Mun raha-asiat meni päin vittua, kun kissat meinasivat polttaa kämpän sillä välin kun olin itse matkoilla. Eka kämppä ikinä, enkä ollut vielä hommannut kotivakuutusta.. No.. maksettavaa tuli 970e. Töissä sitten pyytelin lisää sunnuntaivuoroja, että sais vahingot maksettua. Samalla sain asumistukea. Sitten kävikin niin, että sain asumistukia 1500e liikaa, joten niitä on tässä n. 4 vuoden ajan makseltu takaisin Kelalle työtilanteiden vaihdellessa. Koko ajan persauki. Nyt opiskelen uudelleen, niin lainaa piti ottaa, vaikka töissäkin käy ja opintotukia saa. Ei muuten pärjää.
Vuokra 340e, kiinteä vesimaksu 16e, Kelalle takasin aina semmonen 50-100e/kk... Johan se opintotuki meni siinä. Töistä nyt ei tule edes niin paljon hilloa, että saisin maksettua aina joka kuukausi kaikki laskut ja vieläpä tarvittavan määrän ruokaa.... On tää elämä niin ihanaa.
Mut aina alennuksia kyylään kaupassa, pakastin tosin on 3x1L jäätelöpakkauksen kokoinen, niin sinne ei oikein mahdu. :(
Vuokra 340e, kiinteä vesimaksu 16e, Kelalle takasin aina semmonen 50-100e/kk... Johan se opintotuki meni siinä. Töistä nyt ei tule edes niin paljon hilloa, että saisin maksettua aina joka kuukausi kaikki laskut ja vieläpä tarvittavan määrän ruokaa.... On tää elämä niin ihanaa.
Mut aina alennuksia kyylään kaupassa, pakastin tosin on 3x1L jäätelöpakkauksen kokoinen, niin sinne ei oikein mahdu. :(