Opiskelijoiden rikas elämä..

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Brad
  • Aloitettu Aloitettu
Itsellä vähän pieni kateus joskus iskee kun joku saa jostain lukion suorittamisesta upouuden ässämersun ensiautoksi. Ei tietenkään tarkoita sitä että sitä jäisin märehtimään ja surkuttelemaan maailman pahuutta. Mä oon ihan tyytyväinen siihen itseäni vuotta nuorempaan mazdaan jonka äipältä sain.

Minä en saanut mitään autoa. Ihan epistä. ;)

Tasan ei käy onnen lahjat. Jos jonkun isi antaa kuukausirahaa kolme tonnia kuussa, niin siinä antaa. Jonkun isä ei anna mitään ja kolmannella ei edes ole isää.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä mulla oli rikas opiskelijaelämä. Tapasi uusia tyyppejä joista osasta tuli kavereita, muistakin ihan hyvänpäiväntuttuja. Luennoilla istuttiin krapuloissa oppimassa tärkeitä ja mielenkiintoisia asioita, välillä tehtiin muuta jännää. Vähintään tiistaisin ja torstaisin opiskelijapileissä ryyppäämässä, muina iltoina saattoi olla saunailtoja ym. missä näki alastomia opiskelijatyttösiä :kuola: Kaiken aikaa tapahtui. Oli excuja ja bommareita, sekä buumin pileitä ja goomeja.

Hitto kun olis taas fuksi...

Amen to that. Vaikka minä en pahemmin noista alastomista tytöistä välitä...
 
Samaa kituuttamista se on kansankynttilällä valmistumisen jälkeenkin -penaaliin asti. ;) Eli parasta vaan totutella..

Kun on ikänsä elänyt köyhyydessä niin opettajan palkkakin tuntuu tosi suurelta. En ole koskaan tienannut enemmän kuin runsaan 1400e/kk bruttona.

Ja kyllä, olen kateellinen rikkaille.
 
itte olen working class-henkinen henkeen ja vereen, kaiken mahdollisen mitä olen voinut itse maksaa viimeiset vuodet olen maksanut ja työllä ne rahat ansainnut, niin tulee olemaan tulevaisuudessa kun lähden opiskelemaan.

Lähinnä naurattaa että joku viitsii edes maksaa 10 euroa ravuista, toisaalta mulle se on hyvä, meen heittää muutaman merran lähijärveen ja haen sieltä ravut, maistuu paremmalta kun itte tehny niitten eteen jotain ja voi niitä myydäkkin niille jotka niistä pikku pökäleistä niin paljon tykkää maksaa.
 
mitäs jos menis hankenille fuksiksi, niin pääsiskö tyttöjen kanssa saunaan... opiskelut vois unohtaa, kun on jo ihan tarpeeksi niitä suorittanut.
 
Lähinnä naurattaa että joku viitsii edes maksaa 10 euroa ravuista, toisaalta mulle se on hyvä, meen heittää muutaman merran lähijärveen ja haen sieltä ravut, maistuu paremmalta kun itte tehny niitten eteen jotain ja voi niitä myydäkkin niille jotka niistä pikku pökäleistä niin paljon tykkää maksaa.

Toisille se kun on ihan se ja sama, että maksaako ne ravut 10e vai 100e/kpl, ne ostetaan silti. Rahanarvo ei ole kaikille sama. Turha siitä on itkeä.
 
Tuossa kun nyt on ketju opiskelijoiden köyhästä elämästä, niin ajattelin perustaa myös ketjun, joka koskettaa meitä vähän onnekkaampia ihmisiä. Kertokaa ajatuksia elämästänne, esim. milloin saitte kadehtivia katseita koulun käytävillä kun kerroitte että asutte Eirassa. Tai kun kerroitte kuinka viime viikonloppuna kustansitte parhaille kavereillenne illan Studio 51:ssä. Nyt ei ehdi kirjoittaa enempää, koska ravustuskausi on alkanut, ja pitääkin tästä lähteä kaverille syömään 10 euron rapuja ja juomaan Domppaa.

Ps. Nähdään Hankenin käytävillä.

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Nostan opintotukea.

Ihan pakko kommentoida, vaikka eka ajatus oli että tän täytyy olla surkee provo. Mun mielestä todellinen köyhyys on henkistä köyhyyttä, mikä on vieläkin surkuteltavampi asia kuin taloudellinen köyhyys, jolle kuitenkin jotakin on tehtävissä...
 
Ihan pakko kommentoida, vaikka eka ajatus oli että tän täytyy olla surkee provo. Mun mielestä todellinen köyhyys on henkistä köyhyyttä, mikä on vieläkin surkuteltavampi asia kuin taloudellinen köyhyys, jolle kuitenkin jotakin on tehtävissä...
mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä vähemmän on tehtävissä taloudellisen köyhyyden osalta. tyhmyys ja epäkypsyys on aika huonoja juttuja, mutta mahdoitko niitä tarkoittaa henkisellä köyhyydellä?
 
HAhaaaa. Köyhät kyykkyyn per---ele!!! :D

Tuossa juuri mietittiin kavereiden kanssa et kyllä nykyään on mitä suuremmalla osalla nuorista rahaa "tuhlattavana" enemmän kuin omilla vanhemmillamme. Koska eivät niiden vanhemmilla mitään rahaa oo ollu antaa. Ja siksi on ihan hauskaa kun on rahaa. Mut tosiaankin nykyään rahaa on aika monella enemmän kuin 40 tai jopa 15 vuotta sitten, siis puhutaan nyt nuorista aikuisista.
Ja ne joilla ei mukamas ole rahaa puhuvat paskaa. Enkä pidä sitä vääränä tapana tuhlata rahojaan että tarjoaa studio51llä illan kavereilleen. Mä ainakin olen tyytyväinen jos joku tarjoaa, kun itsekin tulee tarjottua vaikka ei miljoonia olekaan pätäkkää (enne lottoa :D).

Ja kyllä, kadehdin rikkaita (ihan v***n rikkaita) välillä. Ja myös ihailen, koska he (siis ne vanhemmat) ovat ne ansainneet. Tai perineet, aivan sama. Jos rahaa on niin sitä on.

Empäs saa taas(kaan) mitään järkevää ilmoille kirjoittamalla. Mutta SO NOT, rahaa on niin ettei paskalle taivu.
Rahaa on kuin rosvopäälliköllä, ei yhtä paljon mutta samalla tavalla ansaittua :D
 
joo pakko kertoa oma tarina tähän väliin,kaverin pikku sisko saa ajokortin kohta ja tyttö miettii että otanko type r vai bmw 330. Että näin. on joo vaikea valinta.köyhät kyykkyyn.
 
joo pakko kertoa oma tarina tähän väliin,kaverin pikku sisko saa ajokortin kohta ja tyttö miettii että otanko type r vai bmw 330. Että näin. on joo vaikea valinta.köyhät kyykkyyn.

Älä nyt, ei sitä tiiä miten vaikee paikka se hänelle on.
 
Toisille se kun on ihan se ja sama, että maksaako ne ravut 10e vai 100e/kpl, ne ostetaan silti. Rahanarvo ei ole kaikille sama. Turha siitä on itkeä.

no onneks ei itketä vaan naurattaa:hyper:
 
Huumori, se on vaikea taiteenlaji.

Mut potkittiin ulos Hankkenist. Olin liian köyhä!

Joskus on vain mukava jauhaa paskaa, eikä ottaa kaikkea niin vakavasti.
 
Kertokaapa nyt joku tän ketjun pointti, niin ei tartte lukottaa tätä? Itse en nähnyt tässä mitään hedelmällistä keskustelua. Kovin moni varakkaampi ei varmasti viitsi vaivautua tänne kehuskelemaan? Vai olenko pahasti hakoteillä?
 
Suomalaisten kateus ei kestä edes lukea muiden rikkaudesta, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Ei tällä ketjulla mitään pointtia varmaan edes ollut, hauska vaan seurata ihmisten reagointia.

p.s. Mä oon ainakin tosi kateellinen monimiljonääreille rahan vuoksi. Niin on muutkin, mutta kaikki ei vaan myönnä sitä :)
 
En ole kateellinen rikkaille. Avoimen elitististen kermaperseiden kehuskelu vituttaa kuitenkin. Varsinkin sellaisten jotka ovat syntyneet rikkaaksi.

Kun työtä tekemällä saa hankittua asioita joita haluaa, niin niitä todellakin arvostaa.
 
Kun työtä tekemällä saa hankittua asioita joita haluaa, niin niitä todellakin arvostaa.

Vanha köyhien sananlasku...

Mulle on ainakin aivan sama, olenko saanut autoni tai muut juttuni omalla työlläni, vai lahjaksi. Vaikkakin kaikki mitä omistan olen joutunut omalla työllä maksamaan, olisin ottanut kaiken paljon mielummin lahjaksi näkemättä sekuntiakaan vaivaa asian eteen.
 
Back
Ylös Bottom