"Oudoimmat" reseptinne?

Ex-Tavis

Suursankari
VIP
Ikä
39
No niin. Taas yhden kerran mun kämppikset yllätti mut keittiöstä ruoanlaitosta. Ne on nykyään alkanu kiinnittää mun ruokiin mielestäni iha liikaa huomiota:Kuulema syön TODELLA outoja ruokia(pääruokia lähinnä).

Tässä esim tän iltanen mättö:
Pakaste vihanneksia;porkkanoita, kukkakaalia ja parsakaalia
Seitä
-> pannulle,pikkiriikkinen tilkka öljyä sekaan...vähän ajan päästä paljon mausteita:pippurii, paprikajauhetta,pitsamaustetta
-> lautaselle, jossa sekaan sekotetaan vielä vähän chilikastiketta.. :kuola: Eihä tuo nyt NIIN outo oo??? :D

sitten vielä simppelimpi, paljon karseemman näkönen ruoka:
Kuullotetaan sipulii pannulla, sekaan tonnikalapurkki+ pari porkkanaa ohuina siivuina...paistetaan nii kauan ku porkkanat pehmeempiä
->mausteiks mustapippurii, paprikajauhetta ja paljon pitsamaustetta(kyllä, mulla ei oikei muita mausteita ookaan kaapissa, mut en kyl paljon muita kaipaakaan! :D )
->ääntä kohti :kuola:

Tossa oli nyt nuo "pahimmat" mitä nää rakkaat kämppikset on päivitelly...Oliko noi teille tuttuja?ja lisää tollasia hyviä, muiden mielestä "OUTOJA" reseptejä, body-ruokaa tietysti, koska nyt oon kesäkuntoon pyrkimässä vielä pari kuukautta!!!
Sais vähä piristää kämppiksien päivää tästä vielä tulevaisuudessaki :thumbs: !

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Möykky naudan paistijauhelihaa,pieni sipuli,hieman öljyä ja valkosipulia+mausteita.
Jauheliha ja muut aineet monitoimikoneeseen sisään ja kevyt surraus.
=>Valmista levitettä ruisleivän päälle,jonka yleensä ladon seuraavasti:

-Ruisleipä
-Joku maustettu/itse tehty kevytlevite
-Lihamössö
-Jalopenoja,(kirsikka)tomaatteja ja sipulia
Joskus tulee herkuteltua ja laitettua jotain oikein hyvää juustoakin.

Muita:
*Raa´at pakastevihannekset sellaisenaan
*Hevospuuro(Elovenaa,sokeria ja maitoa kylmänä)
*Pizza revitystä ruisreikäleivästä(sisälle mitä jääkaapista löytyy)
*Halkaistu ranskanleipä samaan malliin(herkuttelun vuoksi)
*Jne,jne...

Kyllähän kämppikset hiukan kyttää, kun vedän tonnikalaa suoraan purkista ja kippaan päälle reippaasti rypsiöljyä. Pelkän rypsiöljyn ottamistakin ihmetellään, vaikka se on ihan hyvää. Noissa oikein ruokapuolen hommissa teen suht normaalia sapuskaa, joten niitä ei ihmetellä sen enempää.

Meitsin kamppikset taas on suu auki kun meitsi lataa tehosekottimeen

- Maustamatonta jukurttia
- Banaani
- Vadelmia
- Mansikoita
- Suklaa Prolabia
- Maitoa
- Liraus tuoremehua

Ravintoarvot kohdallaan ja liha kasvaa! :)

3kpl kanamunaa
1 purkki valmiiksi maustettua tonnikalaa (sitruuna, pippuri parasta)
Oliiviöljyä
Rypsiöljyä

Paistinpannulle öljyä, kumpaakin yksi rl. Paista munat, laita aromisuolaa, hella pois päältä ja kaada tonnikala sekaan. Tonnikalan on vain tarkoitus lämmetä, ei siis paistua. Yllättävän hyvää! Mielestäni tonnikalan pahin maku poistuu. Ja 3 minsassa valmis. Pannule voisi lisätä vaikka pakastevihanneksia ja keltuaiset pois munista , jos ei rasvaa halua.

Just äsken vetäsin ruispuikuloita joiden päällä oli :
1)Jauhelihakastiketta
2)Ketsuppia

OLI HYVÄÄ! :kuola:

Joskus teininä vetäisin näkkileipää, jonka päällä oli valkohomejuustoa ja kinuskikastiketta, krapulapäissäni kaverilla. Sillä ei oikeasti ollut mitään muutakaan... :rolleyes:

tämmönen: 200g sekavihanneksia kattilanpohjalle, vähän aikaa lämmitetään , sitten lisätään vähän vettä ja kun vesi kiehuu ni 1dl pastaa sekaan sitten 1 kananrintapala sekaan ja 100g raejuustoa, kun vesi haihtunut&makaronit kiehuneet ruoka valmis ja ketsuppia päälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom