Ottiko Mike dopperin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu
En enää löytänyt söötsillä sitä vanhaa keskustelua jossa Mike oli ottamassa dopperia saman katon alle...
Mites on, joko koira pyörii jaloissa vai lykkäsitkö hankintaa tulevaisuuteen?Jos otit koiran, miten oot pärjännyt, jääkö koiralle minkä verran aikaa salin+työn ohella?

Itsellä pyörii tuossa jaloissa 9 viikkoa vanha bokseriuros, ja salihommat on jääny, ja jää vielä varmasti vähäksi aikaa sivuun...

Muutkin koiraihmiset saa kertoa kokemuksista miten on sovittanut koiranpennun ja salin toimivaan pakettiin...:thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä ei koiraa oo, mut oli vaan pakko kommentoida koska sulla on mun lempikoira. Jos mä joskus koiran otan, niin se on bokseri. Ne on niin rumia, et ne on jo söpöjä ruttakuonoja. Lisäks leikkisiä ja lapsirakkaita eikä juurikaan hauku. Ainut haittapuoli taitaa olla se, että se on hirvee kuolakone.
Harmi vaan että niitten häntää ei saa enää typistää. Kyllä bokserilla kuuluu olla lyhyt häntä.

Ihan ensiksi pitää onnitella loistavasta koirarotu valinnasta ;) . Itellä on kans vajaa kolmevuotias boksuherra ja hyvin on aikaa jääny touhuamiseen sen kanssa, pitää vaa osata organisoida ajankäyttö oikein. Eikä se koira nyt loppujen lopuksi aivan älyttömästi aikaa vie kuin alussa. Tietty päivittäiset lenkit yms koulutukset on tehtävä, mutta kyllä sitä aikaa jää roimasti vaikka pakkiksen lukemiseen :rolleyes: . Ja kyllä mä mielelläni jonku verran uhraanki aikaani tommoselle kaverille, joka pysyy uskollisena tilanteessa ku tilanteessa. Nii ja siitä kuolauksesta.. kyllähän noi jonku verran kuolaa, mutta aika monelta on tullut kommentti 'ai mä luulin että nää kuolaa enemmän' ihan vaa oikoakseni käsityksiä... :D Hyviä yhteisiä hetkiä Andreelle ruttukuonon kanssa :thumbs:

Originally posted by Powerhousu
Itellä ei koiraa oo, mut oli vaan pakko kommentoida koska sulla on mun lempikoira. Jos mä joskus koiran otan, niin se on bokseri. Ne on niin rumia, et ne on jo söpöjä ruttakuonoja. Lisäks leikkisiä ja lapsirakkaita eikä juurikaan hauku. Ainut haittapuoli taitaa olla se, että se on hirvee kuolakone.
Harmi vaan että niitten häntää ei saa enää typistää. Kyllä bokserilla kuuluu olla lyhyt häntä.

Tuo kuolauskäsitys on vähän niin ja näin.Boksereita on ihan viime vuosina jalostettu, että saataisiin kuolausta vähenemään. Ts. huulia on yritetty saada pienemmiksi.
Kun bokserista puhutaan lapsirakkaana koirana, se pitää n.125%paikkansa. Meidän pentu sekoaa ihan täysin jos pääsee lasten kanssa tekemisiin. Leikkii ja riehuu ihan tajuttomasti:D
Yleensähän bokserit ei hauku, ei edes kerrostalossa, mutta sen jälkeen kun alakertaan muutti naapurit joilla on rotikka ja bokseri, oon tullut toisiin aatoksiin...Osaavat nimittäin "hiukan"pitää elämää...:itku:
Alunperin oli ittelläkin tarkotus hankkia typistetty koira virosta, mutta aikani kun pähkäilin niin otin pitkähäntäsen koiran suomesta. Typistetyllä kun ei voi kilpailla missään, eikä sitä voi viedä näyttelyynkään...
Eikä alan harrastajat pidä kovin hyvänä jos menee typistetyn pennun kanssa reeneihin,eri asia jos pentu on ns.mutkahäntä ja häntä on jouduttu typistämään...Tosin tälläkään ei ole kilpailuihin asiaa....:itku:

Meidän boxeri ei kuolaa, se on niin hieno neiti. Vähän voi kuolata, jos itse syö jotain kinkkuvoileipää ja se sattuu viereen kerjäämään. Sanomalla lähtee matkoihinsa, eikä kerjää. Sekoittikohan joku bokserin bulldogiin joka kuolaa? Boxeri ei saisi kuolata. Se on ällöä jos iso koira kuolaa ja ravistaa itseään niin että limaklöntit lentää.

Eikä myös haise tuo boxeri edes sateisen lenkin jälkeen. Oman koiran hajua ei huomaa, muttei haissut silloinkaan kun asuin eri taloudessa. Myös Staffi on sydäntä lähellä, hyvin bodarille sopiva koira.

Itse mietin kanssa yksi päivä, että tulikohan Mikelle sitten sitä koiraa? Nauratti vaan se threadi kun oli kaikenlaista neuvoa, että mikä koira pitäis ottaa ensimmäiseksi ym. Ehkä Mikellä on nyt joku lamppuharjapuudeli eka koirana, eikä se ole kehdannut sanoa siitä mitään ;)

Originally posted by Andree

Itsellä pyörii tuossa jaloissa 9 viikkoa vanha bokseriuros, ja salihommat on jääny, ja jää vielä varmasti vähäksi aikaa sivuun...

Muutkin koiraihmiset saa kertoa kokemuksista miten on sovittanut koiranpennun ja salin toimivaan pakettiin...:thumbs:

Meillä on 12 viikkoinen amstaffiuros ja ei ole vaikuttanut mitenkään mun salilla käyntiin. Miten koiranpentu estää salilla käyntiä? Se on hyvä totuttaa pienestä pitäen olemaan yksin.

Itsellä oli amstaffi yhtenä vaihtoehtona kun mietin rotua minkä ottaisi. Mulle oli kuitenkin alusta asti selvää, että koiran pitää olla suht helppo kouluttaa, ja terrierit on tunnetusti melkoisia jääräpäitä...:lol2:
Kaverilla on boksu, ja kun sai seurata sen touhuja(11wee wanha herra)ja kuuli kehuja siitä koirasta,niin se oli sitten viimestään varma päätös ottaa boksu...

Milo: Tottakai koiran pitää oppia olemaan pennusta asti yksin. Pentu pitää melkoista konserttia ollessaan yksin, joten sitä ei viiti jättää vielä kovin pitkäksi aikaa yksin.
Ja toinen asia minkä takia en "uskalla" jättää koiraa pitkäksi aikaa on se, että nykyisen pennun veli kuoli oltuaan meillä vain viikon suolistotulehdukseen. Oli vielä eka päivä kun joutui jäämään pidemmäksi aikaa yksin.
Uudella pennulla oli myös tulehdusarvot koholla kun käytin sitä lekurissa, joten huoli on hirveä jos koira joutuu jääämään yksin...:(

Ei taas tänä aamuna ole käynyt aika pitkäksi kun ollaan jätkän kanssa käyty lenkillä(n.200 metriä:lol2:) ja touhuttu ja taisteltu lelujen kanssa...:D

Jaahas, näköjään pitää lähteä takasin leikkimään kun pentu sitä niin kovasti vaatii...;)

Originally posted by treenaisko
Meidän boxeri ei kuolaa, se on niin hieno neiti. Vähän voi kuolata, jos itse syö jotain kinkkuvoileipää ja se sattuu viereen kerjäämään. Sanomalla lähtee matkoihinsa, eikä kerjää. Sekoittikohan joku bokserin bulldogiin joka kuolaa? Boxeri ei saisi kuolata. Se on ällöä jos iso koira kuolaa ja ravistaa itseään niin että limaklöntit lentää.

Eikä myös haise tuo boxeri edes sateisen lenkin jälkeen. Oman koiran hajua ei huomaa, muttei haissut silloinkaan kun asuin eri taloudessa. Myös Staffi on sydäntä lähellä, hyvin bodarille sopiva koira.

Kyllä täältä löytyy onnellinen staffi-uroksen omistaja. Todellinen bodarin koira, harmittaa vaan koiralla on paljon paremmat massat kutsit reisissä kun allekirjoittaneella

Staffit myös täällä sydäntä lähellä.
Rotu on kyllä todellinen unelma.
Niin elämäniloinen,voimakas,viisas ja pitkä jänteinen sekä ennen kaikkea rakkautta antava ja rakastettava.
Suureksi murheekseni jouduin huhtikuussa tästä hurjan rakkaasta kaveristani luopumaan.Taivaanherra otti staffi-poikamme 13 vuoden jälkeen luoksensa.
Äiti staffi oli jo odottamassa poikaansa.
Ikävä on kova vieläkin molempia touhupakkauksia.

Originally posted by Andree

Milo: Tottakai koiran pitää oppia olemaan pennusta asti yksin. Pentu pitää melkoista konserttia ollessaan yksin, joten sitä ei viiti jättää vielä kovin pitkäksi aikaa yksin.
Ja toinen asia minkä takia en "uskalla" jättää koiraa pitkäksi aikaa on se, että nykyisen pennun veli kuoli oltuaan meillä vain viikon suolistotulehdukseen. Oli vielä eka päivä kun joutui jäämään pidemmäksi aikaa yksin.
Uudella pennulla oli myös tulehdusarvot koholla kun käytin sitä lekurissa, joten huoli on hirveä jos koira joutuu jääämään yksin...:(

No jos on noin ikävästi käynyt ja tuollainen tilanne niin sitten se on ymmärrettävää.

Toivottavasti uuden pennun tulehdusarvot laskee pian :thumbs:

Mike otti kuin ottikin koiran. Ks. kuva.

Liitteet

• miken_dobberi.jpg
    miken_dobberi.jpg
    26,6 KB · Katsottu: 992
Tästä(kin) tulee näköjään ihan :offtopic: threadi...
Mutta mä olin näkevinäni Miken tämän koiran kanssa liikkeellä

Liitteet

• free_dog.jpg
    free_dog.jpg
    39,6 KB · Katsottu: 1 002
Originally posted by Flash
Nii ja siitä kuolauksesta.. kyllähän noi jonku verran kuolaa, mutta aika monelta on tullut kommentti 'ai mä luulin että nää kuolaa enemmän' ihan vaa oikoakseni käsityksiä...

Mä sain sen käsityksen, kun meidän isällä oli bokseri (kuoli vuosi sitten) ja sillä roikku aina kauheet kuolatapit suupielistä jos ite söi jotain hyvää ja se katteli vierestä.

Originally posted by SportBoy
Mistä sä Tomi löydät noi kaikki hassut kuvat?!?:eek:

Täältä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom