. Powerhousun pyysin kokeilemaan samaa ja IE tilttasi hänelläkin samassa kohdassa, mutta esim. tulikettu toimi ongelmitta.

Mikä hitto tähän voi olla syynä? Ei mene mulla järkeen, ei sitten millään. Meillä töissä on koneilla joistan koitein toisessa win98 ja toisessa win2000 ja mulla kotona winxp ja kaikissa selain IE ja varmaan eri versiotkin.

Samanlainen homma oli kun yritin vastata Heikki722:lle eräänä päivänä yhteen privaan. Aina jäi jumiin vastausta lähettäessa, mutta muille vastaaminen onnistui ongelmitta. Kuten myös muihin ketjuihin vastaamine on sujunut ongelmitta. Ei tajua, ei sitten millään.

Kokeilkaa IE:n käyttäjät huviksenne, tapahtuuko teille samaa?

rjk sanoi:
Kokeilin. Ihan hyvin toimi nyt ainakin. Timban reply myös saapunu jo. :kippis1:

Juu, saapui se reply kun laitoin sen pikavastauksen kautta. Tuon normaalin replyn kautta ja IE välittömästi jumiin jokaisella kolmella koneella mistä kokeilin ja sama Powerhousulla kun se kotonaan kokeili. Eli ne vistit hävisi bittiavaruuteen, muuten replyni olisi siellä ainakin neljästi.

Nyt toimi minullakin kun kokeilin, aina vähemmän ja vähemmän menee järkeen tämä homma. Ymmärtäisin jos en olisi kokeillu monella eri koneella.

No ehkä joku raportoi vastaavast jos vastaan tulee, kun tämän ehtii lukemaan.

mulla on myös käyny vastaavaa joskus aikasemmin,ei nyt kuitenkaan ihan viime aikoina

Eilen kävi sama ku Timballe; vastaa vaiheessa jumitus ja siihen jämähti vaik kärsivällisesti ootin. Oli muuten pisimpiä viestejä mitä oon kirjottanut et hyvä tuuri :)

Timba79 sanoi:
sama Powerhousulla kun se kotonaan kokeili. Eli ne vistit hävisi bittiavaruuteen, muuten replyni olisi siellä ainakin neljästi.
Paitsi, että mulla IE siis tilttas siinä kohtaa, mutta viesti meni kuitenkin perille. Ja Mozillalla siis toimi ihan hyvin, kun sillä ensin kokeilin.

antaako ie tiltauksen yhteydessä mitään errori viestiä, timeouttia tms.
on hieman vaikea alkaa etsimään vikaa muuten joka toistuu epäsäännöllisen säännöllisesti riippuen tähtien asennosta.

Vaikea sanoi:
on hieman vaikea alkaa etsimään vikaa muuten joka toistuu epäsäännöllisen säännöllisesti riippuen tähtien asennosta.
Ei anna. Vetää vaan jumiin, ja kun koitan painaa rastista selaimen pois päältä, sanoo ettei ohjelma vastaa ja kysyy, että sammutetaanko.

Timba79 sanoi:
Yritin siis normaalisti tuohon viestiin vastata replyllä, kaikki meni hyvin siihen asti kunnes painoin "VASTAA" namiskaa. Nimittäin siihen hyytyi IE. Kokeilin tätä töissä kahdelta eri koneelta ja vielä kotona, kaikissa sama homma. Vastaukseni sain kuitenkin perille käyttämällä sitä pikaviestilaatikkoa. Powerhousun pyysin kokeilemaan samaa ja IE tilttasi hänelläkin samassa kohdassa, mutta esim. tulikettu toimi ongelmitta.

Mikä hitto tähän voi olla syynä? Ei mene mulla järkeen, ei sitten millään. Meillä töissä on koneilla joistan koitein toisessa win98 ja toisessa win2000 ja mulla kotona winxp ja kaikissa selain IE ja varmaan eri versiotkin.

Kokeilkaa IE:n käyttäjät huviksenne, tapahtuuko teille samaa?

Ilmoittautuisin moniongelmaisten joukkoon.. Replyllä vastattaessa, vastausta lähettäessä Pakkis jumahtaa toisinaan täysin. :( Kokeiltu kolmelta eri koneelta.. Vastaaminen on, onnekseni ja monien harmiksi, onnistunut joka kerta näissä tapauksissa kuitenkin aina samaista pikaviestilaatikkoa käyttäen.. :)

Ei siinä mitn, nyt kun tuon tietää, ei katoile tallentamattomia vastauksia bittiavaruuteen samaan tahtiin.. :hyper: Mutta mukavahan tuohon olis saada korjaus..

Vaikea sanoi:

Ei tule minkäänlaista ilmoitusta. IE tosiaan jumii täysin ja näyttää tilaksi "ei vastaa", joten se on vain ajettava alas.

Aivan samanlaista vikaa on täälläkin ollut muutamaan eri otteeseen. Ja vaikka yrittäisi uudestaan samantien uudestaan vastata niin ei onnistu. Aina vaan tilttaa uudestaan ja uudestaan.

Äsken yritin vastata Reinolle tohon mun roinalle kirjoittamaan threadiin. Riippumatta siitä, painoinko replyä vai esikatsele, kone bugitti. Ainoa mikä toimi oli ctrl-alt-gr yhdistelmä. Kokeilin kolme kertaa putkeen. Yhdellä kerralla maalasin sen, ja copysin ctrl-c:llä, mutta se ei liimannut mitään wordiin. Outoa. Muuten toimii ihan hyvin, ja normaali vastaus sujui ok. Viime aikoina mulla on ollut pari kertaa tätä.

Rinkku sanoi:
Äsken yritin vastata Reinolle tohon mun roinalle kirjoittamaan threadiin. Riippumatta siitä, painoinko replyä vai esikatsele, kone bugitti. Ainoa mikä toimi oli ctrl-alt-gr yhdistelmä. Kokeilin kolme kertaa putkeen. Yhdellä kerralla maalasin sen, ja copysin ctrl-c:llä, mutta se ei liimannut mitään wordiin. Outoa. Muuten toimii ihan hyvin, ja normaali vastaus sujui ok. Viime aikoina mulla on ollut pari kertaa tätä.

Minä kokeilin myös sitä, että maalasin tekstin ja painoin ctrl-c, mutta kun avasin ketjun uudestaan, ei pastella tullutkaan mitään tekstiä, eli se hävitte ne täysin johonkin.

Samaa vikaa löytyy täältä. Mulla ei tällä hetkellä jostain syystä työpaikalla toimi yhteys Firefoxin kanssa ja on pakko käyttää tätä saatanan IE:tä. Välillä vastaukset onnistuu ihan ok, välillä taas selain jämähtää niin, että ei ole muuta vaihtoehtoa kuin sulkea se.

Mulla IE toimii ihan moitteettomasti ja on aina toiminut. Tiedä sitten, mistä muilla moiset bugit johtuu...

MItä tästä opimme, IE on paska, vaihtakaa Firefoxiin ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom