Ostin gaineria, tarviinko vielä muuta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratu
  • Aloitettu Aloitettu
Ostin pöntön tuollaista Supah Weight Gaineria jonka ravintosisältö on tälläinen:

ANNOSKOKO 8 lusikallista (281 g) vettä ## 2 kupillista vähärasvaista maitoa
Keskiketjuisia triglyselidejä (MCT) 19 g
## 19 g
Kaloreita 1220
## 1500
Proteiinia 80 g
## 100 g
Hiilihydraattia 182 g
## 108 g
Rasvaa 0 g
## 10 g

Ainekset: Lääkkeenomainen proteiiniseos; koostumus: kalsium-natriumkaseinaatti, hera, rasvattoman maidon kuiva-aineet ja munanvalkuainen; kolmivaiheinen hiilihydraattiseos, joka sisältää kompleksisia, keskiketjuisia ja yksinkertaisia hiilihydraatteja; keskiketjuisia triglyserideja; vitamiini-kivennäisaineseos, koostumus: dikalsiumfosfaatti kaliumjodi, magnesiumoksidi, klooribitartraatti, inositoli, askorbiinihappo, kalsium-D-pantotenaatti, niasiini, sinkkioksidi, D-alfa-tokoferyliasetaatti, molybdeeniaspartaatti, seleeni, kromi GTF, pikolinaatti ja polypikolinaatti, kupariglukonaatti, A-vitamiini-palmitaatti, ergokalsiferoli, pyridoksiini HC1; tiamiinimononitraatti, riboflaviini, foolihappo, biotiini, syaanikobalamiini, lesitiini, luonnolliset mausteet, vanadyylisulfaatti.

VÄLTTÄMÄTTÖMIÄ AMINOHAPPOJA ANNOSTA KOHTI: L-isoleusiini 2294 MG L-treoniini 1832 MG L-arginiini 1554 MG L-histidiini 1036 MG L-leusiini 3145 MG L-tyrosiini 2683 MG L-asparagiinihappo 2627 MG L-proliini 3423 MG L-lysiini 3145 MG L-valiini 2720 MG L-kystiini pieni määrä L-seriini 2720 MG L-metioniini 1092 MG L-alaniini 1462 MG L-glutamiinihappo 8788 MG L-fenyylialaniini 2257 MG L-glysiini pieni määrä sekä kaikki muut aminohapot luonnollisina ilmentyminä.

Käyttöohjeessa sanotaan näin:
Nauti SUPERWEIGHT GAINERia taas heti harjoittelun jälkeen; näin käytät hyväksi harjoittelun jälkeisen kahden tunnin suotuisan palautumisajan.

Eli toimiiko tälläinen mömmö palautumisjuomana vai pitäisikö siihen tarkoitukseen ostaa jotain ihan muuta kamaa? Recoa ja kreatiiniä vai auttaako tää Super kaikkiin vaivoihin?

Suuret kiitokset kaikille jotka vaivautuvat vastaamaan(tai lukemaan loppuun asti).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
henk. koht. oon sitämieltä että kaikki gainerit on ikäänkuin rahastusjuttuja. Hienolla nimellä (SUPER-HYPER-DUPLEX-SYSTEM-GAINER-OFTHE-MAINER) ja kehonrakentajan naamalla myydään samaa röppöä mitä saa erillisissä pusseissa halvemmalla :)

Elijoo, tossa ei sanota että missä suhteessa on heraa ja maitoproteiinia? Ja mitä hiilaria on eniten. ite ottasin palautukseen ihan perusheraa (tai jotain hifiheraa) ja panimosokeria, mutta periaatteessa tuokin käy, mutta ei ehkä kannata ottaa tuota "annosta", jossa on yli tuhat kaloria, kerralla. ota vaikka puolikas tuosta tms.

Massankasvatuksessa gainerit on siitä ikäviä kun niissä on niin tolkuttomasti tuota sokeria. Massaa tulee varmasti, ainakin vyötärölle. Eli siis, järkevän ruokavalion perusta on jossain muualla kuin gainereissa, vaikkakin onhan tossakin protskua ja hiilaria, mutta suosittelen silti opettelemaan syömään oikein ja unohtamaan valmiit gainerit. niillä saa usein lompakon tyhjemmäksi ja ehkä lantion leveämmäksi.

Mielestäni ei tolla nyt ainakaan metsään voi mennä. Aika paukkuhan tuo on. Annoskoko on kyllä kerralla nautittavaksi mun mielestä aika huikea ellei satu olemaan talon kokoinen ukko. Itse ottaisin tuon ainakin kahdessa osassa. Vaikka eka puolikas reenin jälkeen ja toinen tuntia myöhemmin. Energiaa löytyy sen verran että tietää, mutta gaineri on aina gaineri.

Ainakin montaa eri valkuaisen lähdettä oli samoin kuin hiilarit, eli ilmeisesti saa heti alkuun sopivasti ravinteita mutta myöskin hitaammin imeytyviä jotka auttais ylläpitämään tasoja veressä pidempään. MCT:t nyt muistaakseni imeytyi yhtä nopeasti kuin keskivertohiilari, mutta piti kai sisällään 7 caloria/g. Tuossa kun ilmoitettiin rasvan määrä/annos 10g, niin eihän se tällöin pidä paikkaansa, rasvaa tuo MCT:kin on. Ja vähärasvaista maitoa 2 kupillista, siitähän tulee jo iso osa. Samoin maidosta (4dl) = 13g proteiinia.

Suojaravinteet näyttäs olevan suht oikeassa muodossa mitä nyt äkkiä tsekkasin, imeytyvyys hyvä eli pitäs toimia ok. Tosin niiden määriä nyt ei sanottu.

En kyllä ymmärrä mitä tarkoitetaan "lääkkeenomaisella" proteiinilla...

Jos ei jumalauta kerkiä syömään ruokaa ollenkaan niin kyllähän tuosta sitä ainakin saa. Liiankin kanssa ainakin normaalin ruoan päälle.

twinlabilta saa jotai "superhypergainerii", missä ei sokeria ole olleskaa. Kerran sorruin kokeilee 2kg pönikän vai mitä se oli ja totesin että olipahan hukkaan heitettyä rahaa. syö enemmän :D ei välttämättä oo kivaa mut :whip: vähä ittees ni kyllä se alkaa uppoomaan. Viikonloppuna palkitset ittes :kippis1: ja käyt neljä kertaa snägärillä illan aikana

Originally posted by Ratu

Eli toimiiko tälläinen mömmö palautumisjuomana vai pitäisikö siihen tarkoitukseen ostaa jotain ihan muuta kamaa? Recoa ja kreatiiniä vai auttaako tää Super kaikkiin vaivoihin?

Nyt kun kerran olet jo ostanut tätä Superia niin lisää siihen hydrolisoitua proteiinia vaikka 30-40g/annos ja voit käyttää sitä palautusjuomana.

Jaaa

Originally posted by maig
twinlabilta saa jotai "superhypergainerii", missä ei sokeria ole olleskaa. Kerran sorruin kokeilee 2kg pönikän vai mitä se oli ja totesin että olipahan hukkaan heitettyä rahaa. syö enemmän :D ei välttämättä oo kivaa mut :whip: vähä ittees ni kyllä se alkaa uppoomaan. Viikonloppuna palkitset ittes :kippis1: ja käyt neljä kertaa snägärillä illan aikana

No olen juuri päinvastaista mieltä. Mulle Supergainerssi antoi ainakin todella hyvin energiaa reenata ja koostumus oli aivan eri luokkaa mitä muut moiset ryönät.

En minäkään oikein ymmärrä mitä järkeä on maksaa ylihintaa sokerista?

Itse unohtaisin nämä gainerit ja bulkkijuoman itse sekoittamalla saa halvalla paljon fiksumman juoman. Mutta jos on halua vetää hurja bulkki keskikehoon ja kerätä nestettä niin eikun vaan gaineria naamaan...

Säästögainer juoman sekoittaa vaikka perusherasta, maltodekstriinistä, kreatiinista ja rypsiöljystä. Malton kanssa ei pidä liioitella, rypsiöljystä kannattaa ne kalorit kiskoa.

Niin tämähän on vain mun mielipide...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom