Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten te pelaatte pienet parit ennen floppia? Esim.55.
Haluaisin vain varmistua, että pelaan oikein. Limppaan usein mukaan, en maksa kuitenkaan kuin bb:n. Yksi paikka ennen buttonia korotan, jos maksuja ei ole tullut. Onko näin hyvä?
Termit vähän hakusessa sorry. Pelannut olen muutaman vuoden, mutta harvemmin olen asiasta kenenkään kanssa tai foorumeilla keskustellut, joten ei noita termejä ole oppinut.
ps. bin=buy inn?
Ite vedin just täsmälleen tolleen ohi toissapäivänä :DMikä on muute teillä mielestänne pahin ohiveto mitä on ikinä tapahtunu? Mulla semmonen kiva mieleen painunu oli ku kerran vedin allarit nutsivärillä turnilla ja toinen maksaa J värillä mutta saa sitte riveriin värisuoran. Kyllä hymyilytti.
Ite vedin just täsmälleen tolleen ohi toissapäivänä :D
Jossain freerollissa tapahtunutta: Mulla AA, ja menin all-in (oli noin 8bb jäljellä). Iso stäkki maksaa, ja näyttää 33. Flop: A 4 6. Tossa vaiheessa olin jo varma että saisin tuplattua stäkkini, mutta kuinkas kävikään? Turnilta 3, riveriltä 3 :DMikä on muute teillä mielestänne pahin ohiveto mitä on ikinä tapahtunu? Mulla semmonen kiva mieleen painunu oli ku kerran vedin allarit nutsivärillä turnilla ja toinen maksaa J värillä mutta saa sitte riveriin värisuoran. Kyllä hymyilytti.
vittu, 3 viimestä kk yli 40 biniä alle ev:n. Monttua noin 4 Kiloa tai enemmän NL100 ja Nl200 peleissä. Kivaa ois jos joskus osuis tai pitäis joku käsi. Stna!
Onks toi joku Trackerin lisäosa vai erillinen ohjelma millä näkee ton EV:n?
http://www.pokerevsoftware.com/download.htmlOnks toi joku Trackerin lisäosa vai erillinen ohjelma millä näkee ton EV:n?
http://www.pokertracker.com/forums/viewtopic.php?f=15&t=352Tietääkö kukaan miten noita EV käyriä sais ongamen verkosta ja PT3?
Kuinka paljon jengi käyttää noita apu softia, holdem manageria, trackeriä, officea pelatessa...ja millanen käytännön hyöty ollut? voiko joku kertoa tekeneensä voittoa selvästi ohjelman käytön jälkeen. Entäs turnauspelit?
Itse kokeilin joskus muutamien noiden softien trialeita mutta minusta niistä ei kovinkaan ollut hyötyä vaan olen itse ihan pitkällä kokemuksella ja itse laskenut oddsit verrattuna potteihin ja tekemisiini. Voitollista cäsh peliä en ole vielä 4v kokemuksella tehny vaan enenevissä määrin peli ollut ns. vuoristoradan rakennusta.