Outo bugi IE:n kanssa täällä Pakkotoistossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Ja vissiin päiväkohtaisikin. Koska tämän ketjun pystyyn laittamisen jälkeen on mulla taas toiminut ihan ongelmitta. Ihme juttu edelleen...

Täällä jälleen yksi ihminen. Kahdella eri koneella on tullut aina silloin tällöin molemmilla E:n vikailmoitus kun yrittää postata jotain. Viimeksi just äsken kun pistin postin tonne yleiselle. Mut postaus kyllä tulee perille vaikka vituttaa sulkea selainta.

Splash_Screen.jpg

Tänään yritin taas epätoivoisesti lähettää privaa IE:n kanssa, mutta jökkäsi koko ajan siihen lähetysvaiheeseen. Pistin Operan tähän duunipaikan koneelle ja johan lähti privat nätisti. Alan todellakin oleen sitä mieltä, että tuo IE on niin syvältä ja poikittain kun olla voi.

Itsellänikin on ollu noita vastaavia ongelmia työpaikalla IE:llä. Havaitsin kumminkin, että posti lähtee kun aikansa odottaa. Eli ensin se jymähtää ja sitten lähtee toi IE siirto palkki hiljalleen kasvamaan ja sit posti lähtee. Mäkin jossain vaiheessa vain tapoin selaimen, mutta nykyisin haen vaikka teetä kahvihuoneesta.

Ja (tuli)kettu kuittaa IE:n onkelmat, ihan sama vikaseloste mulla siis. Alkoi tilttailemaan ihan missä tahansa ketjussa ja mihin tahansa viestiin vastatessa, eli n. 1 vastaus 5:stä onnistui ongelmitta -ja mulla ei lähteny viest ikinä, joskus odottelin jopa ½h. Ja muutaman muun oon (tämän ketjun lisäksi) nähny valittavan aiheesta. Joten ei varmaan ole pelkästään konekohtainen ongelma.

Tais olla muuten, että pitkien vastausten kohdalla tilttaili useimmiten.

Firefox autto. :kippis1:

Yritin eilen jatkaa tuohon cuscusin Rasvainen liha -trediin, selain meni jumiin just niinkuin muillakin. Ja oli pitkä viesti ja paljon laskutoimituksia sain laskimeen näppäillä eli kohtalaisesti vitutti kun se piti tehdä uusiksi. Yritin kahdesti uusiksi (tällä kertaa laitoin wordille tekstin talteen) ja sama. Sitten koitin aloittaa uutta trediä, ei onnannut. Lopulta sain viestini läpi kahteen osaan pätkäistynä.
Selain arvaatte jo mikä. Kotona Foxi, mutta se ei näytä tredin alkualauseita kun osoittelee tredin nimeä, mistä miinus.

Belmondo sanoi:
Kotona Foxi, mutta se ei näytä tredin alkualauseita kun osoittelee tredin nimeä, mistä miinus.

Mulla näyttää, mutta vaan noin 8 sanaa, toisin kuin IE:llä näyttää ainakin almost koko viestin. Toinen ero on, että Fox näyttää Quote-osuuden viestistä näin pienellä fontilla joitain poikkeuksia lukuunottamatta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom