Onko ruoalla väliä, jos ei välitä läskistä?

criticalmass sanoi:
No mikset sä halua että kaikki olis lihasta? en mä ainakaan halua 5kg läskiä.

Niin SÄ et halua. Koittakaa nyt kaikki muistaa, että jokainen on yksilö. Moni 180cm/55kg kaipaa vaikka sitten puhdasta läskiä ympärilleen, jotta olisi isompi. Osa taas ei nää mitenkään esteettisenä vitosen rasvoja ja on mielummin "nallekarhu" lookissa. Nämä asiat tuppaavat unohtumaan välillä pakkotoistolla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
nii just sitä mä tarkotinki että en mä es haluu olla sellanen kehonrakentaja vaan ennemmin vaan massiivinen ja vahva =)

tuli vaa mielee et mulle tulee aika hemmetimoiset määrät tota proteiiniä päivittäin tolla et 4x ottaa tota soija hera sekotusta.

4x2dl kun laitan aina desin molempia jauheita, soijassa se proteiini pitoisuus on se 90% ja herassa vissii 76.

sitten maitoa menee kaiken kaikkiaan varmaan noin 2l noitten kans eli siit tulee viel 66g lisää proteiiniä. ja maltoa otan muuten aina ennen ja jälkeen treenin noitten protskujen kanssa.

eli onko tuosta "liiasta" määrästä mitään haittaa?

"4x 2/vrk. otan jauhoa"

jeejee. hyvä juttu. mulle ei vaan sano yhtään mitään.

ratkaisevaa on paljonko noi jauhot painaa. ostat nyt jostain halpahallista sellaisen alkeellisen SOEHNLE-vaa'an - hinta-arvio 5 €. helpottaa elämää ja laskutoimituksia niin paljon ettei sitä melkein edes ymmärrä.

1dl painaa 30g :)

No sullahan oli halpahalli lähellä. Nopeesti laskien sulla tulis yli 300 g prodee/päivä. Ihan riittävästi ottaen huomioon että virallisten suositusten mukaan jos proteiinisaanti ylittää ehdottoman 0,8 g/painokilo/vrk. niin munuaiset räjähtää atomeiksi ja vietät ikuisuuden kiirastulessa.

kuulostaa kohtalokkaalta :P

njoo, eiköhän tolla ala painoo tuleen aika nopeesti lisää siihen 70 kiloon. pitää vaan huolta että sitä tulee tankoonkin.

näi on tehtävä :)

tarkottaako se että ne on pahasta sitä että ne lihottaa ja on epäterveellisiä vai sitäkin että ne haittaa kehittymistä salilla?

Tiedän, että minun ei kannattaisi avata suutani, mutta minäpä avaan! IMO ei kannata syödä edes off:illa mitään epäpuhdasta, vaan aivan puhdasta ruokaa sopivasti yli eli joku 300-600 kaloria. Näin ollen sitä läskiä ei tule hirveästi ja näin ollen voit olla off:illa pitempää kuin jos söisit joka päivä herkkuja off:illa. Eli jos haluaa kasvaa, niin puhdasta ruokaa koneeseen noin 300-600 plussalla. Koska harva jamppa täällä kasvaa miinuskaloreilla, toki semmoisia voi olla, mutta niillä on joko todella hyvät geenit tai sitten vähän isommat voi silmät puurossa. Ja jos joku ei läskistä piittaa niin odottakaapas kun saavutte sinne +20 rasvoihin niin mieshän unelmoi dietistä.;)

hei mutta eikös noista jauheista tuu jo kaloreita aika reilusti?

ai anatoli laittoki tuol aikasemmi jo et noin 800 kaloria.

mistäs nyt sais helposti noita kaloreita sillain että sais ton päivittäis kalorimäärän
3000 tuhanteen? vai onko se ainoa keino vaa syödä normaali ruokaa tarpeeks?

hyvin taas kirjotin :[

KamiKaz3 sanoi:
mistäs nyt sais helposti noita kaloreita sillain että sais ton päivittäis kalorimäärän
3000 tuhanteen? vai onko se ainoa keino vaa syödä normaali ruokaa tarpeeks?

Hyvinpä kirjoitit joo ;)
3000 tuhatta kaloriahan on 3000kcal, aivan.

t. Oge

NGV sanoi:
Tiedän, että minun ei kannattaisi avata suutani, mutta minäpä avaan! IMO ei kannata syödä edes off:illa mitään epäpuhdasta, vaan aivan puhdasta ruokaa sopivasti yli eli joku 300-600 kaloria. Näin ollen sitä läskiä ei tule hirveästi ja näin ollen voit olla off:illa pitempää kuin jos söisit joka päivä herkkuja off:illa. Eli jos haluaa kasvaa, niin puhdasta ruokaa koneeseen noin 300-600 plussalla. Koska harva jamppa täällä kasvaa miinuskaloreilla, toki semmoisia voi olla, mutta niillä on joko todella hyvät geenit tai sitten vähän isommat voi silmät puurossa. Ja jos joku ei läskistä piittaa niin odottakaapas kun saavutte sinne +20 rasvoihin niin mieshän unelmoi dietistä.;)

Sä nyt missasit kyllä pointin. Tää kamikaze haluaa ilmiselvästi MASSAAVOIMAA, eikä läskit kyljessä haittaa, vaikka runsaamminkin tulisi. Mun tietämykseni mukaan mäkkisafka on mitä oivinta massan kasvatus kamaa. Jos, herra Kamikaze, syöt reippaasti yli kulutuksen ja prodea tarpeeksi, oli se ruoka sitten miten paskaa vaan, niin sulla kasvaa lihat ja voimat ihan hyvin ja läski vieläkin paremmin. Sulle tulee myös luultavasti pitkällä tähtäimellä terveyshaittoja. Eli susta tulee läski, suht vahva ja suht lihaksikas ja kunto ja terveys heikkenee.

Mutta siihen, että läskiä ei vaan tule, on turha tuudittautua. Mä tiedän parikin kaveria, joilla fläsää ei tuntunut tulevan kirveelläkään, justiinsa näitä mun kadehtimia "luonnostaan alle kymppi" tyyppejä. Kunnon mättökuuri päälle, ja kyllä keskivartalo suureni.

Kyllä se vaan on niin saatanan tyhmää vetää paskaa 2 x päivässä. Massaa saat varmasti ja ehkä vähän lihastakin mutta 50v sulla verisuonet poksahtaa paskalla käydessä.

Mietis vähä nuitä terveydellisiä seikkoja vaikka et tuossa iässä vielä osaakkaan. Kannattaako ihan vapaaehtosesti altistua taudeille ja pelleillä mielitekojen kanssa?

Kanaa, riisiä ja wokkikasviksia teet 3kg jöötin joka aamu ja syöt 6krt päivässä + 4 rahkaa. Jauhoja tarvit vaan palkkariin. Salihommat lähtee vakaasta ravintopohjasta ja tuo sun systeemi on ihan sairas.

Suositut

Back
Ylös Bottom