Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Tuskin tähän aikaan kukaan on hereillä, mutta tuli nyt hankittua tuo expekt.comin pokeri ja koittanu mennä pelailee tuota hold'emia. Ihan leikkirahalla näin alkuun. Pariin ekaan pöytään pääsin ihan ongelmitta, mutta sen jälkeen, kun koitan "istua peliin mukaan" niin tulee vaan "seat will be reserved for 30 sec". Mitään ei tapahdu sen jälkeen... koittanu nyt parin tunnin ajan eri pöytiin, käynnistelly uusiksi ym. En vaan pääse pelaamaan. Onko tässä nyt joku ihan n00bjuttu jota en tajua vai mistähän tää johtuu?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tukikohta1 sanoi:
Onko joku selvitellyt noiden voittojen veronalaisuutta? Ja onko verotuksessa eroa kertyykö voitot jenkeistä vai EU:sta?

Taittaa kyllä olla niin, että pitäisi maksaa veroja. Mulla ainakin on kavereita, jotka tienaa paljon rahaa nettipokerissa ja muista niiden puhuneen jotain maksetuista veroista. Isoja rahoja ulkomailla tienanneet pelaajat yrittävät pitää matalaa profiilia, että verottaja ei kiinnostuisi niiden voitoista.

tukikohta1 sanoi:
Onko joku selvitellyt noiden voittojen veronalaisuutta? Ja onko verotuksessa eroa kertyykö voitot jenkeistä vai EU:sta?
EU:n alueella olevista vedonlyöntiyhtiöistä saaduista voistoista EI tarvitse maksaa veroa suomeen kotiutettaessa. Kannattanee kuitenkin muistaa ettei ketään kiinnosta jos voittaa jostakin muualta vain muutamia tuhansia euroja.
Sitten kun rahaa alkaa tulla kymmeniä tuhansia pankkitilille niin sitten kannattaa alkaa jo hieman kikkailla rahojensa kanssa. Tuohonkin tuntuu löytyvän ainakin pari mahdollista kiertotietä, mutta ei niistä sen enempää tässä tilanteessa.

Pokeri tarina, tapahtui äskön seuraavaa limit-pöydässä:
Kädessä 3 ja 8 ruudut. Floppi: kolme ruutua. Kaksi pelaajaa edellä korottaa. Päätin foldata, koska olin varma että jollain toisella on isompi väri. Tätä teoriaa tuki myös se että kukaan ei ollut ennen floppia korottanut, vaan olin päässyt ilmaiseksi mukaan floppiin maksamalla big blindin. No sitten paljastui että voittajalla oli setti (ässät)! Olisin voittanu järkyttävän potin koska tämä tapahtui limit pöydässä ja kaksi pelaajaa nokitti toisiansa loppuun asti joka vuorolla. Mutta tuo oli kyllä tukala tilanne, mitä jos olisikin käynyt niin että minulla olisi ollut vain toiseksi paras väri? Ja ihmetyttää myös se ettei se kaveri jolla oli ässät taskussa korottanut ekalla kierroksella...

MrBuffet sanoi:
Minä en foldaa väriä koskaan. Kaikki peliin vaan, ja jos jollain on korkeampi väri, nielen tappion ja onnittelen voittajaa.
Tuo taktiikka ei mielestäni (ja lukemieni taktiikoiden valossa) taida tuottaa voittoa pitkällä tähtäimellä. Jossain oli lueteltuna kokolailla kaikki kädet joiden kanssa kannattaa foldata suoraan ja joiden kanssa jatkaa.

Tietenkin bluffeja voi aina koittaa haistella mutta ainakin noissa pienemmän panoksen peleissä missä maksimikorotus on $1 harvemmin mitään bluffeja näkee koska aina tuntuu olevan joku vatipää mukana joka lähtee mukaan eikä isolla panoksella oi porukkaa pudotella.

Tällä kertaa feikki-elvis sai tavallaan savuluukkuunsa mutta jos noissa tilanteissa joka kerta painaa menemään loppuun asti niin pitkässä juoksussa jäisi kyllä tappiolle koska vastapelurit eivät yleensä ole noin typeriä.

Lord sanoi:
Kauankos noita turnauksia yleensä pelailee jos ajatellaan että pääsee kokolailla pitkälle? Mietin että jos illalla alkaa mättämään niin joutuuko ottamaan rokulipäivän duunista? :D

MrBuffet sanoi:
Minä en foldaa väriä koskaan. Kaikki peliin vaan, ja jos jollain on korkeampi väri, nielen tappion ja onnittelen voittajaa.

Jos pöydässä on esim. 2 paria niin kyllä minun väri lentää pakkaan aika vauhdilla. Päivän kysymys, voiko flopatut neloset hävitä?

Taskussa 66
Floppi 668, hyvä hyvä. Elämäni ekat neloset, näitähän on hyvä slouvailla
Turn 8
River 8

Ei varmasti vaikea arvata, mitä vastustaja näytti. Ei muutakun n1 chattiin ja nukkumaan!

Itellä oli kädessä KK ja flopissa pöytään tuli KJJ, vittu että meitsi pisti oikein kunnolla panosta kunnes turnissa tuli vielä kolmas J jolloin aloin hieman epäillä että äijällä joka kanssa korotteli oikein urakalla saattaa olla kädessä se neljäs jätkä mutta otin riskin ja ajattelin että jospa silläkin on kädessä joku pienempi pari ja näin ollen täyskäsi. Eiköhän sillä ollut se jätkä saatana!!! :curs:

Pulla sanoi:
Kauankos noita turnauksia yleensä pelailee jos ajatellaan että pääsee kokolailla pitkälle? Mietin että jos illalla alkaa mättämään niin joutuuko ottamaan rokulipäivän duunista?
Turnausten kesto riippuu ainakin näistä tekijöistä:
-Osallistujien lukumäärä
-Turnauksen tyyppi, esim. shootout, speed, normaali jne.

Tommosen speed -turnauksen pelailee hyvinkin äkkiä. Blindit nousee semmosella vauhdilla että porukkaa tippuu todella nopeasti.
Kyllähän noissa isoissa turnauksissa saattaa sitten kulua useita tunteja.
En toisaalta olisi niin huolestunut siitä töihin aamulla menosta jos sattuisi pääsemään esim. $750k guaranteed matsissa finaalipöytään. Hyvän sijoituksen turvin voisi pitää vähän reilumminkin sitä lomaa. :)

Pulla sanoi:
Tuo taktiikka ei mielestäni (ja lukemieni taktiikoiden valossa) taida tuottaa voittoa pitkällä tähtäimellä. Jossain oli lueteltuna kokolailla kaikki kädet joiden kanssa kannattaa foldata suoraan ja joiden kanssa jatkaa.

Tarkoitin väri vastaan väri tilannetta, jossa minä olen aina vahvoilla, koska en edes yritä väriä jos ei ole vähintään kunkku kädessä. Pelaan yleensä todella tiukkaa peliä.

Pulla sanoi:
Kauankos noita turnauksia yleensä pelailee jos ajatellaan että pääsee kokolailla pitkälle? Mietin että jos illalla alkaa mättämään niin joutuuko ottamaan rokulipäivän duunista? :D

Juuri tahkosin noin 2,5 tuntia reilun 230 tyypin turnausta. Jos aikoo rahoille päästä niin kyllä se kannattaa ainakin pari kolme tuntia varata aikaa. Riippuu toki osallistujamääristä jne. Itse pelailen niin halpoja tai ilmaisia turnauksia, joten jos ei voita niin eipä juurikaan tuntipalkoille pääse, mutta harjoituksen kannalta ihan hauskoja.

Kävin tossa pelailemassa Hold 'emia, tuloksena 60 eurolla ~150 dollaria. Ihmetyttää ko. pelissä jotkut pelaajat, jotka pre flopissa työntää jo homona hilloa pöytään... Näyttää monille riittävän pocket pair - oli sitten kuinka pieni tahansa - että kaikki paalut taotaan tiskiin... No, käyhän se toki mulle.

SniffDaddy sanoi:
Näyttää monille riittävän pocket pair - oli sitten kuinka pieni tahansa - että kaikki paalut taotaan tiskiin... No, käyhän se toki mulle.
Joo, ei pidä valittaa jos voittoa tulee. :)
Joskus on aika kiva pelata kun joku muu on menettänyt hermonsa ihan kokonaan ja vetelee isoja reissuja ja allinnia jatkuvasti. Eihän siinä tartte sitten muuta kun oottella että saa hyvät laput ja kerätä potti kotiin.
Tänään pitää varmaan laittaa matoa koukkuun ja yrittää pärjätä jossakin ~$30 buy in -turnauksessa.

Lord, kerro noista turnauksista enemmän. Missä niitä pelataan? Miten niihin pääsee messiin? Osallistumismaksu... jne

Mistä noista turnauksista ylipäänsä sais kaiken tarvittavan infon, että kehtais joskus hyökätä sekaan?

SniffDaddy sanoi:
Lord, kerro noista turnauksista enemmän. Missä niitä pelataan? Miten niihin pääsee messiin? Osallistumismaksu... jne
Noita turnauksia on oikeastaan kaikilla isoimilla pokerihuoneilla.
Turnauksia löytyy ns. freerolleista eli ilmaisista turnauksista aina todella suuriin turnauksiin.
Voit kokeilla taitojasi ensin vaikka noissa pienissä turnauksissa joissa mukaan pääsy maksaa esim. $6. Siirry sitten pikku hiljaa isompiin peleihin, jos siltä tuntuu.
Itse pelailen täällä: www.partypoker.com
Tästä löytyy Partyn turnausohjelma: aikataulu
Normaaleissa turnauksissa on yleensä satoja tai jopa tuhansia osallistujia.
Jokaiselle jaetaan pelin alussa esim. 800 tai 1000 pelimerkkiä joiden avulla olisi tarkoitus haalia itselleen mahdollisimman paljon pelimerkkejä ja selviytyä mahdollsimman kauan pelissä mukana. Turnaukset on mun mielestä sitä parasta pokeriviihdettä. Pelailen yleensä siinä turnauksen ohella muutamaa pientä rahapöytää koska turnausten tempo voi olla hieman puuduttava jossakin vaiheessa.
Partyltä löytyy myös ns. Sit'n'Go -pelejä. Näissä homma menee esim. näin:
10 pelaajaa joista jokainen maksaa esim. $11 sisään.
Voittaja saa $50, toinen saa $30 ja kolmas saa $20. Muut jäävät nuolemaan näppejään. Nämä "sittarit" on varsin näppäriä pikkuturnauksia.
Reippaasti mukaan vaan. Pelaamalla sitä oppii.
Ps. Uutena Partyn asiakkaana saat $25 ilmasta pelirahaa 125 pelatun käden jälkeen, sekä vapaan pääsyn $5000 turnaukseen käyttämällä tätä bonuskoodia rekisteröityessäsi: 25Mo

Dariel sanoi:
Jos joku sit on kiinnostunu pelaa partypoker:issa ni mun kautta saa rakeback diilin ja tienaa rahaa vaan pelaamalla, yhteyttä vaan jos kiinnostaa =)

oikonen sanoi:
Eurobetillä tulee pelattua. Voittoa kertyy vaihtelevasti tollasta 500-1000$/kk. Tänään on tullut vajaa 400$ voittoa. Sitten tietenkin tulee vielä nuo Darielin mainitsemat rakebackit joista voi multakin kysellä jos aikoo Eurobetillä alkaa pelaamaan jossa ei tosin ole Mac-softaa tarjolla.

Onko tarjoukset vielä voimassa? Haluaisin rakeback tilin joko PartyPokeriin tai Eurobetiin! Jos ovat vielä diilit voimassa niin pliis lähettäkää mulle postia. Lähettäisin teille viestiä mutta kun sähköposti on kytketty pois päältä tältä palstalta koska jotku peelot oli kyselly roinaa sähköpostilla. Ja yksityisviestit on poistettu ei-vipeiltä samasta syystä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom