Onko Pakkiksella laitesukeltajia?

Pikkuöttöjä jos tykkää bongata, niin suosittelen pohjois Sulawesia indonesiassa. Siellä tuli kökittyä vuodenvaihteessa. Toki muuta siellä ei juuri sitten tehdäkkään.

Kuvia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pikkuöttöjä jos tykkää bongata, niin suosittelen pohjois Sulawesia indonesiassa. Siellä tuli kökittyä vuodenvaihteessa. Toki muuta siellä ei juuri sitten tehdäkkään.

Kuvia.
Näkymistä päätellen Bunakenin puolella etkä vulkaanisella critterialueella? Aallon Jaskan majoituksessa?

Joo, pitääpi lähteä oman sukellusseurueeseen puskee tuota Gili ideaa. :) Ihan passelia, tässä on nyt kohta kaksinumeroinen luku omaa piiriä käynyt tuon OWD vuoden sisään. Luulis aina jokunen lähtijä löytyvän!

Onkos joku Egyptissä käynyt? Meidän Eurooppalainen vetäjä vaan vinkkas siitä jos halusi lähempää jotain katseltavaa.

On käyny Egyptissä. Sukellukset jäi kylläkin vain kahteen lyhyen reissun ja sairastumisen vuoksi. Mutta kyllä punainen meri hyvä paikka sukeltaa oli, kirkas vesi, lähellä. Tulee käytyä uudestaankin.

edit: sikäli kun olen ymmärtänyt, niin egyptissä kannattaisi suosiolla suunnata livarille. Parhaat mestat ilmeisen kaukana.

On käyny Egyptissä. Sukellukset jäi kylläkin vain kahteen lyhyen reissun ja sairastumisen vuoksi. Mutta kyllä punainen meri hyvä paikka sukeltaa oli, kirkas vesi, lähellä. Tulee käytyä uudestaankin.

edit: sikäli kun olen ymmärtänyt, niin egyptissä kannattaisi suosiolla suunnata livarille. Parhaat mestat ilmeisen kaukana.
Ok! Kiitos vastauksista. Pitää tsekata.

Hienoja kuvia muuten! Itse en päässyt sukeltaessa ottamaan, koska kiellettiin oman kameran tuominen OWD kurssille eli ylipäätään kaikki ylimääräinen härpäke oli out of the question. Omat kuvat jäi siis snorklaukseen tällä erää. :jahas:

4.jpg3.jpg2.jpg1.jpg

Kertokaas enemmän sukeltaneet, ns. halvempia kohteita jossa ainakin OK sukellukset? Tarvis nyt tehdä joku viikon reissu, joka ei lentoineen+majoituksineen maksaisi paljoa, jotta saa tätä sukelluskuumetta pois! Olis kiva kuulla ihan kokemuksia mestoista, netistä nyt voi lukea kaikenlaista kohteiden sukelluskeskuksilta.

Malta? Corfu?

Egyptiin punaiselle merelle pääsee melkolailla halvalla viikoksi, sinne minä menisin jos hakusessa olis halpa ja nopea (viikko) sukellusreissu.

Maltasta oon kuullu ihan positiivista myöskin, mutta lämpimämmät vedet vetää minua puoleensa..

Crossfittaajat ja laitesukeltajat ovat muuten maailman ylimielisimmät ihmisryhmät. Väitteleppä ihan mistä vaan aiheesta niin laitesukeltaja kertoo olevansa oikeassa koska on suorittanut niin vitusti hienolta kuulostavia korttikursseja, mistä "maallikot" eivät ymmärrä yhtään mitään. Varmaan pitävät jotain konjakki-iltojaan jossain stadin hienoimmissa rafloissa, missä yksitellen kertovat miten vaikeaa oli suorittaa PCMS-100303 Master Scuba Diverin III-taso kun vitutti samalla edellisenä päivänä käyty väittely naapurin kanssa asiasta X. Kelatkaa naapuri, joka ei ole suorittanut edes Basic Scuba Skillsiä.

Kellään kokemusta Eilatin sukelluskeskuksista?

Itse itselleni vastaten.

Shulamit's, suosittelen jos Eilattiin menette. Pieni keskus, asiallinen meininki, kaikki tavarat kuuluu hintaan. Ei piilokuluja, pyöristi jopa hintoja alemmas, kun oli talon emännän makuun liian isot ryhmät ollu (4 sukeltajaa/dm).

Tuli samalla käytyä Nitroxi kurssit ja ekat sukellukset nitroxilla. Tulee vakikäyttöön aina kun sitä järkevästi on saatavilla.

Crossfittaajat ja laitesukeltajat ovat muuten maailman ylimielisimmät ihmisryhmät. Väitteleppä ihan mistä vaan aiheesta niin laitesukeltaja kertoo olevansa oikeassa koska on suorittanut niin vitusti hienolta kuulostavia korttikursseja, mistä "maallikot" eivät ymmärrä yhtään mitään. Varmaan pitävät jotain konjakki-iltojaan jossain stadin hienoimmissa rafloissa, missä yksitellen kertovat miten vaikeaa oli suorittaa PCMS-100303 Master Scuba Diverin III-taso kun vitutti samalla edellisenä päivänä käyty väittely naapurin kanssa asiasta X. Kelatkaa naapuri, joka ei ole suorittanut edes Basic Scuba Skillsiä.
En oo varmaan tarpeeks korkeel levelil täs hommas et must olis tullut tommonen.

Sen kyl ymmärrän jos laitesukeltaja hehkuttaa lajia paljon, onhan se aivan uskomattoman hienoa. Sitä en kyllä tiedä mitä elitismiä siinä on, ainakaan alemmilla tasoilla, kun kuka vaan kykenee tohon hommaan mikä on myös hienoa. :)

Itse itselleni vastaten.

Shulamit's, suosittelen jos Eilattiin menette. Pieni keskus, asiallinen meininki, kaikki tavarat kuuluu hintaan. Ei piilokuluja, pyöristi jopa hintoja alemmas, kun oli talon emännän makuun liian isot ryhmät ollu (4 sukeltajaa/dm).

Tuli samalla käytyä Nitroxi kurssit ja ekat sukellukset nitroxilla. Tulee vakikäyttöön aina kun sitä järkevästi on saatavilla.
Pitää muistaa tämä, kiitti vinkistä. Varmasti tuolla tulee vielä käytyä meinaan!

^ Normaalistihan tuota ei juuri pohjasta erota, lähelle kun menee, niin tuo läväyttää varoitusvärit esille.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
OWD tuli hommattua Koh Taolla, eikä varmasti jää sukeltaminen tähän. Enää en ihmettele ko. lajiin kohdistuvaa hehkutusta, oispa enemmän pätäkkää.

OWD tuli hommattua Koh Taolla, eikä varmasti jää sukeltaminen tähän. Enää en ihmettele ko. lajiin kohdistuvaa hehkutusta, oispa enemmän pätäkkää.
Samassa paikassa omat laput sain. Kattoo koska kävisi sen AOWD, vähän kutittelee jo vaikka sukelluksiakin vasta 8. Tosin josko ton lukeman sais tuplattua täs muutaman viikon sisään.

Viikon kuluttua toista kertaa Similanin safarille. 14 sukellusta 4 päivässä, tietää taas olleensä vedessä. Dive-Eat-Sleep-Repeat. :dance:

Viikon kuluttua toista kertaa Similanin safarille. 14 sukellusta 4 päivässä, tietää taas olleensä vedessä. Dive-Eat-Sleep-Repeat. :dance:
Haa, itse olen Similaneilla reilun viikon päästä. :dance2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom