Onko täällä sellasia naisia, jolla oli ennen iha surkea lättäpylly ja nyt upee pysty?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja qitat
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Meneeköhän tää nyt ihan oikein?? Tein kyykkäyksiä ja reidet tuli jumalattoman kipeeks, mutta itse pakarat ei ollenkaan? Milläs tuon kyykkäyksen sais parhaiten tuntumaan tuolla pakaroiden puolella?

Joo kyykkää syvään ja jos ei siltikään muutosta, niin kantsii kokeilla leventää vähän jalkojen asentoa. Mut en mä tiedä haittaaks se niin jos ei kyykky pakarois juuri tunnu, eiköhän maastaveto kuitenkin tunnu ja askelkyykyt jne, kyllä ne riittää.
Tai itse oon tällainen et teen kärjistetysti reiden ojennuksetkin perseellä, niin sekin alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää ku reisiin ei näytä tulevan mitään mut pakarat vaa tyytyväisinä vahvistuu :D

Kyllä pyllyäkin paremmaksi saa tosiaan muokattua. Itellä vielä piiitkä matka unelmabootyyn, mutta on salitreenillä kyllä ollut suuri vaikutus paremman pyllyn syntyyn.
Eli raskailla takakyykyillä, askelkyykyillä, maastavedoilla ja prässeillä oon muokkaillut ja tulosta tullut. Pari vuottta kunnon salitreeniä takana ja on kehitystä tapahtunut, vaikkei ehkä niin paljon kuin olisin kuvitellut.....
Inhottaa vaan kun kaikki läski pakkautuu tohon perse-reisi-akselille niin ei pääse muodot oikeen kunnolla esiin, mut on tää parempi siihen lättänään, roikkuvaan ja muodottomaan. Onneksi tajusin lähteä kyykkimään :thumbs: Ootellaan seuraavat pari vuotta, jospa sen pylly sitten olis omaan silmään täydellinen :)

Loistava ketju tämä! Haluan myös huomauttaa, et ainakin mulla ja myös mun siskolla on molemmilla sama rakenne: rimpulajalat ja rasva kertyy ylävartaloon. Tällainen epätoivottu rakenne lähtee mun mielestä korostuu kun ikää tulee EIKÄ treenaa. Eli mulla treeni tekee koko kroppaa tasapainoisemmaksi, kun vyötärö kapenee ja käsivarsien/kainaloitten läskit pysyy kurissa, silloin lantio/reidetkin näyttää leveämmiltä. Mut takamus vaatii jatkuvaa työtä :puntti: ja teen mavea, syväkyykkään ja sit teen prässiä, ojennuksia jne. Viime keväänä koin parhaan takapuolen kasvun ku asuin vaihdossa vuorenrinteellä ja jouduin kävelee kylille parinkymmenen minsan matkaa väh. kerran päivässä, kotiin mennessä oli pelkkää ylämäkeä! Tein myös salia, toki. Tärkeää tässä oli varmasti myös syöminen, söin varmaan kulutuksen verran ja vähän ylikin. Kannattaa myös varoa nopeaa laihtumista. Pari kertaa niin käynyt (sydänsurut) ja sit tuttu PT oikein kauhistunut kapeita koipia.

Olen päättänyt, että musta tulee yksi niistä! (Ketjun ostikkoon viitaten). Oon ollu nyt kipeenä on-off-on-ff monta viikkoa ja siksi treenailu on ollu epäsäännöllistä viime ajat. Alotin tosissaan punttaamisen tossa syksyllä ja ohjelmana 2 jakonen ( ylä- ja alavartalo). Odotan jonkin moista kehitystä ens kesään mennessä, kunhan tästä sairastelusta vaan selviäis. Murr!

Oma pyllyni on aikanaan muokkautunut osittain oikeaan suuntaan ratsastus- ja pyöräilyharrastusten myötä, mutta on tässäkin vielä paljon kyykättävää. Aktiivista saleilua takana vasta noin 8kk, josta kesäkuukaudet menivät reisivamman kanssa tapellessa, mutta kyllä se tästä taas hitaasti, mutta varmasti :)

Minulla on luonnostaan läski lattaperse - mutta se muuttuu paremman malliseksi koko ajan.

Ihan killerisetti ahterille on perus takakyykky leveällä asennolla niin syvään kun oma liikkuvuus antaa myöten - ja perään bulgarialaista kyykkyä, syvään. Jos peba ei ollenkaan kipeydy kyykyissä, voi ongelmana olla se, että pakaralihaksen hermotus on huono - ihan tyypillistä istumatyöntekijälle. Pakaraa voi aktivoida lämmittelemällä ennen varsinaista treeniä pakaraan kohdistuvilla eristävillä liikkeillä. Oma suosikkini on yhden jalan glute bridge, pakarakone tai donkey kick taljassa voisivat toimia myös.

Itsellä samankaltaista taustaa, eli pepussa on aina ollut kokoa ja muotoakin, mutta kiinteyttä ei juuri yhtään.. Itsekin olen käynyt salilla jo vuosia, mutta koska olen vihannut jalkaliikkeitä, niin olen hölmönä keskittynyt enemmänkin yläkroppaan. :rolleyes: Nyt se sitten kostautuu, kun olen muualta timmi ja alakropassa riittää työsarkaa vielä piitkäksi aikaa... :rolleyes: Nyt treenaan valmentajan valvovan silmän alla, ja voitte uskoa että jalkaliikkeitä löytyy ohjelmastani... Mutta olen alkanut jopa nauttia liikkeiden tekemisestä ja siitä tunteesta, kun ottaa koville alakropassa. Puhumattakaan tuloksista, joita nyt jo alkaa näkymään! :):dance::rock:

Jokaisella on yksilöllinen vartalonmuoto ja kehitys, mutta itse vannon ehdottomasti tekniikkapuhtaisiin kyykkyihin vapailla painoilla ja oikeanlaiseen jalkatreeniin! Juoksin aiemmin pääasiassa ja kuntosaliharjoittelu oli tukevassa muodossa, ei se perberi juuri juoksulla mihinkään muuttunut. Mäkivedot saivat vähän löysiä pois reisistä ja etenkin sisäreidet saivat kyytiä, muttei se kuuluisa perse. Kovilla sarjoilla ja hyvillä liikkeillä olen muokannut jalkaosastoa hyvälle mallille 6kk:n aikana mukavasti. Sivuprofiili on tänä päivänä erilainen kuin esim.vuosi sitten. "Kuopat" tulivat jo muutaman intensiivisen harjoittelukuukauden jälkeen eli pakaralihakset alkavat hakea muotoa vähitellen. Kyykkyä, kyykkyä naiset! Bulgarialainen etenkin pistää pakarat töihin, samoin kantapäillä työntävä jalkaprässi (jalat asetetaan niin ylös kelkkaan, että jalkaterä jää ilmaan, painopiste kantapäille ja syvään hitaasti alas-niin johan tapahtuu)! :dance:

Mulla on kyllä ollut pitemmän aikaa joku perse-jalka-pakkomielle. Mun heikoin alue kropassa on just toi pers-osasto! Ja mua ärsyttää mun rakenne; mulla on hädin tuskin lantioo ja mun perse ei levene takaa katsottuna vaan se vaan jatkuu suorana jalkoihin (tosin se on vain hyväksyttävä tosiasia, rakenteelle ei voi mitään). Näytän ihan joltain mieheltä! Sivusta katsottuna mulla taas on perää, mutta se koostuu vääristä aineksista nimittäin läskistä ja selluliitista! Vihaan kun se hyllyy ja vihaan selluliittia! :wtf:

Alotin nyt kunnon perstreenin ja varsinkin mm. bulgarialainen kyykky on saanut kivaa poltetta pakaraan. Uskon että perä pikkuhiljaa lähtee muotoutumaan oikeaan suuntaan, mutta en usko että siitä selluliitistä tulen koskaan pääsemään eroon, kun olen sen kerran jo riesakseni saanut. Ja saa nyt nähdä minkä muotoinen siitä loppujen lopuksi tulee.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mä kokeilen heti 10.4.2012 jalkaprässi ja kyykkäämistä jalat riittävän leveällä ettei reidet kipeydy. Paras varmaan kokeilla 6-8 toistoa x 3. Painoista en pysty mitään sanomaan ennenkuin kokeilen.
Jos tää puree myös keski-ikäisen muijan pakaroihin niin lupaan pitää teidät ajan tasalla - tiedättepähän sitten miten menettelette itse (jos teillä onkin syytä vaikka aloittaa jo nuorena) :)

Hei! Laitan tähän samaan ketjuun kysymyksen, että millä ihmeellä JENKKAKAHVAT saa pois eli alaselästä timmin?? Yritän lättänä takapuolta treenata kyykyllä, prässillä jne. Mutta olen huomannut, että kamalat jenkkikset ja leveä lantio tekee takapuolesta vieläkin pahemman näköisen neliön :(

minäminäminäminä!! Ennen oli tosiaan niin lättäpylly kun olla ja voi. Sit ku aloitin crossfitin niin johan alkoi pylly kauniisti pyöristyä :)

Onko kukaan täällä katsellut Pauline Nordinin Butt Bible-videota? Itseäni alkoi kiinnostaa kun M&F Hers lehdessä oli hänen vinkkejään takamuksen kasvattamiseksi... Mietin vaan, että onkohan se vaan jotain "amerikanhömppää" :D ?

Itse on huomannut, että pyöreyttä takalistoon on tullut. Painonnostelua takana noin kuutisen kuukautta. Tosin ensimmäiset pari-kolme kuukautta olivat enemmänkin liikkeiden puhtaaksi opettelua pienillä painoilla.

I need some help!! :) Mulla on kanssa järkyttävä lättäperse. Kilot muutenkin kertyvät yläkroppaan mulla. Olen tammikuun jälkeen pudottanut painoa vajaat 13 kg, ja reenaillut samalla. Kauheesti ei vielä mitään tuloksia lihaksissa ole, en niin paljoo ole reenannut, mutta käsissä kyllä jotain näkyy. Nyt olen alottanut reenauksen oikeen kunnolla.

En oo mikään pro reenari mutta kyllä mää jotain tiedän. Mulla on kuitenkin ongelma. :D Haluaisin reenata pyrstöni lihaksikkaaksi ja paremman muotoiseksi, mutta mulle se jalka treeni on niin vaikeaa jotenkin. Ensinnäkin se on mulle epämieluisin treeni, mutta ei se mitään, kestän sen.. Sitä vaan ajattelin kysyä, että mitä muita liikkeitä kun tämä kuuluisaksi kuulutettu kyykky, olisi jotta peppu kasvaisi? :)

suuret kiitokset kaikille joilla on edes jotakin valaisevaa tietoa!

I need some help!! :) Mulla on kanssa järkyttävä lättäperse. Kilot muutenkin kertyvät yläkroppaan mulla. Olen tammikuun jälkeen pudottanut painoa vajaat 13 kg, ja reenaillut samalla. Kauheesti ei vielä mitään tuloksia lihaksissa ole, en niin paljoo ole reenannut, mutta käsissä kyllä jotain näkyy. Nyt olen alottanut reenauksen oikeen kunnolla.

En oo mikään pro reenari mutta kyllä mää jotain tiedän. Mulla on kuitenkin ongelma. :D Haluaisin reenata pyrstöni lihaksikkaaksi ja paremman muotoiseksi, mutta mulle se jalka treeni on niin vaikeaa jotenkin. Ensinnäkin se on mulle epämieluisin treeni, mutta ei se mitään, kestän sen.. Sitä vaan ajattelin kysyä, että mitä muita liikkeitä kun tämä kuuluisaksi kuulutettu kyykky, olisi jotta peppu kasvaisi? :)

suuret kiitokset kaikille joilla on edes jotakin valaisevaa tietoa!

Ekana tulee mieleen kyykyn eri muodot, askelkyykky, yhden jalan kyykky jne.. Googleta myös hip thrust.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom