Onko täällä voimanostajia?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
juu...alottelin 6kk sitte lajin...painoo on kertyny 100kg ja tulos 500kg oon aikaisemmin rimpuillu salilla 2,5v vaihtelevalla menestyksellä..

Originally posted by tarja
Tää menee ohi aiheen... Mullakin on nivunen ollut nyt jo koko syksyn kipeenä ja kyykkäämättä oon ollut jo reilun kuukauden. Tulehduskipulääkkeitä söin kolme kuuria ennen kuin päätin mennä lääkäriin. Puoltoista viikkoa sitten sainkin kaksi kortisonipiikkiä nivusiin ja jotain uusia (sika kalliita) tulehduskipulääkkeitä kahden viikon kuurin ja samalla määräs lekuri lepoakin kahdeksi viikoks. Tiukkaa on tehnyt ton levon suhteen, mutta ainakin vaikuttais lupaavalta. Tietysti vielä on aikaista sanoa onko nivunen kunnossa, kun ei o päässy sitä kokeileen. Onks teillä muuten tuntunu toi nivustaive maastavedossa. Itelläni ei tunnu, mut se varmaan riippuu vamman kohdasta ja maven tekniikasta.

Olen ollut yksissä SVNL:n voimanostokisoissa ja aion mennä toistekin.

Juu ei itelläkään tunnu mavessa, sumolla eikä kapealla. Tuntuu vaan just noissa syvissä kyykyissä, joissa lonkan koukistaja joutuu puristuksiin ja jonkin verran kävellessä. Fysioterapeutin mukaan kannattas venytellä sitä niin, että on selällään (pitkittäin) jollain korkeella alustalla ja roikottaa jalkaa sit rentona siitä reunan yli, se on vähän auttanu.

Re: En oo kilpailija..

Originally posted by tonibear83
En oo kilpaillut, mutta ehkä hamaassa tulevaisuudessa...
Tuloksia:

pp 130kg (vain)
mn 250kg*3
jk 175kg*4 (vain, ilman polvisiteitä)

Ikä on 19v.

edit: Ai niin unohin sanoo että kaikissa noissa on suht pitkä sarja jo alla

pp: 50/20; 90/8; 100/8; 110/8; 120/5; 125/3; 130/1;
mn: 70/12; 120/8; 150/6; 200/5; 230/5; 250/3;
jk: 60/12; 100/8; 120/6; 150/5; 160/5; 175/4;

Sanokaa hulluks jos haluatte... :evil:

Noita katsellessa voisi sanoa että ei taida maksiminostot olla sinun alaa...
Itselläni on penkki samoissa maksimilukemissa, mutta ei toivoakaan saada tuota sarjaa tehtyä.
Esim 110/8 on täyttä utopiaa pelkästään sitä yritettynä.
Olisin aivan kuollut jos yrittäisin vetää tuollaisia toistomääriä läpi yhdessä treenissä. Käytännössä se ei onnistuis millään.

Sitte on vielä pakko antaa propsit kovasta mavesta tuon ikäiseksi.

Itse olen 22v, n.70kg painava.

kokeileen. Onks teillä muuten tuntunu toi nivustaive maastavedossa. Itelläni ei tunnu, mut se varmaan riippuu vamman kohdasta ja maven tekniikasta.

Itellä ei vedossa tunnu ,mutta kyykyssä. Olin 3kk kyykkäämättä ja vetämättä. Jonkun aikaa meni ,että kärsi tehdä ilman kipuja. Tai ei voi sanoa kivuksi se tuntuu vaan silleen ilkeesti "jarruttaa". Ja vain syvissä kyykyissä. mulla tuntuu enempi tohon lonkan sivulle ehkäpä. Ärsyttäviä juttuja ,kun jarruttelee reenejä. Mut sen positiivisen puolen löysin ,että penkki lähti edistyy. Oli pitkään mulla ns. henkinenyliote koko penkkiin ,mut nythän toi liikkuu jo jollain lailla. No jospa se nivunenkin tästä onhan tässä reeni vuosia vielä ainakin 30 v jos muuten terveenä säilyy.:)

Mulla on suunnilleen samoja ongelmia. Vasen lonkka on kyykyissä välillä niin kipeä, ettei ykköstä suurempaa sarjaa kykene ottamaan. Välistävedettäessä oikea reidenlähentäjä ottaa kunnolla osumaa, jonka vuoksi se on paskana melkein koko ajan.

Salilla on vaikea nostaa edes kapealla, kun loppuojennus sattuu häiritsevästi. Trikoilla vedettäessä ei sumotyyli satu taas ollenkaan:confused:

Ootko fullpower menossa kisaamaan 82.5kg:n sarjaan? Taitaa olla ens sm-kisat olla aika kovatasoset. Etenkin, jos Marcel on tulossa junnuihin kisaamaan.
Kuulin sen faijalta, että se ois menossa nostamaan ainakin yleiseen...

Originally posted by KyntöSika
Ootko fullpower menossa kisaamaan 82.5kg:n sarjaan? Taitaa olla ens sm-kisat olla aika kovatasoset. Etenkin, jos Marcel on tulossa junnuihin kisaamaan.
Kuulin sen faijalta, että se ois menossa nostamaan ainakin yleiseen...

En käynyt tekee tulos rajaa ajoissa ,kun näytti niin huonolle toi jalka juttu nyt sen kuitenkin paranemaan päin tosin välillä oikuttelee pahastikkin ,mutta onhan tässä näitä vuosia ei täs mikään hoppu ole käympä nyt sitten vaikka huoltajana kavereille tai muuten vaan ryypyllä.;)

Joo marceli on kyllä hurjassa vedossa kyykyssä. Omasta mielestä maailmanlahjakkain kyykkääjä(Saa olla eri mieltä). Kova jätkä kun noilla mitta suhteilla kyykkää enemmän kun virtanen joskus aikanaan. suhteellisen pitkät reidet "ei voi kun nostaa hattua moiselle suoritukselle". Itelläkin on tosi pitkät narut kaikki raajat.

Pitää yrittää saaha seuraaviin SM:iin toi koipi kuntoon. Nyt muuten näyttää ihan hyvältä ,kun penkkikin rupes toimii jollakin tavalla. Nyt tuntuu ettei kärsi oikein tolla 6 pv palautuksella reenata tota kyykkyä. Lihakset kyllä palautuu ,mut nivunen ei. Pitää nyt varmaan koittaa venytellä paremmin taas ja hierotuttaa noi kunnolla jossain välissä. Kovasti kyllä harmittaa ,kun ei tota tulos rajaa tullu tehtyä ,mutta toisaalta ei tää jalkakaan aina ihan terässään oo ja kestä maksimi kyykkyjä ,että ehkä parempi katella vielä jonkun aikaa mistä ja minkälaisesta reenistä se tykkää. Mulla on vähän se ,että jos ei kärsi kyykätä niin ei huvita tehä sitten muitakaan jalka liikkeitä. Ja vajaanakaan ei ilkee tehä.

Toivottavasti saat nivuses toimimaan ja tsemii treeneihin!

Ihmetyttää

Originally posted by trompp
Hmm... penkkaukseen keskittynyt kaveri. Meikäläisellä jalkakyykky ilman varusteita on samaa tasoa kuin penkki, mutta tuo maastanosto vähän ihmetyttää. Tietysti olet sen verran raskaampaa sarjaa.

Ihmettelen syvästi että monella täällä tuntuu olevan penkki ja kyykky samalla tasolla.
Haastamatta kenellekään riitaa niin täytyy sanoa että TÄYSIN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ:confused:
Onko kaikki unohtaneet jalkapäivät vai mikä on?
tai sitten mun penkki on jäänyt kyykystä jälkeen reilusti:eek:
pp 155 k 215

Mulla oli pitkän aikaa kyykkytulos 2xpenkki...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by tappara
Mulla oli pitkän aikaa kyykkytulos 2xpenkki...

Tohon ku pääsisi, niin ois ihan vitun jees! Nyt ero on raakapenkin ja raakakyykyn välillä on 1.4x = 60kg. Varusteilla ero kasvaa 100kiloon.

Originally posted by janipp
fullpower: ei tulosrajan tekoaika ole vielä ohi. onhan sulla vielä 2 kuukkautta tehdä se tulosraja.

Juu tiedän ilmasin asian väärin velikin valisti tosta ,mutta eipä kovin lähellä oo noita kisoja tiedossakaan. Ei viittis kovin kauas lähtee. Vähän rupee kyllästyttää toi autossa istuminen. Viime SM:ssa nostin ekana päivänä ja samana päivänä ajettiin ylitorniolle. llalla piti vielä nostaa ja jos en muista väärin aamulla lähettiin 5 aikaan ajelee meiltä ja porukkaa piti napsia kyytiin. Jos en nyt kovin paljon valehtele istuin autossa n.6 tuntia(ellei enemmänkin). Painoa pudottanut nelisen kiloa. Voin sanoa ,että väsytti ja oli paikat hiukka jumissa ja nosto fiilikset melko syvältä!

Re: Ihmetyttää

Originally posted by vapaudenpatsas
Ihmettelen syvästi että monella täällä tuntuu olevan penkki ja kyykky samalla tasolla.
Haastamatta kenellekään riitaa niin täytyy sanoa että TÄYSIN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ:confused:
Onko kaikki unohtaneet jalkapäivät vai mikä on?
tai sitten mun penkki on jäänyt kyykystä jälkeen reilusti:eek:
pp 155 k 215

Annanpa yksiselitteisen vastauksen omalta osaltani. Nuorempana tyhmä kun olin, niin en kyykkyjä treenannut oikeastaan ollenkaan (13-vuotiana aloittelin penkkiä, sitten jossain 18-v jäi koko treenaus sikseen. Nyt mittarissa on 27) Alle 23-v on tullut 2*oma paino penkkattua, mutta kyykyn kanssa on aivan toinen juttu: tällä hetkelläkään ei taida mennä kyykyssä 2* oma paino siteidenkään kanssa. No MN:ssä kyllä menee -ja kevyesti.

Ai niin... täytyy tuossa lisätä yksi juttu: kyykky jatkaa kehitystään ihan hyvin, mutta penkki ja MN jumittaa tällä hetkellä paikoillaan.

Muuten, tänään olin yksin salilla ja jouduinpa rullailemaan 110kg mahaa pitkin penkiltä pois... ei yksinään pitäisi alkaa maksimipainoja nostelemaan, paitsi MN:ssa. Oli ikävää. Tähtäilen siis sarjaan 67,5, vaikkakin tuloskunto on vielä jonkin verran kolmen vuoden takaisesta jäljessä.

Re: Re: En oo kilpailija..

Originally posted by Zeta
Noita katsellessa voisi sanoa että ei taida maksiminostot olla sinun alaa...
Itselläni on penkki samoissa maksimilukemissa, mutta ei toivoakaan saada tuota sarjaa tehtyä.
Esim 110/8 on täyttä utopiaa pelkästään sitä yritettynä.
Olisin aivan kuollut jos yrittäisin vetää tuollaisia toistomääriä läpi yhdessä treenissä. Käytännössä se ei onnistuis millään.

Sitte on vielä pakko antaa propsit kovasta mavesta tuon ikäiseksi.

Itse olen 22v, n.70kg painava.

Kiitti! Kyllä on paikat kipeenä aina treenin jälkeen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom