Onneksi tsekkasin

Heh, meinas sattua hauska moka. Kävin äsken Bronxissa ostamassa työhousut ja kyselin että josko niillä olis jotain ihonmyötäisiä paitoja myynnissä. Ei siellä oikein ollut hyviä, mutta sitten se myyjä tempas sieltä alehyllystä sellaisen sopivannäköisen paidan missä on sellainen sukupuolisymboli. No siinä sitten kahden myyjän kanssa pähkäiltiin että kumpaakos sukupuolta se oiken tarkoittaa ja tultiin siihen tulokseen, että kyllähän se miehen merkki on. Ostin sitten paidan kun kerran melkein ilmainenkin oli. No, tulin sitten kotiin ja googletin vähän ja vittu, naisen merkkihän se on.

Onneks tsekkasin ton, muuten oisin varmasti saanut paljon hymyä aikaan vastaantulijoissa. :) Sitä vaan ihmettelen kuka mies tollasen päälleen laittais?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Quadzilla sanoi:
Onneks tsekkasin ton, muuten oisin varmasti saanut paljon hymyä aikaan vastaantulijoissa. :) Sitä vaan ihmettelen kuka mies tollasen päälleen laittais?

Noh, näkee vastaantulijatkin, että sinulla on nyt vähän tyttömäinen olo.. :hyper:

Tuo olisi ollut niin "nerokas" juttu, että vastaantulijat olisivat ajatelleet sen olevan ihan huippu vitsi. Iso ja lihaksikas mies naarasmerkki paidassa...COOOOOOL!

Quadzilla sanoi:
ja vittu, naisen merkkihän se on.
Joo niin on. ;) No jos toi avatarin kuva on sinusta, niin eiköhän vastaantulijat hoksaa, että taitaa olla mies. Ja mun mielestä toi menis ihan hyvänä vitsinä, vaikka naisille paita olisikin suunnattu.

edit. taas vähän hidas

Jos pokka löytyy, niin päälle vaan. :thumbs: Sun päällä se kävis vitsinä, ja saat rispektii, koska kuka tahansa ei uskallakkaan pitää tollasta paitaa päällä.

Jos sinä ja myyjä ette tienny kumpi merkki on niin ei sitten kai kovin moni vastaantulijakaan. Paita päälle siis. :jahas:

Jos mä näkisin sulla ton, niin pitäisin täysin selvänä, että kyseessä on nerokas huumori. Itse pistäisin päälle.

ringside sanoi:
Jos mä näkisin sulla ton, niin pitäisin täysin selvänä, että kyseessä on nerokas huumori. Itse pistäisin päälle.

Täysin samaa mieltä. Sensijaan male-paitaa taas en pistäisi päälle, tuntuis jotenkin kornilta. ;)

Rukoilija sanoi:
Päälle vaan! :rock:

:offtopic: Rukoilijalla näemmä tuo "Pulvis et umbra sumus" (eli jokseenkin 'olemme tomua ja tuhkaa') -lause tuossa "tittelinä", se oli mulla aikoinaan "mottona". En muista mistä se tuli, joten mistäs itse keksit sen? :)

Sen uroksen symbolin muistaa aina siitä, että se ympyrästä lähtevä systeemi sojottaa sillai yläviistoon ja naaraalla ei sojota!

Mutta ei muuta ku paita päälle vaan, isolla miehellä se ei näytä mitenkään hintahtavalta tai muutenkaan vaan hyvältä vitsiltä! :)

Joo. Mäkin muistan ne aina siitä, että naaraalla on ruksi haaroissa ja miehellä se sojottelee yläviistoon. Sehän on selvä peli. Ja eikös siitä paidasta voi ajatella, että sä tykkäät tytöistä? Lesboilla mun käsittääkseni joskus on sellasia badgeja, joissa on toi O+ symboli. (Siis oikein päin) :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom