Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
bin = buy in

Korota pikkuparit ennen floppia surutta. Limppailu on heikkoutta. Shortissa ainakin. Fullikyyläämiseen en sano mitään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ekassa sessiossa +6bin -> +1bin. Tokassa +5bin -> +-0.

No, voittoa sekin. Paitsi et toi 1 bin meni pariin mtt, joissa en saanut mitään aikaan.

Hävisin muuten 4biniä samalle kaverille.

Semibluffasin flopilla all-in värinvedolla. Se makso isommalla.

AA vs K3, se floppas kolmosia ja turnilla neloset.

Floppasin 3 ässää, se sai riverillä suoran.

Floppasin kärkiparin, se sai riverillä värin.

Ja yks pienempi potti mis sil oli alust asti vahvempi käsi. Meinas mennä henkilökohtaseks.

Miten te pelaatte pienet parit ennen floppia? Esim.55.

Haluaisin vain varmistua, että pelaan oikein. Limppaan usein mukaan, en maksa kuitenkaan kuin bb:n. Yksi paikka ennen buttonia korotan, jos maksuja ei ole tullut. Onko näin hyvä?

Termit vähän hakusessa sorry. Pelannut olen muutaman vuoden, mutta harvemmin olen asiasta kenenkään kanssa tai foorumeilla keskustellut, joten ei noita termejä ole oppinut.

ps. bin=buy inn?

Kyllä minä ainakin reissailen noilla pikkupareilla surutta preflop sillä kyllä sillä jotain saa selville muitten käsien vahvuuksista. Hyvä on että edes muutaman saat reissillä pois siitä kalastelemasta huonoilla käsillä.

Itellä on kyllä menny niin päin helv.. pelit viime aikoina ettei ikinä. Hävisin 3/4 bankrollista aivan uskomattamalla tuurilla. Mikään ei riittäny. :D Armotta vetelivät 2 auttisella ohi ja rolli hupeni hyvää vauhtia. En varsinaisesti pelannut tilteissä, pidin aina päivän tauon ja hyvillä mielin tulin taas pelaamaan ja putki vaan jatkui. Onneksi nyt on taas rolli nousussa ja kässit lähteny taas sujumaan. Itse en harrasta lähes ollenkaan sittareita että olen keskittynyt lähinnä käteispeleihin koska ne tuntuu sujuvan ihan ookoo.

Mikä on muute teillä mielestänne pahin ohiveto mitä on ikinä tapahtunu? Mulla semmonen kiva mieleen painunu oli ku kerran vedin allarit nutsivärillä turnilla ja toinen maksaa J värillä mutta saa sitte riveriin värisuoran. Kyllä hymyilytti. :rolleyes:

Mikä on muute teillä mielestänne pahin ohiveto mitä on ikinä tapahtunu? Mulla semmonen kiva mieleen painunu oli ku kerran vedin allarit nutsivärillä turnilla ja toinen maksaa J värillä mutta saa sitte riveriin värisuoran. Kyllä hymyilytti. :rolleyes:
Ite vedin just täsmälleen tolleen ohi toissapäivänä :D

Jossain freerollissa tapahtunutta: Mulla AA, ja menin all-in (oli noin 8bb jäljellä). Iso stäkki maksaa, ja näyttää 33. Flop: A 4 6. Tossa vaiheessa olin jo varma että saisin tuplattua stäkkini, mutta kuinkas kävikään? Turnilta 3, riveriltä 3 :D

Eilen pelailin illalla jotain Pot-limit Omaha freerollia, oli sauna odottamassa niin ajattelin että tiputan itseni pois nopeasti pöydästä.
Eli aloin pelaamaan ihan reikäpäässä, korotin koko ajan. Hauskaa siinä oli se että olin parhaimmillani sijalla 3 ja pelaajia oli jotain tuhannen pintaan. Meinas itseltäkin usko loppua että eikö tässä nyt tipu vaikka haluaisi.
Yksikin hajos muhun niin pahasti että haukku ihan pystyyn. :D

Tosin siinä vaiheessa kun olin kolmantena niin kävin katsomassa mitä saa mistäkin sijasta, mutta kun voittajakin sai tyyliin 10taalaa niin ajattelin että en jaksa paukuttaa sitä varten yömyöhään. Ja toisaalta jos olisin yrittänyt kunnolla niin eiköhän mun merkit olis siinä vaiheessa kadonnut ihan itsestään. :)

Joka kerta ku sain 2 parille maksun, ni vastassa oli setti. Muutenki ihan liian monta kättä tultiin riverillä ohi, oli se all-in tai ei.

No osa sentään piti ja tulokseks jäi -5bin.

Missä vaiheessa tässä on tarkotus jäädä voitolle, jos aina ku on huonoa tuuria, ni jää sen 4-6bin miinukselle ja aina ku kädet pitää suht oikein, ni se on pari binii plussaa.

Joo kai noit parin binin voittoja mahtuu kuukautee enemmän ku näitä 6bin tappioita. Ainaki pidemmän päälle. Ainakaan tähän asti näin ei ole ollut. Money won for hands played graphi on hyvän alun jälkeen täynnä pikkeejä.

Nyt ku tutkin noita pelattuja käsiä, ni kyllä sinne pari paskasti pelattua kättäki mahtu. Miks PT3 hud $ei enää suostu toimimaan multitablatessa? Kellään muulla ollu samaa ongelmaa?

vittu, 3 viimestä kk yli 40 biniä alle ev:n. Monttua noin 4 Kiloa tai enemmän NL100 ja Nl200 peleissä. Kivaa ois jos joskus osuis tai pitäis joku käsi. Stna!

Kuinka paljon jengi käyttää noita apu softia, holdem manageria, trackeriä, officea pelatessa...ja millanen käytännön hyöty ollut? voiko joku kertoa tekeneensä voittoa selvästi ohjelman käytön jälkeen. Entäs turnauspelit?

Itse kokeilin joskus muutamien noiden softien trialeita mutta minusta niistä ei kovinkaan ollut hyötyä vaan olen itse ihan pitkällä kokemuksella ja itse laskenut oddsit verrattuna potteihin ja tekemisiini. Voitollista cäsh peliä en ole vielä 4v kokemuksella tehny vaan enenevissä määrin peli ollut ns. vuoristoradan rakennusta.

Hyödyttää suurestiti varsinkin jos pelaa 4+ pöytää. Helposti näkee suoraan statseista että ketä vastaan esim. kannattaa lyödä second barrel ja ketä vastaan on parempi vain chekata yms. Sekä on helppo jälkikäteen analysoida sitä omaa peliä, mm. 100k käden jälkeen voi jo vähän chekata ennen kitinää että pitääkö ne ässät nyt niin kuin pitäisi vaiko ei :)

Kuinka paljon jengi käyttää noita apu softia, holdem manageria, trackeriä, officea pelatessa...ja millanen käytännön hyöty ollut? voiko joku kertoa tekeneensä voittoa selvästi ohjelman käytön jälkeen. Entäs turnauspelit?

Itse kokeilin joskus muutamien noiden softien trialeita mutta minusta niistä ei kovinkaan ollut hyötyä vaan olen itse ihan pitkällä kokemuksella ja itse laskenut oddsit verrattuna potteihin ja tekemisiini. Voitollista cäsh peliä en ole vielä 4v kokemuksella tehny vaan enenevissä määrin peli ollut ns. vuoristoradan rakennusta.

Trackeri ainaki lagaa vitusti ja palaa hermot ku se toimii muutenki miten sattuu. En ikinä maksais tosta. On siitä hyötyy et se tekee notet sun puolesta. Ite pelaan nyt ilman trackeria ku se ei kovin pitkää yhellä asennuksella näytä toimivan ja rahaa menee vitusti siihen et bluffaan calling stationeita ku ei multitablatessa saa vihuista mitään selvää. Tai 3-bettaan marginalikäsillä TAGeja.

Nimen omaan näihin kahteen moveen meni äsken 4 biniä aika äkäsesti ja meinas kannettava mennä kahteen osaan.

Holdem managerista oon kuullu hyvää mut tiiä sit.

Niin eli tämä tarkoittaa sitten sitä että pitää pelata mahdollisimman paljon käsiä sitten samoja pelaajia vastaan että ohjelma ehtii tarpeeksi analysoida kys.pelaajien pelatut kädet mille voi sitten tehdä johtopäätöksiä? vai kaivaako nämä ohjelmat sitten siinä ostetussa versiossa näiden pelaajien kädet automaattisesti...itse ainakin harvoin osun kohdalle samojen pelaajien kanssa, jos niin usein on vaan 1pelaaja ja toisinaan vielä harvemmin pöytä jossa on 2kpl pelaaja jota vastaan olen aiemmin pelannut. Eli jollei ole pöydässä missä on tuttuja pelaajia niin silloin aika turha softa, jos siis osaa jo itse oddsit laskea?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom