Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä tarkoitatte kun puhutte esim. NL1000 tai NL600 tms? Siis tiedän, että NL=No Limit, mutta entäs tuo luku tuolla perässä?
SAVVYMAN:
Osaatko sanoa oisko pitäny tulla jotain infoa HKIFREEZOUT frollista, koska lähetin sähköpostit aikanaan ja tein vaadittavat pisteet joulukuussa.
Paljos savvyman tulee affibonuksia tästä sun toiminnasta? Enemmän kuin pelaamalla vai pelailetko edes aktiivisesti? Jos pelaat, niin millä tasolla ja mitkä on tavoitteet?
Deposin tuonne Pokerihuoneelle rahaa ekan kerran eilen. Aiemmin olen pelaillut vaan PokerStarsilla. Päädyin tuohon ratkaisuun koska PokerStarsilla olevien taalojen arvo tippuu vaan, Pokerihuoneella on paremmat pankkiyhteydet ja verottajallakaan ei ole sanomista EU-alueen sisäisiin voittoihin.
Tuntuu olevan aika töhökästä porukkaa täynnä ne pienimmät pöydät missä eilen vähän ennen nukkumaan menoa siellä peliä maistelin. Calling stationeja ihan hullut määrät katkottavana ja kalaa on pöydissä kilokaupalla. Mikään ei voita kynityn kiroavan turkkilaisen avautumista chatissa :kippis1:
Onko siellä pokerihuoneella todellakin paljon niitä turkkilaisia, ja millä tasoilla? Jotain huhuja kuulin aiemmin, mut laitoin ne turkkilaisvitsien piikkiin.
Mä en ole nähnyt ikinä sielä yhtään turkkilaista. Italialaisia sielä kyllä on. Ne on yhtä maukkaita.
Oon seurannu pari päivää tuota niin suurimman osan poteista voittaa toiseksi paras käsi.
Tartutaas tohon ajan kuluks.. Kyllä kaikki kädet voittaa paras käsi. ;)
Paras pelaaja voittaa, ei välttämättä käsi.Tartutaas tohon ajan kuluks.. Kyllä kaikki kädet voittaa paras käsi. ;)
Ei sitä nyt noinkaan voi yleistää. Se joka pelaa sen kyseisen käden parhaiten, voittaa sen käden.Paras pelaaja voittaa, ei välttämättä käsi.
No niin sillä hetkellä paras, onnekkain tai mitä tahansa. Jokatapauksessa kortithan ei voita vaan pelaajat.Ei sitä nyt noinkaan voi yleistää. Se joka pelaa sen kyseisen käden parhaiten, voittaa sen käden.