Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs mieltä olette kavereita vastaan pelaamisesta netissä HU:ta. Tänään pelasin kaverin pyynnöstä PLO .25/.50 HU. Kortti kävi ja voitin yli 10BIniä. Siinä vaiheessa oli pakko viheltää peli poikki, koska huomasin, että kaveri paiskoi aika tiltissä menemään. Pelin jälkeen soitin sille ja frendi oli oikeasti tosi niiteissä. Rupesin kelaamaan, et vittu palautan ne massit sille kun noin itteensä otti. Nyt on vähän WTF fiilis...
Kaveri kumminkin pelailee voitollisesti 3/6 tasolla ja raha ei ole se suurin syy miksi oli niiteissä.
Mä en pelaa tarkotuksella tuttuja jannuja vastaan. En vaan tykkää siitä. Paitsi tietysti jotai 10$ heads uppei, mut siis ihan marginaalipanoksil.
Esim. jos pöydässä on pari suomalaista tuttua ja pari vakkaria, niin vaihan aika hätäseen pöytää.
Vai sinä se olitkin? :D Mulla on yleensä pöydässä aina joku tai jotkin "targetit", keneltä sitä rahaa yritetään viedä. NL100 -pöydistä löytyy yleensä fisu tai pari, NL400 -pöydissä yleensä joku liian weakki vakkari. Hyviä vakkareita vastaan yleensä vältän noita marginaalitilanteita, esim. kippaan AJo:n useimmiten sb:stä, jos vakkari reissaa tai lasken settioddsit (etenkin OOP) vähän tiukemmin kuin kalaa vastaan, koska a)Hyvän pelaajan reissurange on huomattavasti laajempi kuin kalalla (isot parit ja ehkä joku AK), jolloin hyvä pelaaja reissattuaan ei ole valmis pelaamaan stäkistään läheskään niin usein kuin passiivinen kala. Ja b) hyvä pelaaja osaa "haistaa" setin kuivaan boardiin yliparin kanssa ja pystyy kontrolloimaan potin kokoa positiosta.Toi nyt vähän riippuu mulla. Kyyläpöytiin en jää koskaan, mutta jos pöydässä on yksikin kala niin voihan siinä istua kaloja kynien ja heittää juttua välissä suomalaistten kans. Niin kuin tuli viime yönä mainittua arsille siitä 3-bettauksesta mua vastaan, prkl heti niitä alko löytyä :D
Pitäisi päästä kokeilemaan vähän isompia livepelejä ja huomasin että tuolla www.pokersavvy.fi sivulla on freeroll Helsinki Freezeout turnaukseen tammikuun viidentenä. Sen verran mitä olen lukenut niin vaatii 1500 pistettä kerättynä joulukuun aikana että saa tiketin turnaukseen, joten aika helppo hankkia ja tuskin tulee olemaan pelaajia hirveän paljon. Onko jonkun muun sivun kautta myös saatavilla lippuja, muuten kuin maksamalla tuo 2600€ sisäänosto vai vieläkö lippuja on saatavilla tuohon?
Lippuja pääturnaukseen ei ole enää kaupan vaan ne menivät hyvissä ajoin. Eri pokerihuoneilla ja affiliatepaikoilla on kanpanjoita mistä lipun voi vielä saada.
Pokeravvyn turnaus on aito freerolli ja pelaajia ei tule olemaan varmaankaan kuin kymmmeniä. Esim viime kesänä oli WSOP-freerollissamme ainostaan 67 pelaajaa, joka on mielestäni todella vähän kun otetaan huomioon että palkintona oli $12.000 arvoinen lippu. Nyt palkintona ei ole kuin 2600€ arvoinen lippu ja kisa on tarkoitettu vain suomalaisille, joten siltä pohjalta voisi arvioida että tuskin sata menee rikki tässäkään
Lyhyt ja ehkä tyhmäkin kysymys: PokerSavvyn 1500 pointsia, pystyykö noita tienaamaan ilman talletusta?
-edit: ahaa, erehdyin luulemaan pokerihuoneeksi, siis kyseessä ymmärtääkseni eri pokerihuoneilta komissioita saava ns. suosittelusivusto? Voisitko valaista periaatetta.
Noilla kahdella asialla (nettipankkitunnuksilla ja Visa Electronilla) ei ole mtn tekemistä keskenään. Esim. Sampon Electroni käy netissä kaikkialla "oikeasta" Visasta ja toimii täten joka paikassa, mikä kelpuuttaa Visan ylipäätään maksuvälineenä.Miten ihmeessä pystyin tallettamaan netellerille rahaa visa electronilta, vaikka minulla ei ole edes nettitunnuksia? Pitäisikö olla mahdollista?
Okei hyvä. Netellerillä pystyin tallettamaan, mutta moneybookkerssilla kysyin jotain ihme koodia...Noilla kahdella asialla (nettipankkitunnuksilla ja Visa Electronilla) ei ole mtn tekemistä keskenään. Esim. Sampon Electroni käy netissä kaikkialla "oikeasta" Visasta ja toimii täten joka paikassa, mikä kelpuuttaa Visan ylipäätään maksuvälineenä.
Varmaan mb:lla on käytössä se "Verified by Visa" -palvelu, jolloin taas tarvitaan niitä nettipankkitunnuksia (olihan niillä jotain tekemistä sittenkin..) :DOkei hyvä. Netellerillä pystyin tallettamaan, mutta moneybookkerssilla kysyin jotain ihme koodia...