Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
, mutta onko kenelläkään tietoa mistä noita Adidaksen kenkiä löytyisi Helsingistä?Cheese sanoi:Ehkä hieman, mutta onko kenelläkään tietoa mistä noita Adidaksen kenkiä löytyisi Helsingistä?
Adidaksen mallit ovat yleensä sopineet jalkaan mainiosti, joten tässäkin tapauksessa todennäköisesti. Olen joitakin urheilukauppoja kiertänyt, mutta olen nähnyt juuri Asicsen malleja ainoastaan?
training_day sanoi:Muuten, kun menette ostamaan niitä painikenkiä, niin muistakaa ostaa OIKEAT painikengät. Sellaiset "painikenkä lookalike" systeemithän ovat nykyään muotia ja ne perkeleet myyvät niitä ihan oikeissa urheiluvälineliikkeissäkin :D
En mä noista niin tarkkaan tiedä, kun itsellä tosiaan on nuo oikeat painikengät itsepuolustustreenejä varten. On vaan osunut silmään joissakin liikkeissä noita "muotikenkiä".Force sanoi:Adidaksen Monaco GP:t on semmoset rallikengät. Ei ne oo enää niin IN, kun mitä viime vuonna.
Aivan loistavat maastanostakengät!Viimeset kolme vuotta samanlaisilla vetänyt.Eikä toi 260kg taida ihan paska olla huvikseen treenaavalle 85-kiloselle natulleJimbe sanoi:Ja kävi vielä pieni mäihä, nimittäin intersportin "ale-korista" jossa siis on käyttämättömiä mutta useassa paikassa näytillä olleita kenkiä puoleen hintaan, ja koko osui juuri mun jalkaan.. :piis: Mutta itse asiaan ->
Kengät: http://www.patrol.fi/asics_tuotteet.php?hid=336
Kuten joku voi ehkä päätellä, kengät on hyvin jalkoja muotoilevat ja erittäin ohuet pohjasta ja myös pito maahan on hyvä.
Jalkatreeni: Kyykky ekana liikkeenä. Nää kengät ei ole ehkä kaikista tukevimmat mutta pari sarjaa todisti ettei vaikeuksia kyykyn kanssa tullut. En kuitenkaan ihan sata prosenttisesti voi tätä vakuuttaa. Kuitenkin kyykyt sujuivat hyvin.
Prässissä ei mitään ongelmia, veri guut.
Sitten pohkeet, omg mikä tuntuma ohuen pohjan ansiosta - paras koskaan![]()
Odotan innolla seuraavaa selkäreeniä missä aion tehdä maastavedon näillä. Luulisi onnistuvan oikein hyvin ohuen pohjan ja hyvän pidon ansiosta.
Jos vain 100 erkkaa pussista löytyy ylimääräistä niin eikun kauppaan :whip: tai sitten kyttäileen alekoreja :D
edit: ohops, toivottavasti ton linkin saa laittaa, ei kuitenkaan oo kyse lisäravinteista.

Jimbe sanoi:Sitten pohkeet, omg mikä tuntuma ohuen pohjan ansiosta - paras koskaan![]()
Ainakin Jumbon InterSportissa oli Adidaksen painikenkiä. Tosin sehän on Vantaalla eikä Helsingissä ;)Cheese sanoi:Ehkä hieman, mutta onko kenelläkään tietoa mistä noita Adidaksen kenkiä löytyisi Helsingistä?
Adidaksen mallit ovat yleensä sopineet jalkaan mainiosti, joten tässäkin tapauksessa todennäköisesti. Olen joitakin urheilukauppoja kiertänyt, mutta olen nähnyt juuri Asicsen malleja ainoastaan?