Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Ei ole vielä mitään voitollisia tms. tavoitteita, opetella pelaamaan nyt alkuun ja ymmärtää taktiikat ja todennäköisyyskien laskemisen.

Jos haluat opetella pelaamaan ja tulevaisuudessa teet jotakin pikku tiliäkin---->Panosta suoraan PotLimitOmahaan . Siellä pöydissä ne netin parhaat paistit on. !

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakko olla erimieltä. microissa ja small stakeseissä on niin karmee taso että pelaajia käy välillä sääliks. Puhutaan aina niin paljon pelien koventumisesta, kannattaa katttoo omaan peliin enemmän. Aiemmminki sanonu ja sanon edelleen, mä saisin kenestä tahansa murskaamaaan mikrot ja small stakesit. Niin karmaseva se taso vaan on.

En sanonut mitään omasta pelistäni tai miltä mikrot/small stakesit minun silmään näyttää. Yritin vain puhua sen mielikuvan perusteella mikä minulle tuli rahin viestistä, eli että kyseessä on täysin aloittelija vailla mitään perusymmärrystä nykyään jo 20sentin peleissä vaadittavista asioista.

En sanonut mitään omasta pelistäni tai miltä mikrot/small stakesit minun silmään näyttää. Yritin vain puhua sen mielikuvan perusteella mikä minulle tuli rahin viestistä, eli että kyseessä on täysin aloittelija vailla mitään perusymmärrystä nykyään jo 20sentin peleissä vaadittavista asioista.

Puhuin yleisesti. :peace:

Ei ole vielä mitään voitollisia tms. tavoitteita, opetella pelaamaan nyt alkuun ja ymmärtää taktiikat ja todennäköisyyskien laskemisen.

Jos haluat välttämättä aloittaa käteispelaamisen (itse suosittelisin turnauksia paremman valuen takia, mutta ymmärrän mahdollisen ajankäytön rajallisuuden), niin suosittelen Unibetin anonyymi-pöytiä. Veli aloitti siellä pelailun vähän aikaa sitten pienillä tasoilla ja on kuulemma löysimmät pelit mitä on pariin vuoteen törmännyt missään. Ilmeisesti se niin paljon vaikuttaa kun ei ole vihuilla käytössä apuohjelmia mistä ne suoraan näkee miten pelaat. Apuohjelmattomat pöydät sopisi ehkä muutenkin aloittelijalle, niin voisit keskittyä alkuun perusasioihin rauhassa ilman että vihut on koko ajan perillä mitä teet. Tulisi halvemmat oppirahat maksettua siinä opetellessa.

Pakko olla erimieltä. microissa ja small stakeseissä on niin karmee taso että pelaajia käy välillä sääliks. Puhutaan aina niin paljon pelien koventumisesta, kannattaa katttoo omaan peliin enemmän. Aiemmminki sanonu ja sanon edelleen, mä saisin kenestä tahansa murskaamaaan mikrot ja small stakesit. Niin karmaseva se taso vaan on.

Riippuu millä saitilla pelaa

Juu näin näyttäis olevan. Ajattelin vaan tästä: "Pelattu potti oli muutamien kymmenien euron kokoinen.". Noh, eipä luultavasti o hirveesti tarvinu korotella, jos betting sizet on vähänkään kohdillaan :)

Hassua muuten ajatella, raketan tällä hetkellä n. 60-70k$ vuodessa 5% ja rakecap 3$ eli netin ns. normaalilla rakella (pl. hu-pelit). Ja jos pelaisin tommossia bbj-pöytiä ja niissä olis vaikka rakecap 6$ niin aika kivasti menis enemmän rakea vuodessa.

(En siis tiedä paljon noissa bbj-pöydissä on rake.)

uppista!

Mites nämä pakkiksen pokerihait, oletteko ollenkaan kokeilleet kotimaisen RAY:n nettipokeria? Itseä kans vähän polttelis pokeriharrastusta aloitella, mutta jotenkin noi ulkomaiset sivustot kaikkine ilmaisrahoineen, bonuksineen yms. epäilyttää.

Toimiiko homma ray:llä, onko pelaajia, minkälaisia peleja jne. kenelläkään kokemuksia? NL holdemia olin lähinnä ajatellut pelailevani..

En ole RAY:lla kokeillut, mutta aikanaan pelasin paffilla jonkun aikaa ennen siirtymistä isommalle kansainväliselle sivustolle. Paffilla ongelmaksi tuli se, että käyttäjäkunta on melko suppea jolloin haluamaansa peliä ei välttämättä löydä aina kun huvittaa, sittareiden täyttymistä joutuu odottamaan pitempään jne. Varsinkin jos pelaa yöllä suomen aikaa. Olen melko varma että RAY:lla ei tilanne tässä suhteessa ainakaan parempi ole. Mutta jos ei ole niin tarkka siitä millaista peliä ja minkälaisessa pöydässä haluaa pelata, niin kyllähän tuolta aina varmasti jotain pelejä löytyy.

Toimiiko homma ray:llä, onko pelaajia, minkälaisia peleja jne. kenelläkään kokemuksia? NL holdemia olin lähinnä ajatellut pelailevani..

Älä missään nimessä mene ray:lle. Softa on umpisurkea ja lagailee, ei ole pelaajia, ei ole pelejä, ei mitään kehumisen arvoista. Rayn nettipokeri on täysi vitsi pokerimaailmassa ja sille nauraa kaikki. Eikä kukaan halua muutenkaan tukea rayn monopolia millään tavalla.

Kannattaa valita joku keskisuuri ja tunnettu/luotettava eta-saitti missä voitot verovapaita ja mihin saat hyvän rakeback-diilin vaikka pokerisivujen tai pokeritiedon kautta. Näillä pääset hyvin alkuun.

Älä missään nimessä mene ray:lle. Softa on umpisurkea ja lagailee, ei ole pelaajia, ei ole pelejä, ei mitään kehumisen arvoista. Rayn nettipokeri on täysi vitsi pokerimaailmassa ja sille nauraa kaikki. Eikä kukaan halua muutenkaan tukea rayn monopolia millään tavalla.

Kannattaa valita joku keskisuuri ja tunnettu/luotettava eta-saitti missä voitot verovapaita ja mihin saat hyvän rakeback-diilin vaikka pokerisivujen tai pokeritiedon kautta. Näillä pääset hyvin alkuun.

Ok, tänks.

Täytyy käydä noita zekkailemassa. MItes osaako porukka sanoa, että millä sivuilla pystyis suoraan operoimaan omilla pankkitunnuksilla ilman mitään luottokorttikikkailuja? Samoin kiinnostais nimenomaan ne saitit, joissa pystyis pelaan selaimessa ilman erillisen ohjleman asentamista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom