Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli joskus pentuna, mutta meni vähän överiksi koko paikka minun mielestä. Joten ei ole enää, eikä tuu!
Sä voit sitte liittyä siellä yhteisöön "minulla OLI periaate: ei kuvia galleriaan..." :D
Tosin näistä kuvista mitä yleensä levittelen saan kahdenlaista kommenttia: "tosi upeita" tai "oleksä joku vitun lurputtaja tai jotain?!" (kyseiset henkilöt yrittänevät tällä viitata larppaamiseen) :jahas:
Hienoja pukujahan nuo on, oletko kenties itse väsännyt?
Omasta mielestä on niin vitun tyhmää laittaa jotain kuvia nettiin, keskustella voi paljon paremmin mesessä ja irl näkeminen on paljon paree ku jokin kuvien kattelu. Mitä ne hakee sieltä galleriasta?? :D
Ooksä joku salainen agentti vai?Jo luonteeni ja työni puolesta ei voi olla ikinä mahdollista.
Batman? :wtf:jos kertoisin sen sinulle, joutuisinraiskaan sua uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan, mutta ei iltakahdeksan jälkeen.
Eli olen "man of mystery" eli mr. unknown.
Voi juku...:haart:kyllävain :D ipana| sielläkin
En tiä oonko jo sanonu, mut: Ei oo, eikä tuu. En muutenkaan laittaisi itsestäni mitään kuvia nettiin. Jo luonteeni ja työni puolesta ei voi olla ikinä mahdollista.
muut saa laittaa mitä haluaa, ei oo multa pois.