GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Oulun MimmiMiitti la 24/5-08

mölliskö

Nääkkö nää nää nää´ät?
VIP

Oisko ideaa pitää taas MimmiMiitti terveellisen napostelun (Taffel) ja hyvän seurustelujuoman (Leijona) merkeissä? Posetusharjotuksia ja saunaa unohtamatta :hyvä: Jos niitä kisa/reenivideoitakin vihdoin saatas..... Ja toki illan päälle baariin joraamaan :dance:

Oisko kiinnostuneita? Tänne voi tulla jos tuo la 24/5 käy mutta meillä on sen verran pieni asunto että joku max kuusi mun lisäksi ehkä menee. Jos enempi tulossa niin sitten jonkun toisen luona..?

Kyllähän se tosiaan aika jo olisi taas mimmimiitin! :kippis1: Satavarmaksi en pysty lupaamaan kyllä itseäni sinne sillä olen tuohon aikaan jo kesätöissä toisella paikkakunnalla, mutta luultavasti tulen viikonlopuiksi Ouluun. Mutta vippimiittiä oltiin vissiin kans suunnittelemassa tuolle samalle lauantaille? Aika alustavasti tosin. Päällekkäin niitä ei kai joka tapauksessa kannata järjestää.

Aika hiljasta on ollu siellä ketjussa, tais tulla liika äkkiä viime miitistä. Mutta ainakin tämä miitti jos se VIP menee vaikka kesälle :)

Tehdään sitten niin, että jos tuolle päivälle löytyy lisää kiinnostusta niin "varataan" se päivä mimmimiitille ja vip-miitille pitää keksiä joku toinen ajankohta :evil:. Se keskustelu kun tosiaan näyttää vähän unohtuneen.

Kiva, että miittiä järjestetään.. onhan siitä jo aikaa, kun viimeksi ollaan treffailtu.
Mulle ei valitettavasti käy 24.5 mutta onhan kesää vielä jäljellä..:)

olettekos te kaikki tuttuja keskenänne vai ketä sinne miittiin on tulossa? itse vasta aloitin täällä kirjoittelun ja kunnon treenaaminenkin alkoi vasta reilu kuukausi sitten.. liikuntaa aina harrastanut mut vain kevyttä ylläpitoa, nyt ihan oikeasti yritän kasvattaa kuntoa ja lihastakin ehkä vähän :P enkä tunne täältä ketään (en oulusta enkä täältä)...

Sannuli sekaan vaan! En itsekään ollut nähnyt ketään ennen eka miittiäni, mutta eipä se haitannut.

Mä voisin tulla jos oulumiitti kerran hiipuu. Mikäli käyn sen pikkulenkin aamupäivällä niin palauttavat on varmaankin tarpeen.

Mua kans pienesti kiinnostais samoin varauksin kuin sannulilla. Ei tahdo omasta kaveripiiristä löytyä punttaavia naisia, niin vois olla hauska törmätä muihinkin :D

voih..

oijoi ku oulu miitti kuulostas ihanalta :haart: Sais kerranki puhua treeneistä toisten naisten kanssa. Mut ei sitä taida viel uskaltautua ku on niin lusmu arkailija näis jutuissa :nolo: . 2 vuotta meni ennekuin sai aikaseksi rekisteröityä ja vuosi ennekuin sai mitään kirjotettua niin varmaan 3 vuotta sit ennekuin miittiin uskaltautuu :D Mut varmasti ois/on upee ilta luvas sit kaikille jotka osallistuu :kippis1:

Ihme ujostelijoita te uudet oululaismimmit! :rolleyes: Ei meillä mitään pääsykoetta ole ikinä pidetty. Jos olisi niin näillä hauiksilla ei olis vieläkään mitään asiaa koko mimmiyhteisöön, hihii. :) Uskaltautukaa siis vain reippaasti mukaan, olis tosi mukava tavata uusiakin foorumilaisia.

Mä en uskalla vielä tässä vaiheessa lyödä lukkoon kalenteriani, mutta luulisin, että kyseinen päivämäärä sopii mulle, ellei nyt mitään maailmaa mullistavaa tapahdu. Kiva olis nähdä teitä kaikkia, pitkästä aikaa.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
ilman muuta, miitti pystyyn vaan ja messissä tietenki ollaan, niinku arvata saattaa:D

Juuu mie oon tämmönen lusmuilija :D Vähän arka tutustuun ja sit ku on viel kaikki outoja niin kait sitä jo hyppii seinille. Sit ois paljon helpompaa jo ku ois ees 1 valmiiksi tuttu porukas :)

Minäkin voisin tulla messiin.
Onko muuten Oulun mimmeistä ketään lähdössä katsomaan tulevana viikonloppuna
kisoja?

Minä en kans tunne ketään, mutta voisin harkita - ainakin jos tulee muitakin ekakertalaisia niin en ole ainoa joka ei ole jo insidepiirissä :D. En vielä tiedä ko. viikonlopun suunnitelmia, kiva olisi kyllä nähdä muitakin punttimimmejä :).

Miekään en tunne ketään mimmeistä, mutta ois kiva tutustua. En kyl vielä tiä kyseisestä viikonlopusta. Pitää katella jos itekki kerkiäis täältä torniosta piipahtaa siellä:)

Mä en päässy/uskaltanu siihen yleiseen vippimiittiin mutta tämä kyllä kiinnostaisi. Mä oon ainoastaan tuon 9-11.5 vkl Jyväskylässä, muut vkl voin järjestää niin, että oon Oulussa. :) Mölliskön äänen olen kuullut 2006 fitness expossa ja joskus kesällä 2006 juttelin Vaniljan kanssa Faidran luona. :)

Onhan nyt päätetty, että tuo miitti järjestyy vaikka siellä olisikin sitten vaan 2 mimmiä? Itseni lupaan paikalle 90% varmuudella. On jo liian monesti peruuntunut nämä Oulun miitit. Arpojatkin uskaltautuvat paremmin liikkeelle jos on varmaa, että miitti järjestyy :).

Älkääkä ensikertalaiset sitä pelätkö, että jäisitte ilman juttuseuraa! Se ei vaan ole mitenkään mahdollista Oulumiiteissä :kippis1:. Pakko ei tietenkään ole juoda mitään vettä vahvempaa, ainakin viimeksi kun minä olin mimmimiitissä niin joku oli vesilinjalla. Ei silloinkaan tule hyljeksityksi :D

Kyllä mä ainakin taidan uskaltautua joukkoon, jos vaan miitin ajankohta ei muutu ennen tuota. Tämänhetkinen ehdotus ainakin vielä sopii. Tietäis vaan sitten, että mitä ja missä ja kuinka isolla porukalla, mutta sekin selvinnee sit lähempänä :D

Voi vitsi kun olisikin kiva päästä johonkin miittiin.. Oulu on vaan niin kaukana. :( Toivottavasti joskus tulee lähemmäskin miitti. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom