Ostaisitko Pc:n, konsolin vai Macin?

totta. ei kaikkeen tartte lyyä linuksia ja 1000000 ominaisuutta että olis hyvin käytännöllinen vehje oikeesti

Ei todellakaan, voihan niihin asentaa vaikka BSD:n :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän mullakin tossa boxissa linux on ihan vaan sen takia, että sen siihen sai asennettua. En mä tosin ikinä sitä ole käyttänyt. :nolo:

Nostellaas vanhaa ketjua

Onkos mielipiteet vaihtunut sitten vuoden 2007?

Vieläkö herkuttaa ostella komponentteja PC:n vai siirtymä Macciin on jo alkanut? Vai taitaa se Wii olla vienyt monen sydämen? WiiFit esim on kyllä loistavaa viihdettä.

Mäkki löytyy sekä xbox ja pc:tä ei saatana enää taloon tule.

Mulla on PS3 pelaamista varten, mäkki sitten duuniin ja kaikkeen muuhun. Ja näillä mennään hamaan tulevaisuuteen asti.

Xboxi pelaamiseen ja tietokone nettinäpräykseen. Uusi kone pitäisi ostaa kesällä ja en ole oikein osannut vielä päättää onko se mac vai pc.

Mulla on PC (läppäri duunikoneena, pöytäkone kotikoneena) ja konsoli. Mäkkiä en tarvitse (ei liene tullut yllätyksenä :D).

PC töihin, Mäkki kotikoneeksi ja PS3 pelikoneeksi. Voittajan valinta.
Mäkkiä pitäisi opetella käyttämään jotta duunit onnistuisi sillä, toisaalta eri nappien puuttuminen, esim. | aiheuttaa tuskaa, joten jää varmaan PC pysyvästi tänne.
Ja kyllä tiedän mistä putken saa Mäkissä mutta Terminaaliin sen saaminen onkin hankalampaa kun alt on määritelty metakeyks.

Tietty joku voi neuvoakin?

Talosta löytyy ps2, wii, xbox360, pc ja 20" iMac. Macci tietysti paras, ollut käytössä jo yli 3v eikä kertaakaan ole kaatunut. :)

Itse koottu PC elokuvien katseluun, pelaamiseen, surffailuun sun muuhun.
Windows 7 on ainut lähitulevaisuuden vaihtoehto jota harkitsen. Vista sentään kestää ainakin sen kuukauden läpi ongelmitta. XP oli melko onneton.

Konsolit jäivät lopullisesti 6-7 vuotta sitten.

Viime jouluna ostettu HP:n läppäri toimii kotikoneena ja PS2 pelivekottimena.
Seuraavaksi ostoslistalla on vaimokkeen toivomuksesta Wii.

Wii pelaamiseen ja PC läppärit muuhun käyttöön (HTPC, surfaus, duuni ja vaimon opiskeluhommat). Neljä kannettavaa on käytössä himassa ja duunissa yhteensä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom