Onko totta, että..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja M Q
  • Aloitettu Aloitettu

M Q

Kreatiinia sisältäviä lisäravinteita yms. ei saisi käyttää vasta kun on n. 20v. Minulle (16V) sanottiin, että kreatiini varastoituu maksaan ja haimaan ja on haitaksi. Olin ostamassa muscle+, mutta tarjottiin mass2 juuri tämän kreatiinin takia.

Nyt haluaisinkin kysyä että onko tässä mitään perää?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haku toiminto on olemassa foorumilla ihan syystäkin...

Ei se kreatiini mitään ihme taikapulveria ole.Ihminen saa kreatiinia päivittäisesti lihasta.

Joten osta vaan pois.

ja eihän muscle+ ees sisällä kreatiinia paljoakaan? :o 5 g per 100 g ! jos itse otan tuon 10g palkkarin sekaan ni on se aika lailla enemmän..
muista pitää kreasta kumminkin säännöllisin väliajoin pientä taukoa :D

Missäköhän sait tuota väärää informaatiota?

varmaan se golffari Player (mikälie) joka väitti että ainakin 10 proota käyttää douppingia kuten steroideja, kreatiinia, ym. :D

no kreatiini kerää nestettä lihakseen ja parantaa räjähtävän suorituksen tehoa x prosenttia. googlettele vaikka jyväskylän yliopiston liikuntatieteellisen tutkimuksia aiheesta....

e: ja seuraavalla kerralla jos viittisit tehdä paremman otsikon kuin "onko totta että..." niin tietäis jo ennenkun klikkaa ketjun auki mikä on aihe.

Juu.. Elikkäis sain tälläistä tietoa luontaistuotekaupasta. Sieltä olen ostanut nämä ravinteet. Sieltä sanottiin vielä että se nuorena käytettynä sekoittaa "normaalia" lihaskasvua. Tuon käsityksen sain.

Ja ensi kerralla laitan paremman otsikon :P

Joo no nämä luontaistuote kaupat on aivan perseestä muutenkin. Hinnatkin tuntuu olevan +5€ enemmän kuin vaikka paikallisessa Prismassa. Eipä se mihinkään oo varastoutunut itelläkään. Vaikka oon ollut "käyttäjä" jo jonkin aikaa nuoresta iästä huolimatta

Jep, mullekin sanottiin luontaistuotekaupassa ettei proteiinia saa syödä päivinä jolloin reenaa. Rohkeesti vaan kreatiinia napaan, hyvää se vaan tekee :)

Kiitoksia näistä vastauksista. Toi Mass2 on toiminut itellä ihan hyvin ja sitä saa syödäkkin :D Joten pitää nyt sillä vielä kokeilla jonkin aikaa, vaikka Muscle+ olisi parempaa.

Onkohan sekotettu energiajuomiin. Niistä joskus oli puhetta, että sisältäisivät haitallisia aineita, jotka varastoituvat haimaan:rolleyes:

perkele.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom