Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Barbababa sanoi:Eka täytyy saaha ittensä kuntoon että kehtaa näyttäytyä :D
Milotta sanoi:rosvopaistia, viininlehtikääryleitä, friteerattuja mustekalarenkaita, moussakaa, souvlakeja (kana- ja possuvartaita), stifadoa
Höpö höpö Mullakin on ollut taukoa puolitoista vuotta, eilen kävin investoimassa salikorttiinMilotta sanoi:Heh.. mua jarruttaa lisäksi se, että olen tällä hetkellä niin plösö! Enhän mä uskalla mennä tuollaisten tiukkojen punttimimmien sekaan :D. Kiloja on liikaa ja saleilussakin reilun vuoden tauko :(.
Gillyanne sanoi:Eli siis 9 varmaa syöjää + 1 mahdollinen, jos oikein laskin. Tilataankos nyt sitten vaikka 4 mezeä, vai pitäisikö sittenkin tilata 5? Kommentteja?
Gillyanne sanoi:Tuli muuten mieleen, että pitäisiköhän sinne PT:llekin ilmoittaa etukäteen, kun tällainen ~10 punttimimmin revohka tekee sinne invaasion keskellä rauhallista lauantai-iltapäivää? :D
---
Kumpi porukalle sopii aloitusajankohdaksi paremmin, alkuperäinen 15.00 vaiko myöhemmin ehdotettu 14.30? Kyllähän treenata ehtii, vaikka klo 15 aloitettaisiinkin, mutta jos ja kun PT:ltä joutuu tosiaan lähtemään pois klo 17, voipi tulla kiire peseytymisten ja pukeutumisten kanssa...
SannaK sanoi:Jaa-a, mitäs muut on mieltä? Jos joku vielä viime tingassa estyy (niinkuin monesti käy), käykö niin, että viidellä mezellä jäljelläolijat syövät itsensä hengiltä??? Riitäiskös se neljä? Päättäkää te muut...
Kumpi vaan. Siis meneekö PT kiinni jo klo 17.00? Ehkä sitten mieluummin jo 14.30, vaikka ei kait miulla pitkää treenirupeamaa lauantaina ole. Tässä pitäis varmaan tuumia, minkä pääliikkeen vuoro tuolloin on. Tällä viikolla kun vedän punttia urakalla ennen vähäisempää viikkoa eli hiihtolomaa, niin suunnitelmat heittävät häränpyllyä. Well, siellähän nähhään.
Edit: Ai niin, mennäänkö me salilta suoraan porukalla syömään? Tulee kyllä iso kassi mukaan, kun siellä pitää olla treeniroippeet, pyhkeet sun muut, ja samainen kassi sitten ravintolaankin mukaan, vai ..?