Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Pokeri on kyllä pelinä tuttu. On pelattu sitä liveversiota pikkupojasta lähtien. Aina rahasta vaikkakaan ei mistään kivitalon kokoisista summista. Eli ei ole harhaluuloa rahantulon helppoudesta.

Palaisin vielä kysymyksen osaan Mac. Eli tietääkö kukaan Macissä toimivaan onlinepokeria ja onko kokemuksia liittymän toimivuudesta. Vai menikö PC:n ostoksi.

Elä ny hyvä ihminen PC:tä osta! Ellei muuten onnistu, niin BootCamppia kehiin. Leopardissahan se on mukana. Parallels ja Fusion ovat myös kokeilemisen arvoisia.

hopeinenomena.net/forum:lla voivat muuten tietää jonkun Mac OS X -puolella suoraan toimivan pokerisysteemin. Vaihdoin itse Macciin viime toukokuussa, ja täytyypä sanoa, ettei ole tullut kertaakaan Windowsia ikävä. :D Eikä ole tullut vastaan yhtäkään juttua, mitä en olisi voinut Macillä tehdä, mitä PC:lläkin tein. Mutta päinvastoin on kylläkin..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
TPTK= top pair top kicker?
siis ohivedoilla en nyt tässä tarkoittanut mitään kärkipari vs. värinveto asetelmaa flopilla, vaan juuri niitä sairaita A8 vs. A6 3-outtisia sekä runner-runner-värejä ja -suoria. Omalta kokemukseltani voin sanoa että pokeriumilla niitä tapahtuu huomattavasti enemmän kuin partylla, tai sitten olen todella vainoharhainen :rolleyes:

Kyllä ne pitkällä aikavälillä siitä tasottuu, tärkeintä vaan on pitää pää kylmänä. (Tän kun muistais aina itsekin).
Ja jos ohivedot niin vituttaa, niin testaas hetken ajan PL omahaa.

Neteller-käyttäjille vielä kysymys, kun sain vihdoin tilini extended-tiliksi, ja voin tallettaa rahaa tuonne Neteller-tilille verkkopankkitunnuksilla.

Ongelma on kuitenkin se, että Neteller antaa viitenumeroksi oman tilini ID-numeron, mutta osuuspankin verkkopankki ei hyväksy tuota viitteeksi. No, kysyin tuosta live chatista ja tyyppi siellä sanoi, että mun täytyisi jotenkin asettaa verkkopankissani Neteller maksun saajaksi niin, että se viite olisi aina se mun ID-numero.

Onko jollakulla tietoa, miten tämän saisi osuuspankin verkkopankissa tehtyä? :)

Kiitoksia, jos apua löytyy :D

rintafile mulla on arviolta 1,5 miljoonaa kättä takana, enkä muista yhtään semmosta, jossa olis itel top set ja vihuil undersetit :)

NH, sir.

Mikäs siinä kun saa 86% asemassa mahikset triplata :) Jos tolla toisella ei olis r-r värimahista niin olis yli 91% :)

Rupes itteä kiinnostamaan tommosen todennäkösyydet, ni piti ruveta googlettamaan, kun ei oma matikkapää tommoseen taivu. Ainakaan tarkkoihin todennäkösyyksiin. Full ringissä tommosen todennäkösyys oli vissiin jotain 1/80 000. 6maxissa varmaan vielä huikeesti pienempi. En kyl muista tarkalleen, miten se oli laskettu, kun pitää ottaa tietysti huomioon, et parit on flopilla messissä yms. Sen verran pitkän ja monimutkasen näkönen se lasku oli, et kaipa se ainakin suuntaa antava oli :P

Full tilt pokerilla on oma softa myös macille. Jos siellä meinaa alkaa pelata niin kannattaa EHDOTTOMASTI tehdä tili jonkun rakebackmestan kautta. Muita Mac-saitteja ei ole tullut vastaan

Itelläni tuli kerran kans sellanen tilanne jossa flopin katto 3 pelaaja.
Floppi oli muistaakseni 489 kaikki pelaajat floppas setin, mulla oli 888 ja turpiin tuli tuolloin.

Vielä erikoisempi tilanne oli se, kun pelasin kahta pöytää ja molemmissa pöydissä tuli täsmälleen sama floppi, samat kortit samassa järjestyksessä. Tämän lisäks mulla oli molemmissa samat taskukortit (ne oli tosin eri maata). Harmi vaan että kummassakaan ei ollu häävi käsi. Tuosta olis pitäny saada otettua screenshotti.. :)

No niin, eilen onnistuin häviämään vimoset jenini rollista, ei se ole helppoa tuo häviäminenkään :) Nyt saapi pokerointi netissä jäädä toviksi. Tovin pituus määrittyy hyvin pitkälti sen mukaan, miten inspiraatio iskee, mutta tuskimpa nyt kuukauteen kahteen tulee kummoista inspiraatiota.

No joo,pitäähän sitä näin pitkään triidiin jo osallistua ihan jo pelkästä osallistumisen ilosta:)
Betfairilla tulee yleensä pelailtua,pieniä pöytiä PLO:aa ja jonkin verran myös NLHE:a.
Pari kertaa kuopannu ihan kunnolla ja nyt tarkoituksena OIKEASTI OPETELLA PELAAMAAN,varsinkin omppua. Ketään muita täällä jotka Betfairilla aktiivisesti pelailee??

Saattaa olla jo aika :wanha:,mutta onko ollut joskus puhetta että pystyykö jokin taho(esim.Pakkotoisto.....) järjestämään ns.inside turnauksen jollakin,esim. betfairin tai jonkin muun saitilla???Vai onko tämä mahdollista vain saitin pitäjillä...

No,ei muuta kuin paljon paisteja pöytään ja fisut koukkuun,siitä se ura urkenee(sano mummo hangessa)!!!!

Elikkäs...oon pelaillut tässä noin vuoden pokeria, turnauksia ja NL50 NL100 texu 6-maxia ja heads uppia. Turnauksia oon pelannut ihan hyvin voitollisesti, mutta oon ajatellut täysin siirtyä cashiin ja haluaisin oppia pelaamaan sitä kunnolla. Oon tässä miettinyt että pelaan ehkä kesällä töikseni mikäli töitä ei löydy. Tätä varten kuitenkin pitäisi kehittää omaa peliä siihen suuntaan että se olisi tikissä kesää varten ja toivon mukaan myös nostella limittejä.

Eli tarvisin neuvoja että miten saisin kehitettyä omaa peliä siihen että saan hyvät winratet ja nosteltua tasoja. Paremmat ja kokeneemmat pelaajat voisivat neuvoa miten saisin itseni esimerkiksi 3-5ptbb/100 tasolle NL200:aan. Uskoisin ettei tämä olisi mikään kauhean vaikea tavoite kesäksi. Olen cardrunnerssien käyttäjä, sieltä voisin katsella paljon videoita, mutta tarvisin myös muita hyödyllisiä vinkkejä pelini kehittämiseen. Yksittäisten käsien postaaminen pokeriforumeille ja lukeminen ei minusta kovin tehokasta leakkien korjaamista ole. Kiitoksia jo etukäteen :worship:

NL100:ssa ja NL200:ssa ei pelillisesti o yhtään eroo, suurin ero tosiaan on omassa päässä, kuinka suhtautuu swingeihin jne.

Kannattaa kiinnittää huomiota erityisesti käsirangeihin (pf bet, pf 3bet jne), positiopelaamiseen, tilttiherkyyteen jne. Ei tosiaan paljo vaadi, että biittaa 200:n kunnolla, perus ABC-pokeri riittää vallan mainiosti.

Itsekkin juuri kattelin omia statseja, pelaan aivan liikaa käsiä sb:ltä ja bb:ltä, nyt loppuu räiskiminen ja alkaa oikeesti pelaaminen, ja sitäkautta toivosttavasti kunnon tienistit.

Hävisin äsken yli 50Euron potin kun Bossin pöytä sekosi. Moro vaan vitusti. Muuten ei ehkä vituttaisi niin paljoa mutta tuokin on jo ihan tarpeeksi näiden kahden päivän jälkeen saamaan hermot menemään. Eilen hävisin mm. nelosilla isommille nelosille jotka kaveri repäisi riveriltä. Ja tänäänkin napsu yksiouttiset. Ja gutarit. Ja vitun runner runner värit. Huoh. Onneksi älysin laittaa taas clientin kiinni.

Hävisin äsken yli 50Euron potin kun Bossin pöytä sekosi. Moro vaan vitusti. Muuten ei ehkä vituttaisi niin paljoa mutta tuokin on jo ihan tarpeeksi näiden kahden päivän jälkeen saamaan hermot menemään. Eilen hävisin mm. nelosilla isommille nelosille jotka kaveri repäisi riveriltä. Ja tänäänkin napsu yksiouttiset. Ja gutarit. Ja vitun runner runner värit. Huoh. Onneksi älysin laittaa taas clientin kiinni.
laita supporttiin viestiä, saat rahas takas.

Actionpokerille odoteltu viikkokausia talletuksen näkymistä. Alkaa jo vituttamaan, yhteenkään mailiin ei vastausta. Moneybookersin vastauksen mukaan pitäisi olla tulossa, saas nähdä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom