Otomix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kribulin
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
40
Olen päättänyt kokeilla Otmixiä, mutta en ole vielä varma mikä malli sopisi minulle parhaiten. Vaihtoehdot ovat Ultimate Trainer, Extreme Trainer Pro, Sting Ray ja Super Hi. Ehkä kaksi ensimmäiset ovat ensijaisesti harkinnassa.

Valitettavasti en pääse kokeilemaan, mutta saan tilata muutamaa paria ja niistä sitten valita.

Aion lähinnä käyttää niitä kyykyssä (minulla on suhteellisen leveä asento)
ja maastavedossa.

Kribulin sanoi:
Olen päättänyt kokeilla Otmixiä, mutta en ole vielä varma mikä malli sopisi minulle parhaiten. Vaihtoehdot ovat Ultimate Trainer, Extreme Trainer Pro, Sting Ray ja Super Hi.
Minä olen ajatellut, että ostaisin Stingray Bootsit, koska näyttävät hyvältä ja varmasti ovat hyvät jalalle. Ja tietenkin värinä olisi joko valkoinen tai musta.

Mulla on kans tommoset suht pitkävartiset otomixit treenikenkinä ollu viime fittness exposta lähtien ja ei oo kertaakaan kaduttanu että ne osti. Aivan jumalaisen mahtavat ja tukee justiinsa hyvin ja mikä parasta ne hengittää hyvin.

syntikka sanoi:
Mulla on kans tommoset suht pitkävartiset otomixit treenikenkinä ollu viime fittness exposta lähtien ja ei oo kertaakaan kaduttanu että ne osti. Aivan jumalaisen mahtavat ja tukee justiinsa hyvin ja mikä parasta ne hengittää hyvin.

Ovat ne pitkävartiset toiminut hyvin kyykyissäkin?

KSENA sanoi:
kiitti kun kerroit? olisit voinut pistää jonkun kysymyksen perään edes :D

Oho, ehrm.. :nolo:

Joo, eli haluan lähinnä kuulla henkilökohtaisista kokemuksista. Epäilen vähän että pitkävartiset ei oikein sovi kyykyssä?

Mulla on mustat tollaset
otomix_1883_287431

Saatarin hyvät jalassa kun treenaa mutta aerobista kun tekee niin 5 minuutin jälkeen tuntuu kuin seisois kiukaalla.

IsoDino sanoi:
Otomixit on sitten ihan ylivoimaiset treenikengät!! :thumbs:

totta turiset! parhaat treeni kengät ikinä:rock: itellä kahdet otomixin treenikengät ja yhdet pitkävartiset talvikenginä:eek: on muuten huiput kävellä ja ajaa autolla.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Missä hinnoissa nuo otomixit liikkuvat Suomessa? Varmaan tuplat verrattuna noihin nettisivujen listahintoihin, oletan.

Kypha sanoi:
Missä hinnoissa nuo otomixit liikkuvat Suomessa? Varmaan tuplat verrattuna noihin nettisivujen listahintoihin, oletan.

Kokkonen näyttää pyytävän n. 100€ mallista riippuen. Itse kyselisin että millos on seuraavat fittness expot vai onko pvm vielä edes asetettu ? Pitäisi jostain saada tuollaiset kengät mutta mistään muualta kuin Kokkosen postimyynnistä ei tunnu löytyvän, muuten voisi mennä paikanpäälle katsomaan, mutta kun tuo Kuopio on sen verran kaukana ja postimyynnistä huonoja kokemuksia eikä ole varmaa minkä kokoista kenkää pitäisi ostaa.

Kribulin sanoi:
Ovat ne pitkävartiset toiminut hyvin kyykyissäkin?
Hyvin ovat kyykätessäkin toimineet ja varsinkin meikäläisellä kun on toisen nilkan kanssa yliliikkuvuusongelmia niin tukee mukavasti :thumbs:

Mä tilasin Otomixit tuolta postimyynnistä. hyvin toimi, jos koko ei ois ollut sopiva niin vaihtaminen ois kuulemma onnistunut ihan kätevästi ilman mitään lisäkuluja (niinkuin pitäiskin).

Ja hemmetin hyvät treenikengät nuo kyllä on, itsellä tuollaiset Ultimate Trainerit.

Juu tietysti lähtis heti tilaus postimyynnin kautta muttaku viimeks sai tapella sen kanssa ja hävisin siinä tappelussa 80€.

Eli Otomixit on hyvät jalkaan. Tollaset joko tilaan Kokkoselta tai käyn hakemassa paikallisesta urheilupuodista, mutta kuinka hyvin vastaavat kokoa? Mulla on 44:n jalka, mutta esim. juhlakengissä menee hyvin 42 joten se pitää saada tietoon kuinka hyvin vastaa kokoa.

Nostetaas vanha ketju tuhkista..

Olen mahdollisesti tilaamassa tuollaiset kengät Ari Kokkoselta, kun en muualta ole vielä löytänyt. (Saa kertoa jos joku tietää kaupan Tampereen suunnalla, mikä myy noita?) Ja mietin tuota samaa asiaa kuin Isoarska83 tuossa ylempänä.
Meneekö Otomixien koko kohdalleen jos tilaan lenkkitossujen koon mukaan, vai onko syytä tilata vähän isommat/pienemmän kuin lenkkitossut yleensä?

Tarkennuksena vielä malli jota olen harkinnut: Otomix ULTIMATE TRAINER

Meneekö Otomixien koko kohdalleen jos tilaan lenkkitossujen koon mukaan, vai onko syytä tilata vähän isommat/pienemmän kuin lenkkitossut yleensä?

Tarkennuksena vielä malli jota olen harkinnut: Otomix ULTIMATE TRAINER

Itsellä ainakin on tavalliset lenkkarit kokoa 42 ja otomixit tilasin 43 ja ovat hiukan väljät jalassa eli ainakin omalla kohdalla ne menevät samoihin kokojen suhteen muiden kenkien kanssa.

Nostetaan vähän tätäkin aihetta. Ari Kokkonen etsi/etsii Otomixille jälleenmyyjiä, niin onkohan kellään tietoa onko tänne pk.seudulle tullut myyjiä?

mitenkäs noiden koot menee? uskaltaakohan tilata nettikaupasta?

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom