Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näkymistä päätellen Bunakenin puolella etkä vulkaanisella critterialueella? Aallon Jaskan majoituksessa?Pikkuöttöjä jos tykkää bongata, niin suosittelen pohjois Sulawesia indonesiassa. Siellä tuli kökittyä vuodenvaihteessa. Toki muuta siellä ei juuri sitten tehdäkkään.
Kuvia.
Ok! Kiitos vastauksista. Pitää tsekata.On käyny Egyptissä. Sukellukset jäi kylläkin vain kahteen lyhyen reissun ja sairastumisen vuoksi. Mutta kyllä punainen meri hyvä paikka sukeltaa oli, kirkas vesi, lähellä. Tulee käytyä uudestaankin.
edit: sikäli kun olen ymmärtänyt, niin egyptissä kannattaisi suosiolla suunnata livarille. Parhaat mestat ilmeisen kaukana.
Kellään kokemusta Eilatin sukelluskeskuksista?
En oo varmaan tarpeeks korkeel levelil täs hommas et must olis tullut tommonen.Crossfittaajat ja laitesukeltajat ovat muuten maailman ylimielisimmät ihmisryhmät. Väitteleppä ihan mistä vaan aiheesta niin laitesukeltaja kertoo olevansa oikeassa koska on suorittanut niin vitusti hienolta kuulostavia korttikursseja, mistä "maallikot" eivät ymmärrä yhtään mitään. Varmaan pitävät jotain konjakki-iltojaan jossain stadin hienoimmissa rafloissa, missä yksitellen kertovat miten vaikeaa oli suorittaa PCMS-100303 Master Scuba Diverin III-taso kun vitutti samalla edellisenä päivänä käyty väittely naapurin kanssa asiasta X. Kelatkaa naapuri, joka ei ole suorittanut edes Basic Scuba Skillsiä.
Pitää muistaa tämä, kiitti vinkistä. Varmasti tuolla tulee vielä käytyä meinaan!Itse itselleni vastaten.
Shulamit's, suosittelen jos Eilattiin menette. Pieni keskus, asiallinen meininki, kaikki tavarat kuuluu hintaan. Ei piilokuluja, pyöristi jopa hintoja alemmas, kun oli talon emännän makuun liian isot ryhmät ollu (4 sukeltajaa/dm).
Tuli samalla käytyä Nitroxi kurssit ja ekat sukellukset nitroxilla. Tulee vakikäyttöön aina kun sitä järkevästi on saatavilla.
Samassa paikassa omat laput sain. Kattoo koska kävisi sen AOWD, vähän kutittelee jo vaikka sukelluksiakin vasta 8. Tosin josko ton lukeman sais tuplattua täs muutaman viikon sisään.OWD tuli hommattua Koh Taolla, eikä varmasti jää sukeltaminen tähän. Enää en ihmettele ko. lajiin kohdistuvaa hehkutusta, oispa enemmän pätäkkää.
Haa, itse olen Similaneilla reilun viikon päästä. :dance2:Viikon kuluttua toista kertaa Similanin safarille. 14 sukellusta 4 päivässä, tietää taas olleensä vedessä. Dive-Eat-Sleep-Repeat. :dance: