Onko kuvasi irc-galleriassa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vegitax
  • Aloitettu Aloitettu
pitihän ne sinne aikoinaan tunkea

Täytyy käydä lisäämässä ronia tuonne ihkut threadiin. Todella söpö mimmi :kuola:

Oi, miten siisti hauveli ronialla on. :D

On se ihana juu! tosin ei ihan oma enää kun muutin "kotoa" pois. Mutta nyt olisi hirmuinen koiravauvakuume! Luultavasti parin vuoden sisään tulossa sitte oma samanlainen karvakorva kun saa ensin opiskelupaikan sun muut :)

On se ihana juu! tosin ei ihan oma enää kun muutin "kotoa" pois. Mutta nyt olisi hirmuinen koiravauvakuume! Luultavasti parin vuoden sisään tulossa sitte oma samanlainen karvakorva kun saa ensin opiskelupaikan sun muut :)

Samat suunnitelmat, oma koira on myös toiveen näitten opintojen jälkeen. Lykkää ihmeessä galleriaan lisää kuvia häntäheikistä nimittäin mun päivä sai ainakin piristyksen. :)

Samat suunnitelmat, oma koira on myös toiveen näitten opintojen jälkeen. Lykkää ihmeessä galleriaan lisää kuvia häntäheikistä nimittäin mun päivä sai ainakin piristyksen. :)

Pitänee lisäillä :) kyllä Kertusta kuvia löytyy kun pikkusisko sitä niin aktiivisesti jaksaa näyttelyissä juoksuttaa ja harrastaa. Ja onhan se tosiaan kasvanut jo jonkin verran noista kuvista :D

Johan pomppasi! Onpas ihana!
On! Varsinkin nuo pentukuvat!

Ps. tyttökin on aika :kuola:

Mä kyllä jo ehdin innostua, kun näin kansion nimeltä "pallot"...avattuani sen, mieleni valtasi pettymys vaikka tosi söpö haukku olikin. ;)
Niin, siellä ei ollutkaan niitä toivottuja ja paljon puhuttuja halipalloja.. :(

On! Varsinkin nuo pentukuvat!

Ps. tyttökin on aika :kuola:

Mä kyllä jo ehdin innostua, kun näin kansion nimeltä "pallot"...avattuani sen, mieleni valtasi pettymys vaikka tosi söpö haukku olikin. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom