Oudot näperrysharrastukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja proileri
  • Aloitettu Aloitettu
Joskus tuli konetta räplättyä, nyt en tiä oikeen että mitä tulee näprättyä. Luuria välillä mutta konetta ei jaksa enää niin paljoa. Aa niin, no kaiuttimia sillon tällön räpellän, kun haluaa parempia ja sittenhän niitä räplää, jos jonku uuden saa. :D Sama kännykässä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kesäksi pitäisi jokin näperrys hommata. Tarkoitus olisi esim. vanha monkey ostaa, purkaa kone ja vaihtaa uudet laakerit yms. koneeseen. Toinen vaihtoehto olisi ostaa vanha Honda CB ja laittaa kuntoon. Isällä tuollainen nuorempana oli, ja on pitkään haaveillut ostaa samanlainen uudestaan.

Vanha kännykkä tuli useasti purettua ja maalattua. Joskus koottava-autoja olen tehnyt. Vanteiden kiillotus oli ainoa homma jossa hermot menivät ja homma jäi kesken.

- Valuttelen kynttilän steariinia käsille/sormille/kull.., tai siis mille tahansa kehon ulokkeelle, eli teen steariini "hanskoja" :D, se on aika jännää...

Mitä helvettiä?:lol2:

...Kunhan nahanpaloista teen itselleni maskia ja moottorisahan terää terottelen...

Koitin aloittaa pienoismalliharrastusta uudestaan mutta nainen muutti meille ja valtasi panssarivaunutehtaani paikan...pitäis vallata takas....

Jos ois tilaa ja rahaa niin aloittaisin pienoisrautatieharrastuksen uudestaan.

Pitää vissiin tehdä lapsi ja ostaa ok-talo niin ei vaikuta niin oudolta kun näpertelee junia ;)

Mitä helvettiä?:lol2:

...Kunhan nahanpaloista teen itselleni maskia ja moottorisahan terää terottelen...

Mulla oli aikoinaan pieni kokoelma varpaita, käsiä (sormet ja kämmenet) ja pelkkiä sormia, ois pitäny nappasta muutamat kuvat niistä :D

En näpertele mitään. Joskus olen koittanut jotain tarkkaavaisuutta vaativaa pientä näprätä niin heti minuutin sisällä tulee päänsärky ja vastustamaton tarve tuhota ja repiä palasiksi kaikki näprättävät osat.

...alkaa jo hermot menemään kun edes ajatteleekin nyt jotain näpräämistä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom