Opera

Ikä
42
Onko täällä Opera-selaimen käyttäjiä? käytän operaa, oon todennu sen paremmaks kun explorerin.. mutta en saa sitten millään javaa/javascriptiä toimimaan tässä operassa! Onko kellään vastaavaa ongelmaa, neuvoja?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Opera koko ajan käytössä, ei ongelmia. Versio 6.05. Päivitä tai asenna uudelleen, siinähän tulee se java-paketti mukana.

oon asentanu ja päivittäny. sen huomaa siitä kun kaikki linkit jotka alkaa "javascript jne" ei avaudu, java popupit ei toimi jne. Pitänee vielä yrittää asentaa uudestaan.

Originally posted by metalman
Onko täällä Opera-selaimen käyttäjiä? käytän operaa, oon todennu sen paremmaks kun explorerin..
Tottakai, olen jopa ostanut Windows ja Linux versiot. Jos jotain kiinnostaa ostaa niin se on nyt tarjouksessa http://www.opera.com

Ootko testannut molempia Non-java ja Java versioo? (Ei tuolla kyllä pitäs olla väliä, koska Java-versio vain asentaa Sunin JRE:n)

Re: Re: Opera

Originally posted by snj
Tottakai, olen jopa ostanut Windows ja Linux versiot.

Ei kai noita nyt ostaa tartte:lol1: ..

Mitä hyvää tossa Operassa on?

Re: Re: Re: Opera

Originally posted by Kraftwerk n

Mitä hyvää tossa Operassa on?

Mulla oli toi vähän aikaan, siinä saa kivasti monta sivua samanaikaisesti eri frameihin ja päivittymään sivut automaattisesti määrättyinä aikaväleinä. Siis jos haluaa seurata useampaa sivua samanaikaisesti 'reaaliaikaisesti' mutta ei halua klikkailla päivitysnappia koko ajan.

Originally posted by metalman
oon asentanu ja päivittäny. sen huomaa siitä kun kaikki linkit jotka alkaa "javascript jne" ei avaudu, java popupit ei toimi jne. Pitänee vielä yrittää asentaa uudestaan.

Sulla on varmaan asetuksissa popupit estetty. FI-versiossa Asetukset -> Ikkunat -> Ponnahdusikkunat. Javapaketin puuttuminen ei vaikuta javascriptin toimintaan.

Loistava selain kyllä, zoomaus ja kuvien/muotoilukoodin nopea poiskytkentä on jautaa etenkin hitaamalla kotikoneella.

Ihan ok selain, seriaalilla saa vielä sen bannerin vege siitä.
Itse siirryin Operasta Mozillaan ja nyt kun uusin Netscape 7 tuli, niin se on definitely paras. Siinä on matkittu ikkunasydeemiä Operasta, kannattaa koittaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
operasta vielä

Tietääkö kukaan, mistä/miten operan saa säädettyä siten, että se ei näyttäisi linkin/kuvan/yms. osotetta kun siirtää hiiren sen päälle. Siis osotteen näkyminen ei tuolla tool barissa haittaa, mutta kun se hyppää vielä keskelle ruutuakin.

käytössä on Operan versio 7.23

Suosittelen IE:n ystäviä kokeilemaan Mozilla Firebirdiä. Aikalailla IE:n näköinen, mutta huomattavasti turvallisempi ja popuppienesto sekä bookmark toolbar roks. Eikä ole mitään ylimääräistä. Operasta en tykännyt yhtään.

Opera täälläkin käytössä, eikä valittamista.

Opera oli pitkään käytössä, nykyään mozilla firebird, mielestäni paras selain.

Tarviiko se todella ostaa? Eikö saa mitenkään ilmaisin? Voisin kokeilla, mutta ei jaksa maksaa... Kaikki pitää saada ilmasi. ;)

teri sanoi:
Tarviiko se todella ostaa? Eikö saa mitenkään ilmaisin? Voisin kokeilla, mutta ei jaksa maksaa... Kaikki pitää saada ilmasi. ;)

Ei tarvi ostaa. Ilmaisversiossa on vaan tuolla oikealla ylhäällä sellainen hieman tuota MAYOR´S banneria suurempi mainos. Ei ole ainakaan meikäläistä häirinnyt. Operassa siis.

Itselläni kyllä Opera kaatuillut muutaman kerran ja nykyään tulee enempi käytettyä Firebirdiä. Mutta Operan hiirieleet on kyllä mainiot.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom