Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli tarkoitus lähteä, mutta polvet menivät syksyllä ja ovat vieläkin ei niin hyvässä kunnossa. Oliko tänä vuonna paljon porukkaa? Harmi sinällänsä, että ovat ainoat pohjoisempana olevat kisat. Ellei NFTA Openia lasketa. Toissa vuonnahan Oulu Openit peruttiin tuomaripulan takia?Saapas sanoi:Kuinka moni oli katsomassa tai kilpailemassa?
Itse olin kilpailemassa, liikesarjoissa ja matsissa. Liikesarjat meni penkin alle mutta ottelusta tuli mitalli.
Sierraz sanoi:no eikö koko laji oo muutenkin aika turha
Photsku sanoi:Vastaus kuuluu: Ei
(Mitä se puhe oli että ei oo muka olemassa tyhmiä kysymyksiä? )
HEI! OFF-TOPIC!flamm sanoi:"There are no stupid question, just stupid people"
-Mr Garrison, south park
Miksi muuten teloa kaveri, kun pisteen saa jo sillä, että sipaisee vastustajaa pistealueelle?! Ei sinne kehään toista olla telomaan menossa!Ghettosusi sanoi:Olen käsittänyt että itf tae kwon do on semi-contact -laji. Oulussa käydyt kisat olivat kuitenkin hippaleikin Oulu open. Ainoastaan kolmessa matsissa näin edes jonkinlaista kontakia. "Parasta" oli se kun mustien vöiden muistaakseni 80-sarjassa ottelija hylättiin kontaktin takia.
Oli osaa myös potkaistulla, laski kyllä suojauksen kohtuuttoman alas ja potku meni helposti perille. Mutta kuitenkin, omat raajat on hallittava siten, että kontrolli säilyy ja tälläisiä tapahtumia ei satu. Onhan se pirun vaikeeta kun otellaan kovaa ja taitavasti. Välis sattuu vahinkoja, se on valitettavaa. :( (Kerran aukaisin kaveriltani nenän, vahingossa tietenkin. Kaveri aukaisi suojauksen puoli yllättäen ja suoraa potkaisin nenään. Kyllä niitä jokaiselle sattuu.)Ghettosusi sanoi:--Vahinko oli kyllä nokkansa murtaneen tekniikkavirheen syy. Ja käsittäääkseni ottelija (potkaisija) voidaan hylätä jos tekniikka ei ole ollut puhdas ts. tekniikan tekijä ei tehnyt tekniikkaa kontrolloidusti. --