Opiskelijoiden rikas elämä..

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Brad
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
9.6.2003
Viestejä
284
Tuossa kun nyt on ketju opiskelijoiden köyhästä elämästä, niin ajattelin perustaa myös ketjun, joka koskettaa meitä vähän onnekkaampia ihmisiä. Kertokaa ajatuksia elämästänne, esim. milloin saitte kadehtivia katseita koulun käytävillä kun kerroitte että asutte Eirassa. Tai kun kerroitte kuinka viime viikonloppuna kustansitte parhaille kavereillenne illan Studio 51:ssä. Nyt ei ehdi kirjoittaa enempää, koska ravustuskausi on alkanut, ja pitääkin tästä lähteä kaverille syömään 10 euron rapuja ja juomaan Domppaa.

Ps. Nähdään Hankenin käytävillä.

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Nostan opintotukea.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toiset näköjään syntyy "hiukan" varakkaampiin perheisiin..:D
 
Tuossa kun nyt on ketju opiskelijoiden köyhästä elämästä, niin ajattelin perustaa myös ketjun, joka koskettaa meitä vähän onnekkaampia ihmisiä. Kertokaa ajatuksia elämästänne, esim. milloin saitte kadehtivia katseita koulun käytävillä kun kerroitte että asutte Eirassa. Tai kun kerroitte kuinka viime viikonloppuna kustansitte parhaille kavereillenne illan Studio 51:ssä. Nyt ei ehdi kirjoittaa enempää, koska ravustuskausi on alkanut, ja pitääkin tästä lähteä kaverille syömään 10 euron rapuja ja juomaan Domppaa.

Ps. Nähdään Hankenin käytävillä.

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Nostan opintotukea.

pppssss. Mistä pitäisi olla kateellinen?
 
Rahasta. Kyllä mulle ainakin kelpais.
Kelpaahan se kelle tahansa. Ei siinä mitään. Itse en vaan osaa kadehtia toista esim. rahan vuoksi. Mielummin keskitän energiani siihen omaan tienaamiseen, en kadehtimiseen.
 
No jos joku tykkää leveillä että on rahaa, niin antaa leveillä vaan. Asia sitten taas erikseen jos se on itse kaikki tienattu, ettei iskä anna.
 
Kelpaahan se kelle tahansa. Ei siinä mitään. Itse en vaan osaa kadehtia toista esim. rahan vuoksi. Mielummin keskitän energiani siihen omaan tienaamiseen, en kadehtimiseen.
Itsellä vähän pieni kateus joskus iskee kun joku saa jostain lukion suorittamisesta upouuden ässämersun ensiautoksi. Ei tietenkään tarkoita sitä että sitä jäisin märehtimään ja surkuttelemaan maailman pahuutta. Mä oon ihan tyytyväinen siihen itseäni vuotta nuorempaan mazdaan jonka äipältä sain.

Eipä liittynyt kyllä aiheeseen varmaan mitenkään mutta eiköhän taa aihe oo jo kuolleena syntynyt eniveis:rolleyes:
 
siis.. onhan asia niin että olisi vitun kivaa kun olis valmiina fyrkkaa niin että ei paskalla kerkeis istua. mutta voi sitä hyvän olon tunnetta kun ITSE, OMILLA HANKKIMILLAAN rahoilla jotain saa aikaan. parasta!

ps. oon mä joskus kade rikkaitten pennuille.
 
Itsellä vähän pieni kateus joskus iskee kun joku saa jostain lukion suorittamisesta upouuden ässämersun ensiautoksi. Ei tietenkään tarkoita sitä että sitä jäisin märehtimään ja surkuttelemaan maailman pahuutta. Mä oon ihan tyytyväinen siihen itseäni vuotta nuorempaan mazdaan jonka äipältä sain.

Ei kaikki sitä huonompaa/vanhempaakaan autoa mammalta saa, sietääkin olla tyytyväinen.
 
Meitsi asui opiskeluajan Eirassa, oli vaan niin paska mesta asua että muutin Puistolaan ja valmistuin "sieltä". Tosin opinnot aloitettiin Mikkelissä. Opintotukea nostin 0e ja dokasin baareissa vähintään 3 kertaa viikossa. Mutsilta sain 0e opiskeluihin ja faijaa en oo koskaan nähnytkään. Tilin saldo oli aina lähes 0e.

Kesät painettiin sahalla duunia ja sillä rahalla sitten kustannettiin opiskeluja ja kotiteatteria...

Kyllä kesätyötä tekemällä aina opinnot rahoittaa. Tätä eivät kaikki tajua...
 
Kyllä kesätyötä tekemällä aina opinnot rahoittaa. Tätä eivät kaikki tajua...

Kyllä mä sen yhden version ymmärrän, että kesälläkin nostetaan opintotukea ja käydään töissä ja sitten säästöillä koko vuosi, mutta että pelkällä kesätyörahoilla kustannetaan opinnot? (Siis ilman lainaa ja tukia).

Nimim. 3kk kesätienesit yhteensä 3500e käteen, ja sillä maksetaan myös kesällä eläminen. Ei riitä sitten millään koko vuodeksi. Tuon kun jakaa koko vuodella se on 291e/kk.

EDIT: niin ja itse aihe.. En panisi pahakseni, jos olisin rikas.
 
Back
Ylös Bottom