Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä tarkoitatte kun puhutte esim. NL1000 tai NL600 tms? Siis tiedän, että NL=No Limit, mutta entäs tuo luku tuolla perässä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä tarkoitatte kun puhutte esim. NL1000 tai NL600 tms? Siis tiedän, että NL=No Limit, mutta entäs tuo luku tuolla perässä?

Se tarkoittaa maksimimäärää, jonka pöytään voi tuoda, 100 x BB. Eli esim. nl1000 tarkoittaa 5/10 blindeillä pyörivää peliä.

SAVVYMAN:
Osaatko sanoa oisko pitäny tulla jotain infoa HKIFREEZOUT frollista, koska lähetin sähköpostit aikanaan ja tein vaadittavat pisteet joulukuussa.

Nämä pyhät sotkevat aina näitä järjestelyjä, mutta kaikki on kunnossa ja huomenna arjen koettaessa asia rupeaa taas rullaamaan. Kaikille asian osaisille lähtee tarkemmat tiedot freerollista lähipäivinä.

Paljos savvyman tulee affibonuksia tästä sun toiminnasta? Enemmän kuin pelaamalla vai pelailetko edes aktiivisesti? Jos pelaat, niin millä tasolla ja mitkä on tavoitteet?

Paljos savvyman tulee affibonuksia tästä sun toiminnasta? Enemmän kuin pelaamalla vai pelailetko edes aktiivisesti? Jos pelaat, niin millä tasolla ja mitkä on tavoitteet?

Näitä affi-hommeleita teen käytännössä talkoilla, eli varsinaista palkkaa en juuri saa. Tällä hetkellä pelailen kuutena päivänä viikossa päätoimisesti fl $10/20 ja nl200-400.

Olen vuoden vuorotteluvapaalla päiväduunistani heinäkuuhun 2008 asti, ja tavoitteeni on saada kassa tuohon mennessä siihen kuntoon, että voin halutessani jatkaa lasten/vaimokkeen hoitoa kotona.:rock:

Deposin tuonne Pokerihuoneelle rahaa ekan kerran eilen. Aiemmin olen pelaillut vaan PokerStarsilla. Päädyin tuohon ratkaisuun koska PokerStarsilla olevien taalojen arvo tippuu vaan, Pokerihuoneella on paremmat pankkiyhteydet ja verottajallakaan ei ole sanomista EU-alueen sisäisiin voittoihin.

Tuntuu olevan aika töhökästä porukkaa täynnä ne pienimmät pöydät missä eilen vähän ennen nukkumaan menoa siellä peliä maistelin. Calling stationeja ihan hullut määrät katkottavana ja kalaa on pöydissä kilokaupalla. Mikään ei voita kynityn kiroavan turkkilaisen avautumista chatissa :kippis1:

Isoin tappiopäiväni ikinä. Pelasin NL50 ja turpaan tuli 213e. Ja kyllä satoi paskaa niskaan. AA vs A3s turpaan, QQ:t ja KK:t kräkättiiin useaan otteeseen 67o tyylisillä käsillä. Tosin ei toi niin paljon ole bineissä, mutta kyllä ottaa kuitenkin nuppiin.

Ja päivän päätteksi, kun olin aika deeb, noin. 250bb ja kädessä QQ. Floppi oli Q34, hilut keskeen toisen melkein yhtä iso stäkkisen kanssa. Turn pata ja river pata. Kaveri kääntää KQ pataa ja vetää potin runner runner värillään.

Pakko oli laittaa softa kiinni armottoman vitutuksen vallassa ja se varmaankin oli ihan hyvä ratkaisu. :itku:

Deposin tuonne Pokerihuoneelle rahaa ekan kerran eilen. Aiemmin olen pelaillut vaan PokerStarsilla. Päädyin tuohon ratkaisuun koska PokerStarsilla olevien taalojen arvo tippuu vaan, Pokerihuoneella on paremmat pankkiyhteydet ja verottajallakaan ei ole sanomista EU-alueen sisäisiin voittoihin.

Tuntuu olevan aika töhökästä porukkaa täynnä ne pienimmät pöydät missä eilen vähän ennen nukkumaan menoa siellä peliä maistelin. Calling stationeja ihan hullut määrät katkottavana ja kalaa on pöydissä kilokaupalla. Mikään ei voita kynityn kiroavan turkkilaisen avautumista chatissa :kippis1:

Onko siellä pokerihuoneella todellakin paljon niitä turkkilaisia, ja millä tasoilla? Jotain huhuja kuulin aiemmin, mut laitoin ne turkkilaisvitsien piikkiin.

Onko siellä pokerihuoneella todellakin paljon niitä turkkilaisia, ja millä tasoilla? Jotain huhuja kuulin aiemmin, mut laitoin ne turkkilaisvitsien piikkiin.

Mä en ole nähnyt ikinä sielä yhtään turkkilaista. Italialaisia sielä kyllä on. Ne on yhtä maukkaita.

Mä en ole nähnyt ikinä sielä yhtään turkkilaista. Italialaisia sielä kyllä on. Ne on yhtä maukkaita.

Jooh tuo turkkilainen oli vaan letkautus. Mutta todellakin NL 5/10snt pöydät notkuu paistia, paljon kotimaisia ja sitten välistä vähän eksoottisempaakin kuten noita italiaanoja. Perkele kun aamulla oli taas pakka kylmä ku Siperia, luoja että vitutti kattoo kun tietää emäbluffarin korottelevan koko ajan kaikella ja itellä ei osu mikään. Bluffaavaa fisua ei tietenkään kannata lyödä samalla aseella takaisin koska se sekoaa, maksaa ja vetää sitten taikariverillä ohi. Ja ai että ketutti taas kun joku sieniä syönyt italialainen supermario veti taas ohi osumalla kahden ristin päässä olevaan väriinsä kun emätilteissä veti allit ja minä tietty maksoin kun oli kolmoset:david:

Epäilyttävän olonen kyllä tuo pokerihuoneen satunnaisuus. Oon seurannu pari päivää tuota niin suurimman osan poteista voittaa toiseksi paras käsi. Esim. varma tapa saaha kolmoset on maksaa pohjaparilla, tulee aika luonnottoman usein. Ja ässähaispedet saavat kumma kyllä turnilla ja riverillä sen ässänsä tosi usein. Voi olla että on nyt vaan kasautunut nuo hassut sattumat, ja noista hassuista sattumista huolimatta pääasiahan on se että rahaa virtaa enemmän tänne päin kuin pois :kippis1:

SniffDaddy: -No paras käsihän se sillon on, jossei sitä tarvi edes näyttää ja sillä voittaa :)

Yleensä joku voittaa, ellei sit mee splittiin, jolloin joku muuki voittaa, mutta seki on joku.

onko kenelläkään tuonne Nexpokerille tuota 40-45% kiinteää rakebackkia jota yleisesti tarjotaan useilla rakeback saiteilla?

tänne ei ilmeisesti linkkiä saa laittaa,mutta keskustella voidaan vaikka mailitse jos jollain kokemusta Nextpokerista (Ongame) ja rakebackista

frikfrak@wippies.com

Suositut

Back
Ylös Bottom