Ostin Asicsin painikengät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimbe
  • Aloitettu Aloitettu
Tossa on kuva niistä adidaksista:

cl-sh-60.jpg

Ehkä hieman :offtopic:, mutta onko kenelläkään tietoa mistä noita Adidaksen kenkiä löytyisi Helsingistä?

Adidaksen mallit ovat yleensä sopineet jalkaan mainiosti, joten tässäkin tapauksessa todennäköisesti. Olen joitakin urheilukauppoja kiertänyt, mutta olen nähnyt juuri Asicsen malleja ainoastaan?

Cheese sanoi:
Ehkä hieman :offtopic:, mutta onko kenelläkään tietoa mistä noita Adidaksen kenkiä löytyisi Helsingistä?

Adidaksen mallit ovat yleensä sopineet jalkaan mainiosti, joten tässäkin tapauksessa todennäköisesti. Olen joitakin urheilukauppoja kiertänyt, mutta olen nähnyt juuri Asicsen malleja ainoastaan?

En tiedä Helsingistä, mutta itse olen nähnyt noita kahden eri kaupungin InterSporteissa, joten sellaisesta löytynee. Ainakin tilaustavarana.

Muuten, kun menette ostamaan niitä painikenkiä, niin muistakaa ostaa OIKEAT painikengät. Sellaiset "painikenkä lookalike" systeemithän ovat nykyään muotia ja ne perkeleet myyvät niitä ihan oikeissa urheiluvälineliikkeissäkin :D

training_day sanoi:
Muuten, kun menette ostamaan niitä painikenkiä, niin muistakaa ostaa OIKEAT painikengät. Sellaiset "painikenkä lookalike" systeemithän ovat nykyään muotia ja ne perkeleet myyvät niitä ihan oikeissa urheiluvälineliikkeissäkin :D

Adidaksen Monaco GP:t on semmoset rallikengät. Ei ne oo enää niin IN, kun mitä viime vuonna.

Force sanoi:
Adidaksen Monaco GP:t on semmoset rallikengät. Ei ne oo enää niin IN, kun mitä viime vuonna.
En mä noista niin tarkkaan tiedä, kun itsellä tosiaan on nuo oikeat painikengät itsepuolustustreenejä varten. On vaan osunut silmään joissakin liikkeissä noita "muotikenkiä".

Jimbe sanoi:
Ja kävi vielä pieni mäihä, nimittäin intersportin "ale-korista" jossa siis on käyttämättömiä mutta useassa paikassa näytillä olleita kenkiä puoleen hintaan, ja koko osui juuri mun jalkaan.. :piis: Mutta itse asiaan ->

Kengät: http://www.patrol.fi/asics_tuotteet.php?hid=336
Kuten joku voi ehkä päätellä, kengät on hyvin jalkoja muotoilevat ja erittäin ohuet pohjasta ja myös pito maahan on hyvä.

Jalkatreeni: Kyykky ekana liikkeenä. Nää kengät ei ole ehkä kaikista tukevimmat mutta pari sarjaa todisti ettei vaikeuksia kyykyn kanssa tullut. En kuitenkaan ihan sata prosenttisesti voi tätä vakuuttaa. Kuitenkin kyykyt sujuivat hyvin.
Prässissä ei mitään ongelmia, veri guut.

Sitten pohkeet, omg mikä tuntuma ohuen pohjan ansiosta - paras koskaan :worship:

Odotan innolla seuraavaa selkäreeniä missä aion tehdä maastavedon näillä. Luulisi onnistuvan oikein hyvin ohuen pohjan ja hyvän pidon ansiosta.

Jos vain 100 erkkaa pussista löytyy ylimääräistä niin eikun kauppaan :whip: tai sitten kyttäileen alekoreja :D

edit: ohops, toivottavasti ton linkin saa laittaa, ei kuitenkaan oo kyse lisäravinteista.
Aivan loistavat maastanostakengät!Viimeset kolme vuotta samanlaisilla vetänyt.Eikä toi 260kg taida ihan paska olla huvikseen treenaavalle 85-kiloselle natulle :)

Ite kans treenailen painikengillä ja pirun hyvin on tähän asti palvelleet. Tuntuma pysyy kokoajan, eikä kengät ole vuosienkaan käytön jälkeen vielä hajoamassa. Merkkinä Adidas.

Jimbe sanoi:
Sitten pohkeet, omg mikä tuntuma ohuen pohjan ansiosta - paras koskaan :worship:

Ohutpohjasilla kengillä varmasti parempi tehdä pohkeita kuin jollain salibandy-kengillä. Mutta kokeileppa joskus sukkasiltaan. Jos ohutpohjasilla on OMG-fiilis ni sukkasiltaan fiilis on WTF-tasoo. Suosittelen testaamaan.

Edullisesti saa myös Adidaksen varastolta/maahantuojalta tjsp. Kaukomarkkinat on firma, ja sijaitsee Espoossa. Sieltä löytyy poistuvia malleja yms. myös vaatepuolelta.

Kannattaa tietty soittaa ensin ja kysyä niitä painitossuja.

Cheese sanoi:

Ainakin Jumbon InterSportissa oli Adidaksen painikenkiä. Tosin sehän on Vantaalla eikä Helsingissä ;)

Back
Ylös Bottom