Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Mutta oikeesti, kannattaako pistää bet/raisea heti pre flopissa, vai odotella floppi, ja jos siihen ei mitään suurempia värin/suoran tsänssejä tule muille, niin sitten alottaa korottelu?

Riippuu vähän. Jos olet takapositiossa ja edellä on monta pelaajaa maksanut, pitää lyödä reilusti, että saa karsittua porukkaa pois. Monsterillakaan (AA, KK) en itse mielellään halua kuin kaksi tai kolme pelaajaa itseni lisäksi floppiin mukaan. Jos taas esim. kukaan ei ole mukana ennen sinua, kannattaa lyödä hillitymmin tai jopa tyytyä pelkkään maksamiseen, että saa edes jonkun mukaan floppiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gascoigne sanoi:
Viimeks mie reissasin 2x BB että ees jotkut lähtis mukaan, no aika moni lähti, flopista tuli 2 9 A ja kaikki eri värejä. vedin heti all-innit ja yks kaveri lähti mukaan katsomaan. Sieltä tuli sit vielä 2 korttia samaa maata ja se sai värin...

Siis sillä ei ollu mitään muuta flopin jälkeen kuin 3-korttia samaa maata ja se lähti all-inneihin :evil: Värihän sieltä sit pamahti sille. Mä olisin halunnu tavata sen tyypin henk koht ja kertoa että se pelaa pokeria ihan väärin!

Itsekin saatoit pelasit ässät väärin, 2x BB on yleensä ihan liian pieni korotus preflop, 3-4x vähintään pitää lyödä että saa jotkut "jätkäysi samaa maata" haaveilijat pois. Paljonko tuo sun all-in oli pottiin nähden? Toki jos ja kun pelaa 100 vastaavaa tilannetta (flopatut ässäkolmoset ilman vetoja) aina samalla tavalla, jäät varmasti voitolle. Tietysti sitä haluaisi aina rahastaa ässillä, mutta jos on kolmekin pelaajaa potissa niin ohivedon todennäköisyys on jo aika suuri. Mieluummin voittaa vähän ja varmasti kuin paljon ja epävarmasti, tämä tosin mun mielipide. Pienessä pöydässä voi toki koittaa koijata vähän enemmän kun todennäköisyys että toisella osuu flopista parempaa on heikompi kun katsojia yleensä vähemmän ja pienessä pöydässä ei tarvitse olla niin hyvät kortit aina.

Ps. Itsehän olen kyllä selvästi tappiolla kun bad beatit vetävät tiltiin, että suhtautukaa juttuihini sen mukaan :kippis1:

Kaikkein eniten ottaa päähän fixed 0,15/0,30 yms. pikkupöydissä kun porukka lähtee ihan millä tahansa vielä flopin jälkeenkin korotuksiin. Olen hävinnyt KA pocketilla 93 eri maata pocketille. Argh.

fish sanoi:
Kaikkein eniten ottaa päähän fixed 0,15/0,30 yms. pikkupöydissä kun porukka lähtee ihan millä tahansa vielä flopin jälkeenkin korotuksiin. Olen hävinnyt KA pocketilla 93 eri maata pocketille. Argh.

Pelaat liian pientä peliä. Mitä pienemmät panokset sitä helpommin joku maksaa loppuun asti. Mitä kuunnellut kavereiden juttuja vielä 5/10 ja 10/20 splitissäkin jengi pelaa ihan miten sattuu. Käykää katsomassa pokerhand.org siellä on kaikkia hauskoja pokerikäsiä. Esim Most viewed hands siellä on kivoja ohivetoja.

Äsken tuli subilta WPT eka osa, mielepiteitä, kommentteja? Jäin itse miettimään, että oliko nuo pelaajien rahamäärät ennen kisan alkua ihan niiden omaa rahaa vai jotain leikkirahaa, jota olivat saaneet osallistuessaan turnaukseen? :eek: :eek:

Exc666 sanoi:
Äsken tuli subilta WPT eka osa, mielepiteitä, kommentteja? Jäin itse miettimään, että oliko nuo pelaajien rahamäärät ennen kisan alkua ihan niiden omaa rahaa vai jotain leikkirahaa, jota olivat saaneet osallistuessaan turnaukseen? :eek: :eek:

Omaa rahaa tietysti suurimmalla osalla... Muutama onnekas voi voittaa jonkun satelliitin kautta paikan karsintaan ja sieltä tonne ilmaseks... Monelle toi 10,000 ei oo mitään... Moni haluaa vaan päästä pelaamaan ammattilaisten kanssa...

Vittu että oli muuten mielenkiintoinen toi WPT:n lähetys, ei meinannut kuselle raaskia lähteä :) Scotty Nguyen ja Gus Hansen teki minuun suurimman vaikutuksen.

Missä on parhaat turnaukset?
Itse pelaan turnauksia pääasiassa Pacificilla, mutta kunnon turnaukset alkavat turhan myöhään Suomen ajassa. Interillä on mun mielestä todella huonot turnaukset, samoin Staffilla.
Eli Euroopan aikaan hyviä turnauksia kaipailisin.

teri sanoi:
Missä on parhaat turnaukset?
Itse pelaan turnauksia pääasiassa Pacificilla, mutta kunnon turnaukset alkavat turhan myöhään Suomen ajassa. Interillä on mun mielestä todella huonot turnaukset, samoin Staffilla.
Eli Euroopan aikaan hyviä turnauksia kaipailisin.

Parhaimmat ja suurimmat turnaukset löytyvät varmaan PokerStarsilta. Pelaajia usein jopa 2000 ja pyörivät ympäri vuorokauden. Pelaajat ovat tosin hieman kovempitasosia kun Pacificilla.
Myös Partylla on hyviä turnauksia.

drs sanoi:
Parhaimmat ja suurimmat turnaukset löytyvät varmaan PokerStarsilta. Pelaajia usein jopa 2000 ja pyörivät ympäri vuorokauden. Pelaajat ovat tosin hieman kovempitasosia kun Pacificilla.

Kylli. Pokerstarsissa on turnauksia koko ajan, esim erikokoisia yhden/kahden/useamman pöydän miniturnauksia.

B2B:llä on suomalaisittain aivan sopivaan aikaan alkavia turnauksia. En tiä, mitä kokoluokkaa etsit, mutta illan isoin turnaus alkaa yleensä klo 22. Alle 15€ turnauksia alkaa sitte tiheämpään.

Alexei sanoi:
B2B:llä on suomalaisittain aivan sopivaan aikaan alkavia turnauksia. En tiä, mitä kokoluokkaa etsit, mutta illan isoin turnaus alkaa yleensä klo 22. Alle 15€ turnauksia alkaa sitte tiheämpään.

Toi on mun mielestä liian myöhään jos seuraavana päivänä aikoo mennä töihin/kouluun. Pacificin 15 K takuussa, mikä alkaa klo 22, meni toissa yönä klo kahteen saakka ja sijoitus oli 23., eli jos loppuun asti aikoo mennä, niin menee yli kolmeen. Mukana turnauksessa oli n.950 pelajaa. Eli mun päivärytmille kymmeneltä alkava turnaus on liian myöhään.

Eikös Pokerstar ja Party ole molemmat jenkkipuljuja, joten sielläkin pääturnaukset alkanevat liian myöhään? Toki jos aikoo tosissaan pelata, niin pitäisi ruveta valvomaan yöt..

Paljoko tuollaisissa turnauksissa on mahdollista voittaa ja millaisia sijoituksia niihin osallistuminen vaatii?

Paffilla olen 50€ käynyt pokeriin häviämässä, välillä pysyi hyvinkin pelissä mukana mutta kunhan nuo suomalaiset pokerikirjat julkaistaan ja kirjoitukset saa alta pois niin vois syksyn aikana pelailla lisää. Sammon Visa Electron löytyy, onnistuuko sillä rahan siirto ulkomaisille pelitileille ja kestääkö sirrossa monta päivää ja maksaako se mitään jos ulkomaille laittaa rahaa?

Moni nettisivusto tarjoaa heidän kauttaan johonkin paikkaan pelitilin avanneille ilmaisia kirjoja yms. Monesti tosin talletusvaatimukset ja vaatimukset raketettujen käsien määrässä ovat aika kovia. Itse olen kuitenkin kirjani tuota kautta hommannut.
Paras löytämäni tarjous on internettexasholdem.com
sivustolla. Siellä ei vaadita esim. CDPoker sivustolle kuin minimitalletus. Itse avasin juuri CDpokerille tilin kaksi viikkoa sitten ja talletin sinne minimin eli 20$ ja tänään tuli klo 8 pikakirjeenä Harrington on Hold`em 1&2 :)

Exc666 sanoi:
Paljoko tuollaisissa turnauksissa on mahdollista voittaa ja millaisia sijoituksia niihin osallistuminen vaatii?
Turnauksia löytyy monenlaisia. Suurimmissa nettiturnuksissa palkintopotti on noin miljoonaa dollaria. Voittaja saa yleensä n. 25% palkintopotista. Rahoille pääsee kun sijoittuu parhaan kymmenen prosentin joukkoon. Osallistuminen ei vaadi muuta kuin rahaa. Rahalla saa ostettua itsensä sisään lähes kaikkiin turnuksiin. Osallistumismaksut( buy-in) vaihtelevat välillä 1-10 000 dollaria. Palkintopotti muodostuu osallistumismaksuista, paitsi takuuturnauksissa, joissa on taattu tietty palkintopotti, riippumatta osallistujamäärästä.

Exc666 sanoi:

Tosta mistä itse puhuin, niin Pacificin 15 000 $ takuuseen buy-in on 15 + 1,5 dollaria ja 40 parasta pääsee rahoille. Sijoituksella 23. sain muistaakseni 105 $. 10 ensimmäistä alkaa saada vasta todellisia rahoja.

Nuissa B2B:n turneissa on yleensä vähemmän väkeä kuin monien muiden firmojen vastaavissa. Tuossa klo 22 alkavassa (75€+ 1 rebuy) on yleensä 100-150 pelaajaa. Normipäivänä voittaja saa n.2000€. (tiistaisin enemmän)

Yleensä turnauksissa noin 10% saa rahaa ja kunnon rahat on tarjolla top 3 sijoista. Yleensä kannattaakin tähdätä top kolmoseen eikä varmistella turhia.

Semmonen varotus nuista B2B:n turneista, että niissä ei ole hand-by-hand käytössä, mistä seuraa se, että muutama idiootti pelaa aina aikaa rahasijojen lähestyessä.

Exc666 sanoi:
Sammon Visa Electron löytyy, onnistuuko sillä rahan siirto ulkomaisille pelitileille ja kestääkö sirrossa monta päivää ja maksaako se mitään jos ulkomaille laittaa rahaa?
Rahat näkyvät tilillä välittömästi. Sammon Electronia kohdellaan netissä kuin oikeaa Visaa. Maksuja ei mene sen enempää kuin oikealla Visallakaan maksaessa, mutta Sampo varaa tililtä ~2,5euroa (siis maksun lisäksi), jonka saa sitten takaisin kun maksu oikeasti vähennetään tilin saldosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom