Onneksi tsekkasin

Kyllä mullekkin tulis ensin mieleen Antti Tuisku, jos jollain äijällä on Male merkki paidassa. Taas tollanen Female merkki kertoo mun mielestäni että setä tykkää kissoista... :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uros-merkki miehellä tuntuu minustakin kornilta, itse-tehostukselta. Minä olen MIES-mies. Rupeaa epäilemään että miksi tuon näköisen miehen tarvitsee kertoa paidalla kaikille olevansa mies. "Eikö sillä ole vehkeitä ollenkaan?"

Naaraspaita menee kyllä hyvästä vitsistä. Toivottavasti sitä ei mitkään vähemmistöpiirit käytä jonain salaisena symboliikkana... :david: :haart: :arvi:

Ei millään pahalla, Quadzilla. :D

Katselin taannoin kaupassa t-paitaa missa oli rinnassa joku kummallinen symbooli. Mitaan tietoa ei ollut mita se tarkoitti mutta ihan siistilta se naytti ja paitakin oli fiksun oloinen joten tuli se sitten ostettua. Muutaman kuukauden paasta kun tuli pistettya se paalle ja mentya juhlimaan pileisiin missa oli kymmenia eri kansallisuuksia edustettuna niin sattui koominen tapahtuma. Yhtakkia puolisentusinaa intialais-pakistanilais-turkmenistaania nyppii meitsin paitaa hobla hobla tsika tsika tcha tcha tsaata huutaen. Tuli ilmi etta mystinen symbooli tarkoitti "rauhaa" tai jotain vastavaa. Kuulemma sita mita joogatessa hoetaan, eli "auuuummmmmmmmmmmmm........." :)

Pulla sanoi:
Katselin taannoin kaupassa t-paitaa missa oli rinnassa joku kummallinen symbooli. Mitaan tietoa ei ollut mita se tarkoitti mutta ihan siistilta se naytti ja paitakin oli fiksun oloinen joten tuli se sitten ostettua. Muutaman kuukauden paasta kun tuli pistettya se paalle ja mentya juhlimaan pileisiin missa oli kymmenia eri kansallisuuksia edustettuna niin sattui koominen tapahtuma. Yhtakkia puolisentusinaa intialais-pakistanilais-turkmenistaania nyppii meitsin paitaa hobla hobla tsika tsika tcha tcha tsaata huutaen. Tuli ilmi etta mystinen symbooli tarkoitti "rauhaa" tai jotain vastavaa. Kuulemma sita mita joogatessa hoetaan, eli "auuuummmmmmmmmmmmm........." :)

OM

om.jpg

Pulla sanoi:

Itselläni on periaatteena että en laita päälle mitään mitä en osaa lukea. Sillä tavalla olen säästynyt näiltä hobla hobla tsika tsika tcha tcha tsaa-jutuilta. :)

Jotkut ottaa niitä kalligrafia-tatuointejakin, eikä tietä, mitä ne meinaa... Olkavarressa lukee kanakeitto. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom