Muistelen törmänneeni Heikki772 nikkiin jollain sukellus aiheisella keskustelupalstalla, taidat olla sama kaveri?
Useimmiten scubapalstoilla nimimerkkillä Scubavili. Esim. snorkkeli.net.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistelen törmänneeni Heikki772 nikkiin jollain sukellus aiheisella keskustelupalstalla, taidat olla sama kaveri?
Itse olen suorittanut Padin OWD:n ja nyt olisi tarkoitus jatkaa ja hoitaa AOWD. Sukeltanut olen Turkissa ja Kreetalla, viimeisin sukellus Kemerissä tarjoili kivan yllätyksen kun osuttiin tonnikalaparveen 15 metrissä.
Mikään ei ole niin siistiä, kun sukellus optimiolosuhteissa ja kaikki siihen liittyvä toiminta venematkoineen ja illanistujaisineen sukellusreissujen jälkeen.
..
Very indeed. On mahtavaa tavata mitä erilaisempia ihmisiä ihmisiä kaikkialta maailmasta. Se on lajin todellinen rikkaus.Tuo sosiaalinen puoli harrastuksessa viehättää tosi paljon. Sukellusporukoissa lomilla tutustuu erimaalaisiin ihmisiin ja sitten on siistiä vaihtaa kokemuksia vaikkapa olutlasin yli illalla.
Tämä on se PRKL joka vaivaa 80% suomalaisia sukellusliikkeitä. ASIAKASPALVELUN PUUTE.Toki toinenkin järjestävä taho olisi Kuopiosta löytynyt, mutta ensikäynti ja välinehankinnoista keskustelu jättivät sellaisen vaikutelman, että kyseisessä liikkeessä, minua ei tulla enää koskaan näkemään.
Tämä on se PRKL joka vaivaa 80% suomalaisia sukellusliikkeitä. ASIAKASPALVELUN PUUTE.
Koska laji on niin sosiaalinen, on todella tärkeää, että viihtyy niiden ihmisten seurassa, joiden kanssa sukeltaa. Net Virgin teit aivan oikein, kun päätit olla menemättä liikkeeseen.
Totta. Homma on välineurheilua sanan varsinaisessa merkityksessä. Et todellakaan halua miettiä toimiiko sun varusteet 30 m syvyydessä, niihin pitää olla 100% luotto.Ja toinen mikä tökkäsi oli se, että tämä "padi" on ainut, oikea, kaunis, paras, yhteensopivin, jne...
Toki se loppui siihen, että tuumasin, että tarkoitus ei ole hankkia mitään anttilan postimyyntikamoja, kun tarkoitus on niitä käyttää.