Oulun/Oulunseudun mimmit hohoi!

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Aivan, lihaa pitäisi riittää ihan ähkyyn asti. Siinä mielessä ei paha hinta, jos vertaa ns. tavallista ravintolaa alku-, pää- ja jälkiruokineen.

Barbababa sanoi:
Eka täytyy saaha ittensä kuntoon että kehtaa näyttäytyä :D

mukaan vain! Katsastin kuvasikin tuolta toiselta puolelta ja oikeinkin hyvältä siellä näytti, hyvänen aika! Itse olen saavuttanut samassa ajassa mm. kunnon pötsin ja leveän hanurin... :thumbs:

Miulle käy kaikki, mitä tulee aikatauluihin jne. :)

edit: ai juu, tämän nikin takana siis caba. Vipauduin tällä nimimerkillä, jota siis käyttelen jatkossa...

Valitettavasti joudun perumaan tulemiseni.. :( Olen pahoillani jos tästä aiheutuu esim Gillylle extra vaivaa, mutta en kertakaikkiaan pääse tulemaan.

Mutta pitäkää te hauskaa.

Olen ollut vähän aikaa ulkona kuvioista, ja unohdin kokonaan tämän :(
Mutta jos vielä ehtii mukaan, niin voisin tulla syömään :)

Jep, Xedra, mukaan vaan! :) Pöytävarauksessahan oli jo mukana yksi "ylimääräinen" paikka, ja kun lisäksi XairaX ei pääsekään tulemaan, niin mukaan kyllä vielä mahtuu.

Mitä olette mieltä, pitäisikö miitin alkua aikaistaa tosiaan vaikka puolella tunnilla, ts. tapaisimme PT:llä klo 14.30? Entä voisiko joku PT:n vakkarikävijöistä selvittää, onko mahdollista, että voisimme olla salin tiloissa vielä klo 17 jälkeenkin, jos lupaamme olla nätisti? Muutenhan siinä jää tunti tyhjää aikaa PT:ltä lähdön ja pöytävarauksen alkamisajan välille, ja matka PT:ltä Crecianiin ei kuitenkaan ymmärtääkseni vie kovinkaan kauaa, eivätkös ne molemmat Heinäpäässä sijaitse?

Hei taas miittiintulijat!

Meikäläinen poistuu nyt linjoilta muutamaksi päiväksi - nettiyhteyteni vanhassa asunnossa katkeaa tänään, ja matkustan itse Ouluun sunnuntaina. Uudessa asunnossa on kyllä yhteys jo toiminnassa, ja kaikki tarpeellinen sälä pitäisi myös löytymän, joten palailen palstalle alkuviikosta. Kuulumisiin! :)

_o/ yksi oululainen huiskuttaa!

Haluttais mukaan.. mutta mulla on ollut viime aikoina niin paljon omia menoja, että hirvittää. Olen rampannut kaikenlaisissa mammatapaamisissa ja naistenilloissa. Lisäksi olisi tulossa vieraita tuona viikonloppuna. He tosin ovat luvanneet hoitaa poikia, jos haluamme mennä _miehen_ kanssa syömään. Mies tietty odottaa kieli vyön alla, että pääsisi ulos syömään.. ei ole päässyt koko vauva-aikana, kun minä taas käyn ystävien kanssa ulkona vähintään kerran kuussa.

Heh.. mua jarruttaa lisäksi se, että olen tällä hetkellä niin plösö! Enhän mä uskalla mennä tuollaisten tiukkojen punttimimmien sekaan :D. Kiloja on liikaa ja saleilussakin reilun vuoden tauko :(.

Juttelen vielä kotona miehen ja mahdollisten lastenvahtien kanssa. Jos vaan viitsin kroppani näytille tuoda, voisin yrittää päästä treenille.

Ai niin.. Pari kertaa olen tuo meze-aterian syönyt. Siihen siis tulee muistaakseni 14 eri ruokalajia, jokaisesta sopivat maisteluannokset. Mukana on rosvopaistia, viininlehtikääryleitä, friteerattuja mustekalarenkaita, moussakaa, souvlakeja (kana- ja possuvartaita), stifadoa,... Riisiä / perunoita saa lisukkeeksi, mutta tuota ruokapuolta tulee kyllä sen verran, ettei kannata. Jos syötte kaiken, takaan teidän vyöryvän paikalta pois ;).

Milotta sanoi:
rosvopaistia, viininlehtikääryleitä, friteerattuja mustekalarenkaita, moussakaa, souvlakeja (kana- ja possuvartaita), stifadoa

:kuola: Kuulostaa loistavalta! Itse en ole maistanut kuin souvlakeja, ja nekin oli siis niiiin hyviä... Vielä pitäs viikko kipristellä vuoden seurapiiritapahtumaa odotellessa..

Kipaise paikalle jos suinkin pääset! :) Itsellä aktiivista punttailua takana vuosi, eli alottelija olen vielä pitkään :nolo: mutta kiva päästä näkeen tuommoisia kokeneempia kettuja :rock:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Milotta sanoi:
Heh.. mua jarruttaa lisäksi se, että olen tällä hetkellä niin plösö! Enhän mä uskalla mennä tuollaisten tiukkojen punttimimmien sekaan :D. Kiloja on liikaa ja saleilussakin reilun vuoden tauko :(.
Höpö höpö :) Mullakin on ollut taukoa puolitoista vuotta, eilen kävin investoimassa salikorttiin :rock:
Onko teillä minkä ikäinen vauveli? Meillä on 10 kk ikiliikkuja :D

XEDRA: Mulla on kotona 6 kk:n ikäiset kaksospojat :). Kaipa tää fläsä lähtee, kun pojat alkavat liikkumaan :eek:. Maha on kylläkin yhä kuin olisin raskaana. Johtunee siitä, että raskaus eteni pitkälle (40. rv:lle) -> jättimaha, joka vielä repesi loppuviikoilla. Ei ole vatsalihakset vieläkään aivan palautuneet, mutta pikkuhiljaa..

Ai niin.. lapsenvahdit päättivätkin muuttaa suunnitelmia. Eli lähtevät kotiin jo lauantaina :(. Meillä nuo illat ovat sellaista suhinaa, etten viitsisi miestä yksin jättää. Varsinkin kun olen muutaman kerran viime aikoina ollut menossa ja mies puolestaan ei ole päässyt kertaakaan. Mutta treenit ovat harkinnassa, sinne kun menisin joka tapauksessa joko la tai su.

Hip hei! Moon Oulusa ny, vai miten se oikein pitäisi sanoa (ei ihan vielä suju tämä paikallinen murre, kun tuo vahvempi puoliskokin enempi savvoo viäntää) :D

Eli onkos tämänhetkinen osallistujatilanne nyt sitten tämä:

Gillyanne
Metri
SannaK (ainakin syömään)
Piude (vähän myöhemmin PT:lle)
Saiminen (ex-Caba)
Marsu (ainakin syömään)
Nikseri
Shei (ainakin treenaamaan)
Vanilja (syömään)
Xedra (syömään)
Milotta (ehkä treenaamaan)

Eli siis 9 varmaa syöjää + 1 mahdollinen, jos oikein laskin. Tilataankos nyt sitten vaikka 4 mezeä, vai pitäisikö sittenkin tilata 5? Kommentteja?

Tuli muuten mieleen, että pitäisiköhän sinne PT:llekin ilmoittaa etukäteen, kun tällainen ~10 punttimimmin revohka tekee sinne invaasion keskellä rauhallista lauantai-iltapäivää? :D

Ja sitten vielä, siitä ajankohdasta: Kumpi porukalle sopii aloitusajankohdaksi paremmin, alkuperäinen 15.00 vaiko myöhemmin ehdotettu 14.30? Kyllähän treenata ehtii, vaikka klo 15 aloitettaisiinkin, mutta jos ja kun PT:ltä joutuu tosiaan lähtemään pois klo 17, voipi tulla kiire peseytymisten ja pukeutumisten kanssa...

Gillyanne sanoi:
Eli siis 9 varmaa syöjää + 1 mahdollinen, jos oikein laskin. Tilataankos nyt sitten vaikka 4 mezeä, vai pitäisikö sittenkin tilata 5? Kommentteja?

Jaa-a, mitäs muut on mieltä? Jos joku vielä viime tingassa estyy (niinkuin monesti käy), käykö niin, että viidellä mezellä jäljelläolijat syövät itsensä hengiltä??? Riitäiskös se neljä? Päättäkää te muut...

Gillyanne sanoi:
Tuli muuten mieleen, että pitäisiköhän sinne PT:llekin ilmoittaa etukäteen, kun tällainen ~10 punttimimmin revohka tekee sinne invaasion keskellä rauhallista lauantai-iltapäivää? :D
---
Kumpi porukalle sopii aloitusajankohdaksi paremmin, alkuperäinen 15.00 vaiko myöhemmin ehdotettu 14.30? Kyllähän treenata ehtii, vaikka klo 15 aloitettaisiinkin, mutta jos ja kun PT:ltä joutuu tosiaan lähtemään pois klo 17, voipi tulla kiire peseytymisten ja pukeutumisten kanssa...

Olisihan se ehkä ihan fiksua pirauttaa. Mä olen aamutreenaaja, joten mulla ei ole kokemusta kuinka rauhallista tai tungosta lauantaina iltapäivällä on. Mä ehtinen sinne PT:lle lähempänä 17:ää eli en ehdi treenailemaan mutta lyöttäydyn porukkaan siinä vaiheessa. Jos Gillyanne soittelet PT:lle, niin voithan kysyä, onko paha jos paikalla ollaan yli viiden. Olihan tässä joukossa joku muukin vakkarikävijä kuin minä. Voidaan mennä teistä takuuseen :D

SannaK sanoi:
Jaa-a, mitäs muut on mieltä? Jos joku vielä viime tingassa estyy (niinkuin monesti käy), käykö niin, että viidellä mezellä jäljelläolijat syövät itsensä hengiltä??? Riitäiskös se neljä? Päättäkää te muut...

Jospa se 4 olisi tosiaan järkevä... Jos jää nälkä niin aina voi koukata mäkkärin kautta kotiin mennessä. :D tuosta alotusajasta et jos saadaan jäädä viiden jälkeen niin sitten se 15.00 olisi varmaan sopiva. Mutta jos on poistuttava viideltä niin sitten mieluusti jo 14.30 paikalle...

Mikäli tuo hehkutus ruoan määrästä (& laadusta) pitää puoliksikaan paikkaansa, niin emmeköhän me neljällä annoksella alkuun pääse? Saahan sitä tilattua listalta lisää ruokaa jos jollakulla on muita enemmän vetokykyä. Sisältääkö tuo Meze-lajitelma vain "oikeaa ruokaa" vaiko myös jälkinamia? Allekirjoittaneelle tahtoo usein käydä niin, että jälkiruoka on se pääruoka. (tällä konstilla sitä saakin sitten nopeasti näkyviä tuloksia... :D .)

Te kurjat yritätte vielä aikaistaa tuota treeniaikaa! Kohta ei auta muu kuin yrittää karata töistä jos aikoo ensinkään ehtiä mukaan. Paljonko muuten maksaa PT:llä kertakäynti? Yleensähän kertakäyntien hinnoittelu menee yli huumorintajun.

Kumpi vaan. Siis meneekö PT kiinni jo klo 17.00? Ehkä sitten mieluummin jo 14.30, vaikka ei kait miulla pitkää treenirupeamaa lauantaina ole. Tässä pitäis varmaan tuumia, minkä pääliikkeen vuoro tuolloin on. Tällä viikolla kun vedän punttia urakalla ennen vähäisempää viikkoa eli hiihtolomaa, niin suunnitelmat heittävät häränpyllyä. Well, siellähän nähhään.

Edit: Ai niin, mennäänkö me salilta suoraan porukalla syömään? Tulee kyllä iso kassi mukaan, kun siellä pitää olla treeniroippeet, pyhkeet sun muut, ja samainen kassi sitten ravintolaankin mukaan, vai ..?

Mä nyt päätin jättää tällä kertaa väliin. Vielä jätän pienen varauksen sille, että tulisin treenaamaan. Riippuen siitä, miten meillä päivä menee. Lapsenvahdit sitten päättivät, että lähtevät viikonlopuksi kotiin, joten se siitä miehen kanssa syömisestä ja muusta. Liittyen minun kasvaviin iltamenoihin (yhdistystoimintaan liittyen) en viitsi lauantaina jättää miestä jälleen yksin hoitamaan iltapuuhat.

Odottelen innolla raporttia tapaamisesta! Ketä oli paikalla, paljonko nousi penkistä, maistuiko meze ja oliko riittävästi? :D

No niin, soittelin äsken PT:lle, ja kyllä siellä saa kuulemma olla klo 17 jälkeenkin, varsinkin kun porukasta löytyy PT:n vakikävijöitä, ja asiasta näin etukäteen ilmoitettiin. :) Eli näin ollen aloittanemme sitten alkuperäisen suunnitelman mukaan klo 15, eikö? Me tullaan tuon iivilin kanssa yhtä matkaa PT:lle (kun en mä sinne muuten osaa suunnistaa :nolo: ), mutta hän kyllä lupasi sitten heti kadota toiselle puolelle salia ja pysyä poissa meidän mimmien jaloista :D

Eli varmaan siinä salin aulassa olisi hyvä kokoontua? Mä lupaan olla paikalla hyvissä ajoin, ettei kenenkään tarvitse myöhästyä taktisesti. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom