Hei, olen 22-vuotias mies, mitoiltani 178cm/80kg. Tavoitteenani on tiputtaa kesään mennessä 73 kiloon. Rasvaa ei minulla ihan mahdottomasti ole (mittauksissa 15,4%) mutta pitäs alle 10% saada, jotta päkki näkyis kesällä sit jne. Pidemmittä puheitta, haluaisin kuulla kommentteja ruokavaliostani. Se tulee tässä:
11:30 aamupala kouluruoka tai puuro
15:00 lounas ruisleipää 2 palaa(juustot ja keittokinkut päälle, ei margariinia)
17:00 välipala prodedrinkki (Fast Prode90) maitoon sekoitettuna
20:00 2.välipala rahka & jugortti
22:00 iltapala yöprotsku (Fast Promix) maitoon sekoitettuna
Lisäksi syön kalaöljykapseleita n.2kpl päivässä. Vitamiineja purkista naamariin silloin kuin muistaa.
viikonloppuisin saatan "herkutella" nuudeleilla ja kananugeteilla, ettei vyö otsan ympärillä ala liikaa kiristymään. En käytä myöskään alkoholia paljoakaan tällä hetkellä.
Ravintoaineet jakautuvat viikossa näin: H 33%, P 51%, R 16%
kalorivajetta tulee päivälle huikeat -1000kcal
Tällä hetkellä treeniohjelmaani kuuluu:
-3 kertaa viikossa 30min lenkkeilyä
-2 kertaa kuntosalireeniä kaksijakoisella
Minulla ei juurikaan ole vaikeuksia pysyä tuossa ruokavaliossa/treeniohjelmassa, mutta silti pelottaa tuo ~1000kcal kalorivaje päivässä. :/ Herääkin kysymys, että onko tämä ihan tervettä? Hyin tuo näyttää kuitenkin toimivan. Nyt on parissa viikossa lähtenyt 3kg (nesteitä suurin osa tietenkin).
Jonkinlaisia kommentteja kyseisestä ruokavaliosta ja tuosta hirvittävästä kalorivajeesta, kiitos!
11:30 aamupala kouluruoka tai puuro
15:00 lounas ruisleipää 2 palaa(juustot ja keittokinkut päälle, ei margariinia)
17:00 välipala prodedrinkki (Fast Prode90) maitoon sekoitettuna
20:00 2.välipala rahka & jugortti
22:00 iltapala yöprotsku (Fast Promix) maitoon sekoitettuna
Lisäksi syön kalaöljykapseleita n.2kpl päivässä. Vitamiineja purkista naamariin silloin kuin muistaa.
viikonloppuisin saatan "herkutella" nuudeleilla ja kananugeteilla, ettei vyö otsan ympärillä ala liikaa kiristymään. En käytä myöskään alkoholia paljoakaan tällä hetkellä.
Ravintoaineet jakautuvat viikossa näin: H 33%, P 51%, R 16%
kalorivajetta tulee päivälle huikeat -1000kcal
Tällä hetkellä treeniohjelmaani kuuluu:
-3 kertaa viikossa 30min lenkkeilyä
-2 kertaa kuntosalireeniä kaksijakoisella
Minulla ei juurikaan ole vaikeuksia pysyä tuossa ruokavaliossa/treeniohjelmassa, mutta silti pelottaa tuo ~1000kcal kalorivaje päivässä. :/ Herääkin kysymys, että onko tämä ihan tervettä? Hyin tuo näyttää kuitenkin toimivan. Nyt on parissa viikossa lähtenyt 3kg (nesteitä suurin osa tietenkin).
Jonkinlaisia kommentteja kyseisestä ruokavaliosta ja tuosta hirvittävästä kalorivajeesta, kiitos!