- Liittynyt
- 23.8.2003
- Viestejä
- 1 704
pintatöiden kanssa ei ole mikään kiire, jokainen auton sauma käydään läpi ja tullaan hitsaamaan kunnolla. turvaakaarien ja metallitarvikkeiden hinnoilla ei ole väliä koska kaikki siihen alaan liittyvä tulee ilmaiseksi joten siinä en todellakaan pihistele. turvaakaarien asennus alkaa ensi viikolla ja esim tuossa kun olen tehnyt tuon etupään niin pellin vahvuus on ollut 1.5mm kun alkuperäinen oli 0.7mm eli puolet lisää. kuten olen todennut auton valmistumisessa ei ole kiire ja se tullaan rakentamaan huolellisesti alusta loppuun. Kone asiaa on nyt mietitty ihan tarpeeksi ja koneeksi tulee b230 volvon motti josta kutitellaan turbolla noin 300-400hv. joten rekisteriin autoa ei suomessa saa joka onkin mulle ihan sama ei niitä autoja ennenkään ole kilvillä ajettu. eteen jarrut tulee opel omegasta ja takaakseli on vielä epäselvä joko b asconan perä tai hiacen. puhuttaessa noita peristä tuolla lailla että b asco tai hiace pitää ottaa huomioon että niissä ei ole käytännössä muuta ooppelia tai toyotaa kuin kuoret ja nekin vahvistettuna. takaakselille tulee four link tuenta. ja coil over iskarit. maalauksesta vastaa erikoismaalaus niemenmaa : http://www.epndesign.fi/ joka on todellinen alansa huippu ja johon luotan kuin peruskallioon. ja tämä sitten vasta hamassa tulevaisuudessa kun on sen aika.