Onko kukaan kokeillut... (lifewave ?? tarroista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja terhos
  • Aloitettu Aloitettu
Käyn puntilla neljästi viikossa ja aloin pari viikkoa sitten käyttämään Lifewave tarroja, noiden sanottiin nostavan ihmisen energiatasoa sekä puhdistavan elimistöä ja ties mitä muuta. Yllätyin todella positiivisesti kun aloin käyttää tarroja. Niistä ei imeydy kehoon mitään, mutta suorituskykyni parani huomattavasti. Lisäksi mä oon koko ajan tosi virkeä, missään vaiheessa päivää ei ala väsyttää ku on tarrat päällä. Oon huomannu että tulokset
parani punttiksella ja reenata jaksaa täydellä teholla ainakin puolituntia kauemmi. Palautuminen on myös parantunut huomattavasti, joten pystyy tekemään samoja lihasryhmia useammin.

Onko muilla vastaavia kokemuksia, sillä tuntuu siltä, että tää on joku uusi juttu ja kokemuksia näistä on kai aika vähän.

Onhan tää jotenkin epänormaalin oloista, kun ei tarvi vetää mitään pöperöö sisäänsä, mutta silti tuntuu treeni toimivan.

Oon hankkinut nää laput yheltä kuntosalinpitäjältä, onkohan nää jotenkin laittomia tai vaarallisia...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
terhos sanoi:
Niistä ei imeydy kehoon mitään, mutta suorituskykyni parani huomattavasti.

No jo on placeboa. Ja tiedostettua sellaista vieläpä.

Edit. Niin ja vähintäänkin epäilyttävä ensimmäinen posti.

Jos niistä ei imeydy mitään elimistöön niin sehän on ihan sama vaikka pistäisi jeesus-teippiä käteen. Kuulostaa hyvältä kusetukselta.

Laitetaan tämä nyt Ravinto-osiolle, vaikka se kyllä kuuluu sarjaan plaseboakärmeksen seikkailut vol. 451

terhos sanoi:
Käyn puntilla neljästi viikossa ja aloin pari viikkoa sitten käyttämään Lifewave tarroja, noiden sanottiin nostavan ihmisen energiatasoa sekä puhdistavan elimistöä ja ties mitä muuta. Yllätyin todella positiivisesti kun aloin käyttää tarroja. Niistä ei imeydy kehoon mitään, mutta suorituskykyni parani huomattavasti. Lisäksi mä oon koko ajan tosi virkeä, missään vaiheessa päivää ei ala väsyttää ku on tarrat päällä. Oon huomannu että tulokset
parani punttiksella ja reenata jaksaa täydellä teholla ainakin puolituntia kauemmi. Palautuminen on myös parantunut huomattavasti, joten pystyy tekemään samoja lihasryhmia useammin.

Onko muilla vastaavia kokemuksia, sillä tuntuu siltä, että tää on joku uusi juttu ja kokemuksia näistä on kai aika vähän.

Onhan tää jotenkin epänormaalin oloista, kun ei tarvi vetää mitään pöperöö sisäänsä, mutta silti tuntuu treeni toimivan.

Oon hankkinut nää laput yheltä kuntosalinpitäjältä, onkohan nää jotenkin laittomia tai vaarallisia...

Mulla oli kerran maalarinteippiä takareidessä sillai, että toinen pää oli kiinni vasemmassa kiveksessä. Sitten kun teki kyykkyä, niin se repäisi kivestä ala-asennossa!!!Voit uskoa, että kyykky kulki sinä päivänä!!!:whip:

Saatanan saatana!

Laittomia noiden pitäisi olla ja juuri sen takia, että noilla kusetetaan hyväuskoisia. Käypä kyselemässä vähän 'sourcelta', mitä noi pitää oikeesti sisällään. Minkä merkkisiä ne on? Vaikuttava aine, kerro kaikki tieto!

Heti mulle näitä rekka-autollinen!! Ei hinnalla mitään väliä pääasia että toimii niin ettei kehoon imeydy mitään ja silti on voimaa kun hevosella.

Edittiä: Halpojahan nuo näköjään ovat:
Product: EE Patch Package (LW-100)
Description: Athletic Training and Fitness Aid (15 white and 15 tan patches). Non-transdermal energizer patches, One month supply. Manufactured in U.S.A.
Price: $89.95[http://www.lifewave.com/products.asp]

Ja toimii varmasti...

L0b0 sanoi:
Käypä kyselemässä vähän 'sourcelta', mitä noi pitää oikeesti sisällään. Minkä merkkisiä ne on? Vaikuttava aine, kerro kaikki tieto!

http://www.lifewave.com/

L0b0 sanoi:
Saatanan saatana!

Laittomia noiden pitäisi olla ja juuri sen takia, että noilla kusetetaan hyväuskoisia. Käypä kyselemässä vähän 'sourcelta', mitä noi pitää oikeesti sisällään. Minkä merkkisiä ne on? Vaikuttava aine, kerro kaikki tieto!

Tai sitten toi Terhos on kauppias...eka posti ja kehuu jotain "magig sticcerssejä". Ja kukapa muu on helpommin höynäytettävissä kuin voimalija joka haluaa lisää massaa/voimaa/enrgiaa treeniin.......?????
Voimalijahan syö vaikka lantaa, jos siitä on apua...tai jos se luulee, että on

Katoin just samaa et tuohan on pelkkä mainospuhe. Varsinkin kun kyseessä on eka posti. Kumma, että meni Strutsilta läpi koipien ;)

hunter killer sanoi:
Tai sitten toi Terhos on kauppias...eka posti ja kehuu jotain "magig sticcerssejä". Ja kukapa muu on helpommin höynäytettävissä kuin voimalija joka haluaa lisää massaa/voimaa/enrgiaa treeniin.......?????
Voimalijahan syö vaikka lantaa, jos siitä on apua...tai jos se luulee, että on

Tuli heti sama mieleen. Rekistöröityy ihan vaan ton kirjottamiseksi

Älkää nyt strutsia haukkuko. :curs: Omaa oksaansa tuo Terhos vaan sahaa jos tämä mainos on, ei taida kovin vankkaa ostajakuntaa täältä saada. Ihan hyvä vain että tulee puheeksi jos tällaisia alkaa enemmänkin liikkumaan.

EDIT: Mulkkasin vähän otsikkoa, kun ei tuo taas paljon mitään kertonut itse aiheesta. Tosin ei nykyinenkään mikään järjenkäytön riemuvoitto ollut, mutta en parempaakaan keksinyt.

Keila sanoi:
Sopivasti vielä tänään rekisteröitynyt. Strutsi on ruosteessa.... :)
Hehee :D vai vielä ruosteessa (korkeintaan kalsarit). Laastarit, ym. muut nöx-nöx tökötit ammutaan kyllä alas pakkiksen käyttäjien toimesta nopeammin kuin äkkiä. Onneksi palstalla on valistunutta porukkaa, jotka eivät usko jenkkiläiseen tuubaan. :thumbs:

JohnnyB sanoi:
Hehee :D vai vielä ruosteessa (korkeintaan kalsarit). Laastarit, ym. muut nöx-nöx tökötit ammutaan kyllä alas pakkiksen käyttäjien toimesta nopeammin kuin äkkiä. Onneksi palstalla on valistunutta porukkaa, jotka eivät usko jenkkiläiseen tuubaan. :thumbs:

Valistunutta porukkaa? ja minä olin yksi heistä? JEEE, kerrankin pääsee soittamaan kotio ja sanomaan, että minua kehuttiin tänään koulussa ;)

Juzzi87 sanoi:
ei helvetti mitä juttua :D

Oikeastaan todella hyvää, jos ottaa huomioon, että "aloitusmateriaalina" oli vain joku laastari.

Alukperäisen viestin laittajalle mulla olisi vielä yksi kysymys (oiskohan tämä pitänyt pistää privana), eli mitäs jos sen laastarin kietaisee hepin ympärille pikkuisen ennen aktia?
onko siinä nyt sitten sätisfäksöni karanteeni, mitä häh?:whip:

Tuohon kun vielä lykkää sekaan skipin megaforcet, niin on aika ori sängyssä.
Nimimerkillä "kokeilin jo"
Buhahahahahahaha...pitäsköhän tehdä opinnäytettäkin välillä...huoh...

Nuo Lifewave-jutut on muuten Jenkeissä todella suosittuja ihan huippu-urheilijoidenkin keskuudessa. Tunnen pari ihmistä jotka käyttävät niitä jatkuvasti ja vannovat niiden nimeen (vaikka kumpikaan heistä ei ole myyjä), toinen NPC-tason fitnessurheilija ja toinen entinen Olympiassakin aikaa sitten kilpaillut kehonrakentajanainen. Olympiassa tuolla Lifewavella oli muuten kokonainen osasto.

Varmaan on aika yksilökohtaista kenelle mikäkin tuote toimii, mutta ainakin nämä mun tuntemani henkilöt ovat sen verran vakuuttuneita noista että ovat käyttäneet niitä jo pidemmän aikaa. Niissähän ei siis ole mitään vaikuttavaa ainesosaa, vaan niiden vaikutus perustuu nanoteknologian hyväksikäyttöön. En ymmärrä toimintamekanismia käytännössä, olen vaan nähnyt millaisia nämä kaksi tuntemaani duracell-pupua ovat treenatessaan. :D Oisin halunnut itse kokeilla kans noita, mutta ovat vähän turhan tyyriitä mun kukkarolle ainakin toistaiseksi.

Faidra sanoi:
Nuo Lifewave-jutut on muuten Jenkeissä todella suosittuja ihan huippu-urheilijoidenkin keskuudessa. Tunnen pari ihmistä jotka käyttävät niitä jatkuvasti ja vannovat niiden nimeen (vaikka kumpikaan heistä ei ole myyjä), toinen NPC-tason fitnessurheilija ja toinen entinen Olympiassakin aikaa sitten kilpaillut kehonrakentajanainen. Olympiassa tuolla Lifewavella oli muuten kokonainen osasto.

Varmaan on aika yksilökohtaista kenelle mikäkin tuote toimii, mutta ainakin nämä mun tuntemani henkilöt ovat sen verran vakuuttuneita noista että ovat käyttäneet niitä jo pidemmän aikaa. Niissähän ei siis ole mitään vaikuttavaa ainesosaa, vaan niiden vaikutus perustuu nanoteknologian hyväksikäyttöön. En ymmärrä toimintamekanismia käytännössä, olen vaan nähnyt millaisia nämä kaksi tuntemaani duracell-pupua ovat treenatessaan. :D Oisin halunnut itse kokeilla kans noita, mutta ovat vähän turhan tyyriitä mun kukkarolle ainakin toistaiseksi.

Ettei vain näillä duraceleilla ole sponssisoppari näitten kans?
Kyllä minäkin voin mainostaa hiukkaskiihdytintä, jos sen valmistajat antaa mulle siitä rahaa.
Ja miksi verrata aina Ameriigan maata Suomeen, ihmiset ovat siellä vielä helpommin höynäytettävissä kuin Suomessa.
Onkohan kellään tietoa tuosta nanoteknologiasta? Siirretäänkö kohta heraprotskutkin suoraan oman kehon kovalevylle?
On se tämä 200-luku mahtavaa aikaa, vielä kun pysyisi tyhmä perässä(tarkoitan siis itseäni):whip:

Nojoo, jenkit nyt on jenkkejä ja tunnetusti maailman fiksuinta kansaa. Nanoteknologia on niin kaukana noista laastareista. Sitä ei vielä osata täysin käyttää lääketieteessäkään oikein, saati sitten joissain energialaastareissa. Ei itseasiassa osata käyttää ollenkaan! Leffoissa kyllä osataan.

Oikeesti! Ihmisen pitää tajuta tiettyjä asioita. Suhteellisuuden taju ja perusasiat pitäis olla kaikilla kunnossa, mutta ei näköjään ole. Moni mestari varmasti mainostaa noita laastareita, mutta arvatkaa minkä takia...(*jännittävää musiikkia*) Tättärättärättäräää... RAHAN! OIKEIN! Vain massin takia. Niin minäkin tekisin :)

Ihan samallatavalla isot herrat ja mestarit mainostaa muitakin humpuukituotteita, vaikka tietää täysin varmasti, ettei ne toimi.

Sitä se vaan on, vaikka tuntuis raa'alta...

Peace :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom