Onko kuvasi irc-galleriassa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vegitax
  • Aloitettu Aloitettu
On joo. Vanhoja paska kuvia, kun ei ole kameraa millä kuvata tällä hetkellä. Nick on yllättäen [what

Oli joskus pentuna, mutta meni vähän överiksi koko paikka minun mielestä. Joten ei ole enää, eikä tuu!

Noh.
Rakastan kameran edessä olemista, siis kuvattavana heilumista. Niinpä en ole voinut välttyä irc-galleriaan päätymiseltä :jahas: Kuvia on kiva julkaista netissä, katsoi niitä sitten kuka tahansa. Tosin näistä kuvista mitä yleensä levittelen saan kahdenlaista kommenttia: "tosi upeita" tai "oleksä joku vitun lurputtaja tai jotain?!" (kyseiset henkilöt yrittänevät tällä viitata larppaamiseen) :jahas:

Yllättäen galleria nimimerkkini on Sharaid.

Tosin näistä kuvista mitä yleensä levittelen saan kahdenlaista kommenttia: "tosi upeita" tai "oleksä joku vitun lurputtaja tai jotain?!" (kyseiset henkilöt yrittänevät tällä viitata larppaamiseen) :jahas:

Hienoja pukujahan nuo on, oletko kenties itse väsännyt?

Hienoja pukujahan nuo on, oletko kenties itse väsännyt?

Kiitos.
Ystäväni niitä värkkää. On aika pirun taitava ja ihan itse oppinut.
Mä en osaa edes nappia ommella kiinni :dance:

kyllävain :D ipana| sielläkin

En tiä oonko jo sanonu, mut: Ei oo, eikä tuu. En muutenkaan laittaisi itsestäni mitään kuvia nettiin. Jo luonteeni ja työni puolesta ei voi olla ikinä mahdollista.

muut saa laittaa mitä haluaa, ei oo multa pois.

Omasta mielestä on niin vitun tyhmää laittaa jotain kuvia nettiin, keskustella voi paljon paremmin mesessä ja irl näkeminen on paljon paree ku jokin kuvien kattelu. Mitä ne hakee sieltä galleriasta?? :D

Omasta mielestä on niin vitun tyhmää laittaa jotain kuvia nettiin, keskustella voi paljon paremmin mesessä ja irl näkeminen on paljon paree ku jokin kuvien kattelu. Mitä ne hakee sieltä galleriasta?? :D

Kaikki haluaa sen 15 minuutin kuuluisuuden. ;)

Ja ettei ihan offiksi mene, tässä minä.

Jo luonteeni ja työni puolesta ei voi olla ikinä mahdollista.
Ooksä joku salainen agentti vai?
mat (5).gif

jos kertoisin sen sinulle, joutuisin
raiskaan sua uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan, mutta ei iltakahdeksan jälkeen.

Eli olen "man of mystery" eli mr. unknown.

no olihan se siellä kuitenkin
fat-batman-small.jpg

En tiä oonko jo sanonu, mut: Ei oo, eikä tuu. En muutenkaan laittaisi itsestäni mitään kuvia nettiin. Jo luonteeni ja työni puolesta ei voi olla ikinä mahdollista.

muut saa laittaa mitä haluaa, ei oo multa pois.

No ensinnäkin pistäsin kuvia jossa oon ilman paitaa (siis tottakai), sellasia kunnon herutuskuvia ja sitten vaan vastaisin kaikkien nättien tyttöjen kommentteihin kun ne pistää mulle tyyliin et: "OOt aika söpsis, lihaksis ja tälleen!111! Haluun naida sun kaaa!111"

;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom