SUPERCARB 1kg -40%

Onko täällä sellasia naisia, jolla oli ennen iha surkea lättäpylly ja nyt upee pysty?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja qitat
  • Aloitettu Aloitettu

qitat

Banned
niin ja oon siis iteki tyttö, et haluisin tietää onko?
mis ajas saitte sellasen kivan pystypyllyn?
ja mitä teitte?:))

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tiiä nyt onko tuo "kiva pystypylly" vieläkään mut, parempi kuitenkin kun joskus aikoinaan ;) KYYKKYÄ, KYYKKYä ja vielä kerran KYYKKYÄ!

Mitähän tuohon nyt sanois 1-2vuotta, enkä nyt tietty ole vaan pelkästään kyykännytkään, mut se nyt taitaa olla kuitenkin se tärkein liike. Avain juttu taitaa kuitenkin olla se että uskallat tehdä tarpeeksi isoilla painoilla etkä hinkkaa mitään 20 toiston sarjoja

Tämä peräsin on juuri sitä tyyppiä että kokoa siihen ei saa ilman treeniä. Eli kyykkyä vaan ahkerasti! Salilla käymisen aloittamisesta peppu on kasvanut korkeutta jo 5-6 senttiä, ja olen treenaillut vasta kolmisen kuukautta (toki on tullut paljon muutakin liikuntaa kuten vuoden verran juoksua ja pyöräilyä) :). Leveyttä siihen ei valitettavasti sitten saakaan. Reidetkin on olleet aikoinaan aika rimpulat mutta niihinkin on tullut jo kunnolla lihaa. Ja todella tykkään näistä enemmän.

Mä olen sitä mieltä, että jos takamus on lättänää mallia niin ei siitä kyllä hyppyriä tai mitään täydellistä puolipalloa saa vaikka kuin kyykkäisi :) Tietty treenaamalla siitä saa aina paremman näköisen ja toki lihas siihen kokoa ja ryhdikkyyttä antaa, mutta muuten muoto on pitkälti perimästä kiinni.

Mä olen sitä mieltä, että jos takamus on lättänää mallia niin ei siitä kyllä hyppyriä tai mitään täydellistä puolipalloa saa vaikka kuin kyykkäisi :) Tietty treenaamalla siitä saa aina paremman näköisen ja toki lihas siihen kokoa ja ryhdikkyyttä antaa, mutta muuten muoto on pitkälti perimästä kiinni.

niin ........tää harmittaa =(

Miten olis silikoniperse tai köyhän naisen täytteet: kaksi tyynyä housuihin..?

Tiedän, ihan vitun mauton vitsi.

Viimeksi muokattu:
Minä en lannistu tästä! Peräsinkin on vain lihas ja sitä voi kurittaa :whip: Ei masennuta siskot! Minä ainakin vielä näytän ja kyykkään kunnon hyppyrin. I have only begun.

No mulla oli ainakin ennen semmonen lattananeliöperse, että ei mitään järkee. Nyt on kuitenkin semmonen pyöree ja paljo kuohkeempi (en nyt vielä miksikään hyppyriksi sanos, mutta kuitenkin). Koko ajan se on muokkautunu siitä paremmaksi. Eli ainakin mulla on omasta mielestäni vielä toivoa saada vieläkin täyteläisempi peppu. ;)

Samoten jalat on mulla ollu aina ihan järkyt rimpulat. Nyt niihinkin on tullut muotoa reilusti aikaisempaan verrattuna.

Tämän saavuttamiseen on kyllä mennyt jo n. 2 vuotta, mutta kyllä tämä silti on ollut kaikin puolin palkitsevaa treenata.

Mulla on arse luonnostaan mallia puolipallo, mutta kyllä useita aloituskuvia seuranneena olen huomannu punttailun muuttavan sivuprofiilia pystymmäksi. Tosi isojakin muutoksia on jollain tyypeillä ollu. Vippiin vaan kattelemaan kuvia, miten ne kehot muovautuu ruokavalion, treenin ja levon seurauksena.

Mulla ensimmäinen kuntosalin vaikutus ulkonäössä näkyi juuri takamuksessa, kun se alkoi sivuprofiilista katsoen näyttää selvästi kivemmalta. Arvioisin, että siihen meni varmaankin vuosi tai vähän reilu. Olen tehnyt paljon kyykkyä ja myös pakaraliikettä taljalla.

Täällä jossain Punttimimmien puolella on ketju, jossa on paljon "ennen ja jälkeen"-kuvia, siellä näkyy esimerkkejä muuntuneista hanureista. En jaksa nyt etsiä sitä tähän hätään, löytyy haulla.

Itse oon kyllä saanut raskailla perusliikkeillä ja pitkäjänteisellä harjoittelulla paljon hyvää aikaan, ottaen huomioon, että persegeenit on perussuomalaiset (=lattaperse ja leveä lantio).

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Joskus inhosin mun takapuolta, kun se oli niin iso tai oikeastaan leveä ja lattana. Kun vajaa vuosi sitten aloin kyykätä ja mavettaa, alkoi persaus muotoutua pyöreämmäksi ja kuohkeammaksi. Nykyisin miusta mun sivuprofiili on vallan muikea :) Toki vielä on matkaa kunnon ghettoahteriin ja ns. täydelliseen kroppaan, mutta siinäpä on. Kyl se kroppa tästä muotoutuu paremmaksi ja ennen kaikkea voimakkaammaksi ja jaksavaisemmaksi. Ja kivanmallinen kroppa on tohon tosi kiva lisä päälle :)

Minä myös allekirjoita sen, että 4 vuoden saliharrastuksen jälkeen olen löytänyt pakarani taas:) Ennen olin sellanen 43 kiloinen (ei syömishäiriöinen) tyttönen jolla oli pieni lapsen takamus. Nyt 48 kiloisena siinä on muotoa, pyöreyttä ja lihastakin vähäsen;)

Minulla oli aikoinaan sellainen tavispeppu, ei paljon alaselästä erottunut mutta vähäsen kuitenkin. Kunnon salitreeni, juoksentelu, mäkivedot ym. tuottivat tulosta ja olen jo parin vuoden ajan saanut nauttia isosta ahterista. Pyöreä ja terhakka! :D Nyt on vaan aina hirmuinen stressi ettei se ole vaan päässyt yhtään valahtamaan alaspäin, hehee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom