Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Hei, nyt tarttee neuvoa.
Mulla olisi Black Jackkiin "ylimääräsiä merkkejä" jotka täytyy pelata oikean rahan mukana, suhteessa 5€ oikeeta / 5€ feikkiä. Tai vaikka 20€/20€feikkiä.
Eli saa periaatteessa tuplapanoksen joka kierrokselle. Tuttu lienee nettiblackjack sivuistoiltakin. Mikä olisi oikea taktiikka pelata esim 50€oikeeta rahaa, eli "100€" yhteensä?

20 panoksella, sit 40:llä jne jne vai mikä olisi paras strategia pikkuriskillä?

Kun blackjackissa talo voittaa pitkässä juoksussa, juoksu kai kannattaisi pitää mahdollisimman lyhyenä, ja "maksimoida varianssi". Eli kaikki menemään mahdollisimman vähissä "käsissä".

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pelasin www.pokersavvy.fi kautta tuon ActionPokerin läpi, kun sai $100 edestä savvypisteitä sekä 100% talletusbonuksen $2500 asti. Paikassa ei ole hirveästi pelaajia, mutta sitäkin huonompia ne ovat, eli pystyn suosittelemaan tuota hyvin.

Jep talletin tuonne. Nyt odoteltu kai 8 päivää, että näkyisi AP tilillä. Pikkuhiljaa alkaa vituttamaan. Asiakaspalvelusta ei saa vastauksia, moneybookers kyselee nyt tuolta.

Tilannetiedoitus. Pelit oli ihan OK. Vitun sekaista porukkaa. Pelasin joku 1h = 20 katta ja paatin etta nyt on pakko lahtea baariin. No pelimerkkien vaihtaminen kateiseksi oli aika mielenkiintoista, mutta loppujen lopuksi sekin satiin tehtya. Lopputulos oli joku +180€. Jannaa oli ettei yhtakaan katta nahty ettei potissa olisi ollut joku 100€. Piti vaan pelata nutsit ja toivoa ettei kukaan veda ohi, koska joku aina roikkui riverille asti.

P.S baarissa tapahtui badbeat hukkasin ihan branikan Nokian N82 puhelimen, joten vitutus on taattu...

Pelasin www.pokersavvy.fi kautta tuon ActionPokerin läpi, kun sai $100 edestä savvypisteitä sekä 100% talletusbonuksen $2500 asti. Paikassa ei ole hirveästi pelaajia, mutta sitäkin huonompia ne ovat, eli pystyn suosittelemaan tuota hyvin.

Millä talletit, kun näyttää Jantusella moneybookers vastustavan. Ja kauanko meni pop-pojojen saamiseen?

Millä talletit, kun näyttää Jantusella moneybookers vastustavan. Ja kauanko meni pop-pojojen saamiseen?

Itse olen tallettanut Actionille Moneybookersilla sekä Netellerillä ja minulla kyllä toimi instana molemmat.

Minäkin olen joskus törmännyt rahojen väliaikaiseen katoamiseen kun talletin MB:stä pokerisaittiin. Hassua siinä oli että pokerisaitti syytti MB:tä ja MB tietenkin pokerisaittia. Onneksi nämä sotkut kuitenkin aina selviää, ja rahat löytävät perille.

Itse pelasin pelasin $2500 talletusbonukseen vaadittavat 30.000 pop-pistettä n. 30 päivässä, ja 1000 savvypisteeseen vaadittavat 1000 pop-pistettä tuli alle päivässä. Peleinä minulla oli nl200-400 hu-shortti.

Alkuvuoden "huppiprojekti" pyörähtänyt ihan mukavasti käyntiin:

valusta.jpg

:kippis1:

Mikä on kun häviän aina Heads Upissa..? Tänäänkin olen ollut kolmessa sittarissa HU:ssa ja aina hävinnyt, vaikka joskus oon päässy HU:iin selvässä johtoasemassa ja vähintäänkin stacki ollut samankokoinen ku vastustajalla.. Alkaa jo vähä vtuttamaan.

HU:ssa agressiivisuus on varmaankin asian ydin?

Edelliseen viestiin vedoten on pakko sanoa, että nyt alkaa Heads Upin opettelu.. Tänään oon pelannu varmaa kahdeksan sittaria ja kuudessa oon päässy HU:iin ja hävinny kaikki.. ;) Eli aika huonolla prosentilla mennään.

Edelliseen viestiin vedoten on pakko sanoa, että nyt alkaa Heads Upin opettelu.. Tänään oon pelannu varmaa kahdeksan sittaria ja kuudessa oon päässy HU:iin ja hävinny kaikki.. ;) Eli aika huonolla prosentilla mennään.

Onko noi pikkusittareita, siis rahallisesti? Henkinen yliote HU:ssa tärkeää. Heti eka jaossa kokeilet vaikka sellaisella suht suurella korotuksella millä tahansa korteilla, millainen vastustaja kyseessä. Siitä se lähtee, niihin pikkusittareidenkaan HUppeihin ei yleensä räiskijät päädy. Ennemminkin siellä on ylivarovainen pelaaja vastassa, kokenut tuollainen kuitenkin haistaa vastustajan ylivarovaisuuden.

Miten helppo tuo Full Tilt Poker on clearata www.pokersavvy.fi kautta, kun pelaan lähinnä 1/2 ja 2/4 short fixed pöytiä ja maksimissaan $10 sittareita?

Täältä tulee todella helposti $60 edestä savvypisteitä tuolla tasolla. Saat savvypisteesi heti kun olet hankkinut 200 Full Tilt Pointsia, ja samalla olet hankkinut talletusbonustakin $12. Full Tilt Pointseja saat jokaisesta potista missä sinulle jaetaan kortit ja talo ottaa rakea. Pisteitä tulee 1 kpl jokaista talon saamaa rakedollaria kohden. Myös osapisteitä jaetaan niistä pikkupoteista, josta rake jää alle yhden dollarin.

Sittareista ei pisteitä tule kovin helposti.

jep, elikkä about puol vuotta pelailtu pokeriumilla. pelit sujunu suht hyvin, mutta sivusto vituttaa suunnattomasti. ohivedot on enemmänkin sääntö kuin poikkeus. kukaan muu huomannu samaa? :rolleyes:Nyt siis kiinnostais laittaa rahansa jollekkin toiselle sivustolle, mille? erityisen kiinnostuksen kohteena ovat <3e ( siis kolmea euroa pienemmät, ei sydän) mtt turnaukset ja sittarit. myös NL10 pelaillaan.

Elikkä selvennyksenä, millä sivustolla olisi paras tarjonta pienistä peleistä kiinostuneelle?

jep, elikkä about puol vuotta pelailtu pokeriumilla. pelit sujunu suht hyvin, mutta sivusto vituttaa suunnattomasti. ohivedot on enemmänkin sääntö kuin poikkeus. kukaan muu huomannu samaa? :rolleyes:Nyt siis kiinnostais laittaa rahansa jollekkin toiselle sivustolle, mille? erityisen kiinnostuksen kohteena ovat <3e ( siis kolmea euroa pienemmät, ei sydän) mtt turnaukset ja sittarit. myös NL10 pelaillaan.

Elikkä selvennyksenä, millä sivustolla olisi paras tarjonta pienistä peleistä kiinostuneelle?

Ongamella ja iPokerilla taitaa olla huonoin taso ja samalla huonoin softa. Pokerstars on omaan makuun paras softa. Myös paras tarjonta mihin kellon aikaan vaan. RB:ta sinne ei tosin saa..

Tuosta etteikö Ongamelle sais RB enää en menis vannomaan. Veikkaan että tarjoilu jatkuu tiskin alta ihan niin kuin partyllakin on ollu jo vuosia. Ainoana erona että RB maksetaan sitte jonnekin muualle kuin Ongamen saitin tilille.

Tossahan vaan todettiin, ettei Pokerstarsille ei saa RB:tä. Ei mitään muuta? :D

Ja toisekseen, se on väärä asenne, että tietyllä saitilla tulee ohivetoja. Niitä tulee kaikkialla. Loppupeleissä kun aletaan ajattelemaan noita todennäkösyyksiä. 5%-10% texas hold emissä vihua vastaan flopilta menneessä all-inissä tarvii jo melkeen setin. Normaalistihan tilanne on overpair vastaa TPTP / TPGK, jolloin prosentit ovat 80-20% ilman apuvetoja. Ja tämä tapahtuu niinkin usein kun kerran viidestä. Kun loppupeleissä alkaa miettimään, niin kerran viidestähän on toooodella paljon :)

Ohivetoihin pitää vaan tottua, vaikeeta se on, sen tiedän itsekkin. Turhaa rahaa on ohivedoista johtuviin tiltteihin menny, mutta niin kauan kun pokerista tulee enemmän plussaa, kun miinusta kannattaa olla tyytyväinen. Ite tosin haluan selkeesti plussaa, koska leipä on siitä kiinni.

Jahas, tuli luettua vähän huolimattomasti terin viesti.
Noista ohivedoista piti kirjoitella itsekin, oikeastaan Alna samoikin kaiken tarpeellisen.
Tai noh, lisätään vielä että jos vielä isommilla tasoilla tuntuu että kaverit vetää jatkuvasti ohi, niin kannattaa vähän katella niitä käsi että onko tosiaan kyseessä ohiveto vai onko prossat vihulle jo kun rahat menee sisään.
Esim. TPTK vs värisuoran veto, niin tässä on jo jälkimmäinen suosikki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom