Osallistu rahkakyselyyn

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
itse pistin terveisiä valiolle, että kehittelisivät vastaavanlaisen rahkan koostumukseltaan, kuin Ehrman/X-tra-rahka. Mieluummin ostaisin kotimaista tuotetta, kuin saksalaista...

Ehrmanille meni pisteet, parempi koostumus ja halvempi hinta niin eipä siinä oikeen oo valiolla sanansijaa. En usko että vaikka valiolta tulis ehrmania vastaava rahka että siihen siirtyisin johtuen hinnasta.

Kerrankin kysyvät oikeilta ihmisiltä tätä asiaa!

Nauratti, kun kyselyssä oli maininta "nautitko rahkan mieluiten marjojen tai ananaksen tms. kera?"

Mistä ne osaskin kysyä just ananasta? :D

Palautetta annettu.

Minä taas ehdotin jonkun sortin bonus systeemiä. Esim. rahka purkin kansia kerää määrätyn määrän siitä saa bonuksen. Tietenkin ylistin ehrmannia ja olin neutraali valion rahkaa kohtaan kun en ole yhtä purkkia enempää sitä syönyt.

Joo iteltäkin lähti terveisiä että voisivat tuota valion jankkia kehittää jos meinaa että viitsii ostella. Mutta eihän ne hintaa koskaan saa kilpailukykyiseksi.

Joo ja Ehrmanni miehiä olen...

Ylistys Ehrmannille ja "vähemmän" ylistävät kommentit Valiolle, johtuen hinnasta.

ehrnamille meni pojot

Pistin Valiolle palautetta, että "tehkää ohuempi ja halvempi rahka". Ehkä ne tekee. Onhan ohuempaa myös halvempi valmistaa kun siinä on vähemmän ainetta (proteiinia). Mieluummin sitä Valiota tukisi, mutta eivät kyllä hintaa saa yhtä halvaksi kuin X-tra/Ehrmann. Valio maitokin 19c kalliimpaa kuin Arla Ingmanin mjölk, mutta maidossa olen silti vielä tukenut Valiota.

Tuo taisi olla Valion kysely. Haukuin muut ja kehuin rahkojen kunkun eli ehrmannin. Tosiaan jos valio tekisi ehrmannin tapaista pehmeää rahkaa ja edullista, niin voin siirtyä siihen.

Hyvään paikkaanhan ne kyselyt suuntasivat. Eikait se ole Ehrmannin voittanutta. Kerran yritin Valiota syödä, mutta eihä siitä mitään tullu. Ehrmannin pystyy kyyneleet silmissä syömään raakanakin, mutta Valiota ei edes tapon uhalla.

Ehrmann selvä ykkönen edelleen. Helposti lusikoitava ja menee ilman lisukkeita alas. Valion rahka toimii myös jos jaksaa sotkea esim. pirtelöön tai tekee siitä muuten vaan löysempää sotkua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom