Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by tarja
Tää menee ohi aiheen... Mullakin on nivunen ollut nyt jo koko syksyn kipeenä ja kyykkäämättä oon ollut jo reilun kuukauden. Tulehduskipulääkkeitä söin kolme kuuria ennen kuin päätin mennä lääkäriin. Puoltoista viikkoa sitten sainkin kaksi kortisonipiikkiä nivusiin ja jotain uusia (sika kalliita) tulehduskipulääkkeitä kahden viikon kuurin ja samalla määräs lekuri lepoakin kahdeksi viikoks. Tiukkaa on tehnyt ton levon suhteen, mutta ainakin vaikuttais lupaavalta. Tietysti vielä on aikaista sanoa onko nivunen kunnossa, kun ei o päässy sitä kokeileen. Onks teillä muuten tuntunu toi nivustaive maastavedossa. Itelläni ei tunnu, mut se varmaan riippuu vamman kohdasta ja maven tekniikasta.
Olen ollut yksissä SVNL:n voimanostokisoissa ja aion mennä toistekin.
Originally posted by tonibear83
En oo kilpaillut, mutta ehkä hamaassa tulevaisuudessa...
Tuloksia:
pp 130kg (vain)
mn 250kg*3
jk 175kg*4 (vain, ilman polvisiteitä)
Ikä on 19v.
edit: Ai niin unohin sanoo että kaikissa noissa on suht pitkä sarja jo alla
pp: 50/20; 90/8; 100/8; 110/8; 120/5; 125/3; 130/1;
mn: 70/12; 120/8; 150/6; 200/5; 230/5; 250/3;
jk: 60/12; 100/8; 120/6; 150/5; 160/5; 175/4;
Sanokaa hulluks jos haluatte... :evil:
Originally posted by KyntöSika
Ootko fullpower menossa kisaamaan 82.5kg:n sarjaan? Taitaa olla ens sm-kisat olla aika kovatasoset. Etenkin, jos Marcel on tulossa junnuihin kisaamaan.
Kuulin sen faijalta, että se ois menossa nostamaan ainakin yleiseen...
Originally posted by trompp
Hmm... penkkaukseen keskittynyt kaveri. Meikäläisellä jalkakyykky ilman varusteita on samaa tasoa kuin penkki, mutta tuo maastanosto vähän ihmetyttää. Tietysti olet sen verran raskaampaa sarjaa.
Originally posted by tappara
Mulla oli pitkän aikaa kyykkytulos 2xpenkki...
Originally posted by janipp
fullpower: ei tulosrajan tekoaika ole vielä ohi. onhan sulla vielä 2 kuukkautta tehdä se tulosraja.
Originally posted by fullpower
ajettiin ylitorniolle
Originally posted by vapaudenpatsas
Ihmettelen syvästi että monella täällä tuntuu olevan penkki ja kyykky samalla tasolla.
Haastamatta kenellekään riitaa niin täytyy sanoa että TÄYSIN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ
Onko kaikki unohtaneet jalkapäivät vai mikä on?
tai sitten mun penkki on jäänyt kyykystä jälkeen reilusti
pp 155 k 215
Originally posted by Maza
:D Tänne on pitkä matka
Originally posted by Zeta
Noita katsellessa voisi sanoa että ei taida maksiminostot olla sinun alaa...
Itselläni on penkki samoissa maksimilukemissa, mutta ei toivoakaan saada tuota sarjaa tehtyä.
Esim 110/8 on täyttä utopiaa pelkästään sitä yritettynä.
Olisin aivan kuollut jos yrittäisin vetää tuollaisia toistomääriä läpi yhdessä treenissä. Käytännössä se ei onnistuis millään.
Sitte on vielä pakko antaa propsit kovasta mavesta tuon ikäiseksi.
Itse olen 22v, n.70kg painava.