Oulun/Oulunseudun mimmit hohoi!

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Viikot 6 - 7 ovat helmikuun keskellä, saattaapi sopia silloinkin. Ehkes paras omalta kantiltani olisi maaliskuun eka viikonloppu, miulla kun alkaa silloin hiihtoloma. Edelliselle viikonlopulle saattoi olla jotakin, en vaan just nyt muista, mitä. Voihan olla ettei se ole mitään niin tärkeää, etteikö sitä voisi siirtää. Mieluiten siis kuitenkin maaliskuun eka vkonloppu.

Treenisalista sanokoot paikalliset enemmän, samoin ruokapaikasta, kunhan sieltä saa meheviä, isoja piffejä.

Hupsista, piti siis sanomani vkot 8-9... :puusilmä: :nolo: Olisiko se sitten se maaliskuun ensimmäinen vkl, eli siis vkolla 9, 5.-6.3.?

Itseäni ainakin houkuttaisi kovasti tuo Grecian, niin paljon hyvää olen siitä kuullut. Toisaalta kumppani kävi hiljattain työporukan kanssa Istanbulissa ja kylläpä kuola valui, kun hän syömisistään siellä kertoili... :hyper: :kuola:

Niin, miittipvä varmaankin lauantai? Vai...?

Nyt selvisi, mitä siellä helmikuun vika viikonlopulla on. Eli silloin en pääse, on jo buukattu. Miulle sopisi siis mieluiten tuo maaliskuun eka lauantai.

:wanha: otanpa minäkin osaa tuohon punttimimmien miitinkisuunnitelmaan :)
voisin tulla käymään myös. olen tässä reenaillut ihan yksikseen jo vuoden päivät :itku: Ei ole ollut kaveria aamutreeneihin(9-11)Ennen reenailin illalla 6:n jälkeen mutta ilta jäi aika lyhyeksi.... käyn tällä hetkellä sats heikinkadun salilla.Siellä on kivasti tilaaaaaaaa ja siistit suihkut

Nyt on varmistunut se, että muutto Ouluun tapahtuu helmikuun aikana :) :) :)

Ehdotankin siis seuraava:

Mimmimiitin ajankohta olisi maaliskuun ensimmäinen lauantai, eli vkolla 9 oleva 5.3. Ensin olisi yhteistreeni PT:llä (tai jossain muulla sovitulla salilla, tuo PT vain olisi kaiketikin aika lähellä Greciania) iltapäivällä, vaikkapa klo 15 maissa, ja treenin jälkeen sitten syömään Grecianiin (tai Istanbuliin, katsotaan kumpi saa enemmän kannatusta) vaikkapa klo 18 maissa. Allekirjoittanut voi hoitaa pöytävarauksen ravintolaan, mutta sitä varten tarvitaan ilmoittautuneiden määrä ja mieluiten tietenkin ennemmin kuin myöhemmin, tuo Grecian kun tosiaan lienee melkoisen suosittu paikka ja VARSINKIN viikonloppuisin.

Joten: Sopiiko, että halukkaat ilmaisevat kiinnostuksensa miittiin tässä ketjussa tammikuun 31. päivään mennessä? Ja jos tuo miittipäivä on ihan mahdoton, niin muitakin ehdotuksia (kuin myös ohjelman suhteen tietenkin) voi myös edelleen esittää. Katsotaan sitten, mikä päivä saa eniten kannatusta - tai ties vaikka järjestettäisiin parikin miittiä, itse ainakin miittaan mielelläni useamminkin :)

Tälle mimmille/tätille sopii oikein hyvin. Mikäs tän hauskempi tapa aloittaa hiihtoloma? :rock: ja :kippis1:
By the way, Gilly, olitkos sie jo Hesan Amarillossa miitingissä? Miun muistaakseni olit.

No menkööt tämän kerran... eli muumilaakson mörkökin ottaa vastoin tapojaan osaa tähän kokoontumisajoon ;) . Olen kyseisenä päivänä töissä klo 15 saakka, joten saavun myöhässä PT:lle (jos paikka ja aika säilyvät suunnitelman mukaisina).

Näistä kahdesta vaihtoehdosta kreikkalainen ruoka maistuu minulle paremmin kuin lautaselle tarjoiltu ylihinnoiteltu kebab. Kebabit haetaan Troijasta, ja ahmitaan kertakäyttöaskista.

Tuohon treenin ja evästyksen väliin ei jää juurikaan aikaa "muodonmuutokselle" tai muulle kotona käynnille. Eli ollaan sitten kaikki luonnonkauniita...?

Metri: Jep, olin Hgin Amarillossa silloin toukokuussa 2003, toinen järjestäjistä (Rocket siis toinen). :)

Piude: kivakiva, että päätit sittenkin tulla mukaan! :) Tuo syönti klo 18 oli siis vain ehdotus, voidaan vallan hyvin siirtää myöhemmäksikin. Klo 19/20 ok? Kommentteja, muilta myös?

Minä tulen ainakin sinne syömään, kello 18 olisi ehkä sopivampi meikäläiselle. Mites, tilataankos etukäteen joku meze, jossa olisi valtavasti lihaa ja juustoja ja salaattia ??? :kuola: Sitähän tehdäänkin vissiin vaan min. neljälle ja aina nopeuttaa jos on ruoka tilattuna valmiina.

SannaK sanoi:
Minä tulen ainakin sinne syömään, kello 18 olisi ehkä sopivampi meikäläiselle. Mites, tilataankos etukäteen joku meze, jossa olisi valtavasti lihaa ja juustoja ja salaattia ??? :kuola: Sitähän tehdäänkin vissiin vaan min. neljälle ja aina nopeuttaa jos on ruoka tilattuna valmiina.
Kuulostaa namnamilta. Mie tulisin sekä treenaamaan että syömään. Mie kun en kauan tälläydy, kuten meikkithreadilta voi lukeakin. Luonnonrumana sitten ilmestyn ravinteliin.
Joo, kuten SannaK ehdotti, paljon lihaa pitämäks oleman. Salaatti kuulostaa myös hyvältä. Juustojen suhteen olen varovaisempi, mutta kaipa sekin alas kulukusta menee. :kuola:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Hei! Minäkin olen oulussa nyt vuoden asustellut ja treenannut yksinäni linnanmaan salilla. Bongasin tämän threadin vasta nyt. Mahtava idea että kokoonnuttais, ikävä kyllä mulle ei just tuo 5.3. sovi, eikä viikonloput muutenkaan oiken. Että taitaa sittenkin jäädä välistä.. harmi! Mutta mä seuraan vielä jos päivä muuttuu :)

No niin, jo neljä ilmoittautunutta, ei muuta kuin lisää vaan! *innoissaan* -> :hyper:

Ilmeisesti syönti klo 18 saa kuitenkin enemmän kannatusta? Itselleni se kyllä sopii myös, en nyt muutenkaan niin yleensä laittaudu (kts. mimmien meikkitredi), enköhän saa PT:llä treenin jälkeen huitaistua ripsarit silmiini tai ainakin jonnekin sinnepäin :D SannaK, tuo meze on ilmeisesti jonkinsorttinen alkupalavalikoima, vai onko? Ehdottomasti kannattaa mielestäni tilata ainakin jotain etukäteen, kunhan saadaan lopullinen pääluku selville.

Tiger Girl, kunhan tästä oululaistun, niin pitää laitella vaikka mailia - Linnanmaan sali on tuttu paikka mullekin, voisi vaikka tehdä joskus treenitreffit kenties? :)

No niin ja meikäläinen se ei tietenkään pääse juuri silloin...mutta toisaalta, ei se mua nyt NIIIIN älyttömästi harmita, koska lähden juuri silloin Leville viikoksi :rock: Etta ihan ok vaihtoehto sekin...

Toivottavasti teillä kummiskin on niin kivvaa, että tuo uusitaan sitten pian!!! On se kyllä kumma että tarvittiin Gillyanne Ouluun, että Oulun punttimimmit vihdoin ja viimein tapaavat :D Vain yhden(!) tunnen entuudestaan!! Surkeeta...

Demokratian sääntöihin on taipuminen eli kyllä se klo 18.00 minullekin sopii. Ehostuksesta ei niin väliä, ilman maskeeraaja siskoa kun olen täysin avuton... Äiti-ihmisellä tahtoo vain tuo omatunto kolkuttaa kun on koko päivän poissa kotoa. Lapsi luulee jo muutenkin, että äiti asuu pääsääntöisesti paikoissa nimeltä "työvuoro" ja "kuntosali".

Hohoo, mehän saadaan kunnon miitinki aikaiseksi. Kiva että on näin paljon jo tullut ilmoittautuneita.

Gilly, se meze on tuolla nimenomaisessa ravintolassa ihan kunnon ateriakokonaisuus. En muista tarkalleen, pari vuotta sitten syötiin sellainen, mutta ihan lämpimiä ruokalajeja, lihavartaita, halloumia ja muuta vastaavaa tuotiin ihan sairaan paljon. Lisänä salaatit ja leivät tietysti. Pitää vilkuilla ruokalistaa ovesta kun seuraavan kerran kuljen siitä ohi niin laitan tarkempaa infoa. Nimittäin jos joku muu ei muista/tiedä paremmin.

Onkos ilmoittautuneissa muuten ketään muuta vakituiseen PT-gymillä käyvää? Siellä kun naisia niin harvakseltaan näkee ainakin minun treeniaikoinani.

Gillylle nyt vaan voimia muuttohärdelliin. :thumbs:

SannaK sanoi:
Gilly, se meze on tuolla nimenomaisessa ravintolassa ihan kunnon ateriakokonaisuus. En muista tarkalleen, pari vuotta sitten syötiin sellainen, mutta ihan lämpimiä ruokalajeja, lihavartaita, halloumia ja muuta vastaavaa tuotiin ihan sairaan paljon. Lisänä salaatit ja leivät tietysti.

Aaaahhh :kuola: :kuola: :kuola:

Ja kiitosta vaan, eiköhän tämä muutto tästä ihan sutjakasti mene, kun jo löytyi suht'edullinen muuttofirmakin :) Pitää vain (yrittää) aloittaa pakkaaminen ajoissa - eikä perinteiseen tapaan paniikissa edellisenä iltana... :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom