Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakaan itsellä ei niin tule tehtyä. Jokainen voi kuitenkin esim. opintotukilaskurilla laskea miten paljon niitä tukia saa ja katsoa onko se rikasta elämää vaikka ei baareihin yhtään rahaa menekään.Kai se on köyhää ku pari kertaa viikossa ryypätään baareissa.
Mulla ei ollu ees telkkaria kuin vasta viimeisenä opiskeluvuotena, kun oli kesätyörahoilla pystyny sellasen + tason ostamaan. Tulot oli normisti kuukaudessa tuet + opintolainaa ~300e/kk.
Tää tredi kuvastaa hyvin mikä nykyisessä yhteiskunnassa on vikana: Kaikkee pitäs saada ja mieluiten ilmaiseks. Jätkällä on niin vitusti rahaa ja itketään, että opiskelijan elämä on köyhää. Parisuhdeosion viestit huomioon ottaen: Oot sää kyllä aika saatanan mielenkiintonen äijä... :jahas: Huhhuh.
No kerroppas sitten eksaktisti miten 20v jamppa on saanut tililleen yli 20 tonnia säästettyä?
Oliko sinun pakko ostaa noin kallis tv-taso? Mitä jos olisit ostanut vaikka tämän: MOSJÖ Tv-taso - IKEA
Kyllähän nyt opiskelijalla pitää designia olla
Vaikka en nyt opiskelija olekkaan niin tiukille tullaan ehkä menemään.
Ootko joleo myyny ittees ku 20k metsästysrahoja? :D
Kyllähän nyt opiskelijalla pitää designia olla
Et ole opiskelija, et ole köyhä, ja silti tuut tänne itkemään? Ok.
Suomeksi sanottuna tulit oikeasti "köyhien opiskelijoiden" - ketjuun valittamaan kuinka olet itse niin köyhä, vaikka tulotaso on ihan jotain muuta kuin ketjun opiskelijoilla?IMO
Luokittelisin itseni köyhäksi tulotason perusteella. Nyt ei ole tarkoitus verrata itseään opiskelijoihin vaan töissäkäyviin. Kuten todettu jo monta kertaa tämä vertailu on huono tehdä tässä opiskelija ketjussa. Nuff said.
Eiköhän tämä keskustelu ole lähtenyt jo jokaiselta tavalla tai toisella vähän käsistä..
Suomeksi sanottuna tulit oikeasti "köyhien opiskelijoiden" - ketjuun valittamaan kuinka olet itse niin köyhä, vaikka tulotaso on ihan jotain muuta kuin ketjun opiskelijoilla?
Ei muuta kuin hametta päälle.
Ite on pakko saada iltaduunii, että tuleva kämppä tulee pysyy alla ja toisaalta kämpän, että voin käydä duunissa. Oon tottunu elää pienellä, mutta kyllä mua vähän vituttaa ku mua nuoremmat (tai tässä tapauksessa nuorempi) itkee miten "ei oo varaa" kun on kymmeniä tuhansia tilillä makaamassa. Tunnen mäki jengiä jotka joskus kehannu sanoo "ettei oo varaa" parin huntin äkkilähtöö vaikka mm. 17v ajalta tulleet lapsilisät on omalla tilillä.
Sellasta.