Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
No limit 25. Eli maksimisisäänosto 25$ mun tapauksessa, kun en ole koskaan europöydissä pelaillu.
Edit: Lisätään nyt vielä että vuosien varrella kaikki pelit mukaan lukien käsiä on takana 250-400k väliltä.
Jep, niinpä tietysti. Kiitos selvennyksestä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi hevon vittu. Nyt taas kusee kaikki kintuille. Otin shottia nl50 turkki pöytään jossa oli suurimmat paistit koskaan. Käteen KK ja kaksi kaveria menee All In, maksan. Floppi mahtava KQ4.. turn J... River 10. Toinen kääntää A10 offin ja toinen A3. Jee padi. Elämäni keposesti isoin potti valuu karvaperse apinoille splitiksi.

Seuraava käsi AK. Joku kaveri tekee minireissun, reissaan 5 yksikköä, kaksi maksajaa. Floppi A9J, kaksi pataa, itsellä pataässä. Lyön potillisen, yksi kaveri koolii. Turn 3 pataa ja hän check. Minä all in ja kaveri koolii kädessään J9. River ei tuo apuja. Jippi kai jee vitun rigged Boss. Tää nyt oli vielä aika normi meinikiä, mutta tuo KK käsi kaivelee edelleen. Stna, potilla kokoa 160 dollaria ja olen aiemmin voittanut maksimissaan 70 dollarin potin. Vitun vittu vittu.

Koko viikko samanlaista paskaa. Eilenkin hävisin kaksi itselleni isoa pottia, toisessa 95 % suosikkina ja toisessa 88 % suosikkina. Ja koko viikko samanlaista meinikiä. Alkaa tuntua melko uskomattomalta. Pitäisi kai sanoa, että that's poker, mutta se on aika vaikeaa tällä hetkellä Pakko se on kai vaan kestää jos haluaa pelata ja voittaa.

Päivän eka käsi: pocket kympit, korottelen ja yks tulee mukaan, floppi 8,5,3 2 pataa. Korotan ja toine maksaa, veikkasin värin vetoa, turni 1 pata lisää, toinen checkaa, korotan taas ja se maksaa (oli jo 0.5bin korotus). Lopussa neljäs pata pöytään. Kaveri näytti sit Ks 8h ja vei binin.

Toka käsi: checkaan ja floppaan suoran. Pistän isoa reissua, joku laittaa perässä allin. Maksan sen, olihan mulla nutsisuora. Ja sit turnilla ja riverillä kaverille täyskäsi... 2binii 2 ekaan käteen, eiku lisää matoa koukkuun, perkele :D

Kerkesinpäs editoida. AA pocketilla allin preflop, joku voitti mut pocker 76. -3bin!

lisää matoo

2.edit, pocket QQ, floppiin 1Q lisää. Allin, häviin värin ohivedolle..

-4bin 10minuutissa, laittasko vaa koneen kiinni..

lisää matoo koukkuun!

http://www.pokerihanska.com/?h=664954442

Oli aika uskomattomat NL400 pelit tänään, siellä riitti limp-coldcallaajia joka pöydässä. Tässä kaks herraa. Molemmat täys paisteja. Flopilla en halunnu lyödä alle, koska en tietäis yhtään missä mennään. Molemmat näist sankareist oli pelannu niin omituisesti, että kun tuli uudestaan mun vuoro, tiesin olevani johdossa. Turn oli iha jees. T8:lle suora, mutta siihen en uskonut. Joten päätin et molemmilla on paskempi käsi. Ja mitä vielä? Sain vielä molemmilta maksut.

Uskokaa tai älkää, tuo ronny6x kasvatti yhtäkkiä tämän jälkeen 400$ -> 1400$. Samaisessa pöydässä, noh, semmosta se on kun makselee potteja värinvedolla ja osuu. Toppari oli nutsit sitä vastaan, sillä olikin sitten top set. Kaveri löi 20$ Q3s:lla, kalasteli aina toisen parin. Esim. Q6 vs Q4, flop Qxx, turn x, river 4. Yhtä toista jannua vastaan jne. Mulla meni hermot ja päätin, etten häviä kaikkia voitettuja (n. 800$) kun alko pikkuhiljaa tulee turpaa. Jäinkin jonkun 400$ up. Pelasin siis neljää neljäsatasta.

Oli muuten yks käsi, jossa itelle TT kouraan. Vihu bets 12$, toinen maksaa 12$ (molemmat suht huonoja pelaajia). Mä vedin raiset johonkin 42$. Molemmat maksaa. Flop K77. Check check check. Turn x, check check check. River Q. Check check check. Toinen näyttää QT offarin ja toinen KJ offarin. Hienoa peliä, todella hienoa.

Kuinka nopeasti voi hävitä koko bankrollin? Mä voisin nyt olla aika vahvoilla äänestyksessä... 20min kännissä ja -27k...

Edit. lähinnä 25/50 ja loput 50/100 PLO

En tiedä, kauan yhen tutun kaverilla meni. Se pelas NL / PLO 5 000 - 10 000 pöytii normisti, sillä oli kuulopuheiden mukaan lähemmäs 400k tilillä. Sitten kännissä se oli menny tuhoo 3/4 (ilmeisesti oli käyny viel vähä isommis pöydis). Ja sitten aamulla morkkiksessa pistäny menee loput 100k, ku oli yrittäny saada voittoi takas. Semmosta se on, kun pää ei kestä. Se on osa pokeria. Vaikka olis kuinka kännissä tai vastaavaa, se ei o syy mihinkään. Uskon, että siinä on kysymys siitä, ettei vaan kertakaikkiaan kestä pää.

Kuinka nopeasti voi hävitä koko bankrollin? Mä voisin nyt olla aika vahvoilla äänestyksessä... 20min kännissä ja -27k...

Edit. lähinnä 25/50 ja loput 50/100 PLO
Miten oot onnistunut tuhoamaan tuon rollin noihin pöytiin 20 minuutissa? Onhan tuossa binejä kuitenkin aika helvetisti.

Aika pahalta kuulostaa tuo että noin ison rollin (27k) saa tuhottua 20 min kännissä. En voi ite käsittää, miksi moni pelaa kännissä pokeria sellaisissa pöydissä missä on vaarana mennä katki. Luulisi enemmän pokeria pelanneiden tietävän kuinka tappiollista tuo känni-pokeri oikeasti on.

Siis ei siinä mitään jos osaa pitää pelinsä kontrollissa, mutta jos tuloksena on mahdollinen kastrofi, on syytä olla pelaamatta. Ei luulisi tuon olevan vaikeaa, mutta...

Koitahan jaksaa, Kas-vain. Kyllä ne paskatkin asiat yleensä paranevat ajan kanssa.

Aika pahalta kuulostaa tuo että noin ison rollin (27k) saa tuhottua 20 min kännissä. En voi ite käsittää, miksi moni pelaa kännissä pokeria sellaisissa pöydissä missä on vaarana mennä katki. Luulisi enemmän pokeria pelanneiden tietävän kuinka tappiollista tuo känni-pokeri oikeasti on.

Siis ei siinä mitään jos osaa pitää pelinsä kontrollissa, mutta jos tuloksena on mahdollinen kastrofi, on syytä olla pelaamatta. Ei luulisi tuon olevan vaikeaa, mutta...

Koitahan jaksaa, Kas-vain. Kyllä ne paskatkin asiat yleensä paranevat ajan kanssa.

Siinäpä se onkin, kun kännissä sitä ei vaan ymmärrä/tiedosta. Itsekin joskus hävisin jurrissa koko rollini, joka oli tosin vain kaksi tonnia, mutta voi pojat että seuraavana päivänä ja pitkään sen jälkeenkin oli hajalla.

Kas-vaimen vitutusta voi vaan kuvitella, tsemppiä.

Tuo alkolukko olisi kyllä erittäin pätevä keksinto.

Aloitteleva nettipokerin pelaaja kyseessä, minne kannattaa tehdä tili?
Ongame-verkossa on hyviä paikkoja, kannattaa tietty ottaa joku bonus tuohon pelattavaksi samalla. Esim. Betssonille jossa itse pelaan, onnistuu rahansiirrot visa electronilla tai vaikka pankkisiirrolla jos on tarvis. depo-bonuksesta en tuonne osaa sanoa mitään, mutta 40% rakebackin saa joka on sinällään ihan hyvä diili.

Miten oot onnistunut tuhoamaan tuon rollin noihin pöytiin 20 minuutissa? Onhan tuossa binejä kuitenkin aika helvetisti.

Binejä helvetisti? Tuossahan on joko hieman alta 5½ biniä PLO5K tai reilu 2½ biniä PLO10K, kännissä nuo voisivat mennä vaikka 5 minuutissakin ompussa :/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom