Opiskelijabudjetilla ruokailu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja narri
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by belse
Ja sit jos pystyy vetään ne munat raakoina, niin ei tarvi pelätä sitä kolesteroliakaan.

Mutta salmonellaa tarvii...

Näin oon jostain kuullu/lukenu.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Originally posted by belse
Ja sit jos pystyy vetään ne munat raakoina, niin ei tarvi pelätä sitä kolesteroliakaan. Siinä on vähän sama juttu kuin muissakin rasvoissa, et vasta lämmittämisen jälkeen se rasvan kolesteroli imeytyy kunnolla elimistöön. Kyllähän ne linnutkin syö toistensa munia enkä usko et niillä on kolesteroli ongelmia.

Onko tästä jotain mustaa valkoisella? mistä se kolesteroli ilmestyy sinne kun sen lämmittää?

Samat temput suurina määrinä se tekee kolesterolille, vaikka söisit ne raakana pippurin kanssa pääalaspäin alasti, kuin keitettynä.

Kolesterolista oli juttua täällä ja täällä . Eli ravinnon kolesteroli ei vaikuta niin paljoa kolesteroliarvoihin, vaan enemmänkin väliä on rasvojen laadulla.

Kananmunia voi siis vedellä kokonaisena.

Ehrmannin rahka on hyvää kun survoo sauvasekoittimella mansikoita ja maitoa sekaan.

Sylettää muuten tunteella kun oli 8 purkkia ehrmannia jääkaapin takaosassa ja äsken kun kävin ottamassa purkin ni huomasin että nehän on kaikki jäätynyt! :curs:

ostat raejuustoo ja jogurttii ni saat hyvän iltapalan:
200g raejuustoo+150g juguu--->40g protskuu ja vähän hiilareita :worship:

Originally posted by ipe-88
ostat raejuustoo ja jogurttii ni saat hyvän iltapalan:
200g raejuustoo+150g juguu--->40g protskuu ja vähän hiilareita :worship:

Jogurtissa on vaan ikävän paljon sokeria jos ei maustamatonta ole.

Raejuusto+maitorahka+tonnikala. Siinä on reseptit halpaan proteiinipitoiseen ruokailuun. Aamupalan lisähiilariksi sopivat ihan hyvin maustamaton jogurtti ja esim. banaanit. Leiväksi tottakai ruisleipää tai näkkäriä.

Tulee vedettyä tosiaan tuota ehrmannin rahkaa ihan riittävästi joten lisäämällä rahkaan hieman jotain rasvatonta jogurttia saa maun melkoisen maukkaaksi ja kun alkaa taas tökkimään on jogurtin vaihdon aika.Marjat yms. on tottakai myös paikallaan.

Niin meinas unohtua eli itse olen ostanut myös tuota soijajauhoa jonka hinta on ihan kohdallaan eli pussi maksaa prismassa 1.33€ ja siinä on jotain vähän alle 400g tavaraa ja ravintoarvot aika lähelle näin:
soijajauho

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Phat
Mutta ehrmannissapa onkin peräti 9,8g ja kaupan päälle 4,2g hiilareita. Eli purkista tulee kompakti 25 gramman proteiiniannos. :)

Mistä kaupasta löytyy jo tuota legendaksi muodostunutta Ehrmannin rahkaa? :D Ei ainakaan Siwasta?Vai oonko kulkenu silimät ummessa?:david:

Originally posted by Thoth
Niin meinas unohtua eli itse olen ostanut myös tuota soijajauhoa jonka hinta on ihan kohdallaan eli pussi maksaa prismassa 1.33? ja siinä on jotain vähän alle 400g tavaraa ja ravintoarvot aika lähelle näin:
soijajauho

Sekoitteletko tuota johonkin ? vai miten vedät sen alas ?

no tuolla alussahan oli vinkkejä mitä kannattaa sekoittaa sinne,mutta mä sanon nyt sitte sen omani mitä mä olen laittanut..eli vaihtoehtoja mulla o ollut kaks..joko rahka+marjakeitto+öljy tai sitten rahkaa+luumuhilloa+öljyä ja kyytipoikana näkkäriä

LSA_Vinnie ,noh..tuo lätkän peluu on ihan harrastepohjalta..3 divaria mutta tuon sali touhun otan sitten tosissani..3-4 kertaa viikossa yritän käydä ja maanantait ja perjantait ovat sellaisia päiviä kun on sali sekä jääkiekko..ruokaa syön ja nyt tuota rahkaa 2-4 kertaa päivässä plus normaalia ruokaa plus whey ja krea..yöllä nugun tuollaisen 6-8 tuntia..:rolleyes:

Itse käyn kollaamassa paikallisen s-marketin alennustuotteet joka aamu avaamisen jälkeen. maitotuotteita (jugurttia, rahkaa) sekä lihaa (pihviä, makkaraa, mitä milloinkin) 50% alennuksella. ja aina voi dyykata.

Niin Sierraz ja muut. Eli tosta soijajauheesta vielä. Olen siis tunkenut sitä parhaani mukaan ihan tavallisiin sapuskoihin valmistusaineeksi. Pussin kyljessä on joitain ohjeita kuinka käyttää. Ja voi tietysti katsella kasvisruokaohjeista mitä tosta voi tehdä. Itse olen tehnyt esim. tonnikalapastaa jossa tuo soijajauhomössö toimii ihan ok ns. kermana. Mitä mieltä muuten yleensä olette onko tuota edes järkevää vetää?

Pahoittelen 9v vanhan ketjun nostamista.
Onko kenelläkään vuosien varrella tullut muita ehdotuksia halvaksi, mutta proteiinipitoiseksi ruoaksi/välipaloiksi? Itsellä ruokana usein tonnikalapasta (purkki tonnikalaa ja tummaa makaronia), "lisää vain vesi"-pastat ja sekalainen kotisafka mitä mutsi antaa välillä ns. dog-bagissa mukaan :) Aamupalana syön usein 2dl kaurahiutaleita ja pitkin päivää smoothieta (250g purkki maitorahkaa, 1dl kaurahiutaleita, banaani, tilkka maitoa). Nuo rahkat vaan tulevat aika kalliiksi, kun niitä sen 2-3 päivässä tulee syötyä. Lisäksi just tilasin Gainer pro:ta kun oli päässyt loppumaan, kannattaako ennemmin satsata kunnon safkaan (em. jauheliha) vai syödä halvemmin ja juoda palkkareita?

Back
Ylös Bottom